יום שבת, 08.06.2024 שעה 22:45

"כולם פה נגד כולם, יש המון אגו ואין שיטה"

אנדי רם ויוני ארליך התארחו בפודקאסט ב-ONE, רם תקף בחריפות את מצב הטניס: "מדינה של פוקסים". וגם: איך פגש בעירום את שמעון פרס והתכנון לגולסטאר

|
אנדי רם ויוני ארליך (רדאד ג'בארה)
אנדי רם ויוני ארליך (רדאד ג'בארה)

אנדי רם ויוני ארליך שונים בתכלית, אולי זה גם מה שעשה את החיבור המוצלח כל כך בין הצמד שהביא את הטניס הישראלי לשיאים חסרי תקדים בקנה מידה ישראלי. לשניים הידועים יותר כ"אנדיוני" יש שעות ביחד יותר מאשר עם נשותיהם.

אמנם לא מזמן גם יוני ארליך פרש סופית, אך זה לא גרם לצמד להפסיק להיות ביחד, וגם ביום שאחרי הם ממשיכים לעבוד ביחד במרכזי הטניס, כשבקרוב הם אף טסים יחד להשתתף בצילומי עונה חדשה ביוון של התוכנית המצליחה 'גולסטאר', ככה שקשה להפריד בין הצמד. האזינו:


הצמד שנולד בדרום אמריקה, הגיע להתארח בפודקאסט 'שיחת היום' של ONE. במהלך השיחה המרתקת עם השניים היו הרבה צחוקים וחיוכים עם הרגעים הגדולים לצד האכזבות, אך גם בפעם הראשונה אנדי רם בביקורת חסרת תקדים ללא חשבון על מה שנעשה בטניס הישראלי ולמה לא גדל דור המשך. אגב, אל תחמיצו כשבמהלך השיחה, רם לראשונה מקבל הסבר מהאמא דיאנה למה השם הנוסף שלו, יהורם, ועל שם מי הוא קרוי כך. 

אנדי רם (רדאד ג'בארה)אנדי רם (רדאד ג'בארה)

אנדי, מה היית שואל את יוני שאלה ראשונה?
אנדי רם: “אתה בן אדם מאושר?”

יוני ארליך: “מאוד מאושר, היו לי חודשיים לפנתיאון, חודש הפרישה שהתחיל בגביע הדייויס וכל הטקסים וכל הראיונות, חודש מטורף. לא חלמתי שתהיה לי פרידה כזו מעולם. כל הכוכבים הסתדרו ויצא לי עם הטורניר ועם נולה. לא יכולתי לבקש יותר”.

אנדי, אני מבין שרצית לוודא שהוא באמת פורש אתמול בטורניר המסורתי.
“אני מארגן את טורניר הטניס הזה לזכר אבא שלי שכל ההכנסות הולכות לעמותת וראייטי וכל שנה אני אומר לאנשים שם תכינו מגן הוקרה ליוני שיפרוש וכל שנה זה לא קורה. אתמול סוף סוף זה הגיע בשעה טובה. יוני חלק ממני. הוא מלווה אותי בכל הקריירה, מדברים כל יום ומעודכנים בכל דבר בחיים אחד של השני. זה לא רק בטניס, זה הרבה לפני זה עוד מאז שאנחנו קטנים והוא היה בא אליי ואז לווינגייט. גם אחרי הקריירה נשארנו בחברות מיוחדת וזה הולך איתנו עשרות שנים אחורה”.

אנדי רם (רדאד ג'בארה)אנדי רם (רדאד ג'בארה)

יוני, בוא תספר לנו משהו שאנחנו לא יודעים על אנדי.
“יש לו פחד ממזרקים. בגביע דייויס שיחקנו נגד אנגליה, הפסדנו חמישה סטים. הוא התייבש. לא היה אכפת לו מה, הוא לא הסכים לקבל את האינפוזיה. הוא התחיל לצעוק ולהשתולל וכולם תופסים אותו. קטע אחד המצחיקים בהיסטוריה”.

איך זה נגמר?
“יום אחרי זה שיחקנו נגד אנדי מארי בזוגות וניצחנו. מאז אני כל יום נותן לו אינפוזיה”.

אנדי מארי (רויטרס)אנדי מארי (רויטרס)

אנדי, עכשיו סיפור על יוני.
“הגענו פעם לאוסטרליה. מתאמנים, עובדים קשה. משחקים נגד גרסיה לופס ושעה לפני המשחק מתחממים. הוא בא אליי בחדר הלבשה ואומר לי ‘יש לי משהו, אני לא מרגיש טוב’. מפה לשם אני רואה אותו אצל רופא בחדר שוכב על המיטה מזיע עם אק”ג בלב. הוא מחליט לעלות בכל זאת, בקושי מתפקד. אני מעצבים לא מעניין אותי ההתקף לב שלו, מתעצבן שאנחנו מפסידים. בסוף לדעתי הפסדנו”.

מה עשיתם שלאחד היה נמאס מידי פעם מהשני?
אנדי: “אני ילדותי, אני ילד שרב ועושה דווקא ואם אני לא מקבל את מה שאני עושה, אני נוקם ועושה בכוונה. אם משהו היה מציק לי אצל יוני הייתי מתעצבן כי אני כזה. קשה לי לקבל דברים שאני לא אוהב. נכנס לבלוק משלי, חוסם את כולם”.

יוני: “היינו ביחד כל יום 15 שנה. גם עם אשתי הייתי רב אחרי דבר כזה. הוא בקיצון שלו ואני בקיצון שלי שאני מאוד מופנם והיינו צריכים למצוא את עמק השווה”.

יוני ארליך (רדאד ג'בארה)יוני ארליך (רדאד ג'בארה)

היה לכם הרבה פיצוצים.
”לא היה לנו המון פיצוצים. יש ויכוחים מקצועיים שמדברים ופותרים”.

היו לכם שנתיים שהתפצלתם ב-2009, זה היה יכול להיות לתמיד.
אנדי: “אני בתוך תוכי ידעתי שבסוף נחזור, התחלתי את העונה עם מקס (מירני) והיינו בטופ 2 בשלב מסוים”.

מי יזם את החזרה?
אנדי: “הדירוג שלי היה יותר טוב אז אמרתי ‘יאללה בוא יוני’”.

אנדי רם ויוני ארליך (רדאד ג'בארה)אנדי רם ויוני ארליך (רדאד ג'בארה)

היה לכם שלב שאמרתם נגמר אנדיוני?
יוני: “הייתה תקופה קשה ומאתגרת. כשחזרתי מצאנו את עצמנו בפעם ראשונה שיש אנדי ויש יוני. אני כמעט שנה לא שיחקתי. כל אחד ראה את הקריירה שלו לנגד עיניו ושהוא צריך לדאוג לעצמו יותר מאשר לצוות. זה היה זמן מאתגר. אני הייתי פגוע מאוד ואנדי יודע את זה. לקח זמן, אבל חזרנו”.

מי הרים את הטלפון למי ושם סוף לזה?
יוני: “זה בא משנינו. יש לנו חיבור ובונדינג מאוד חזק. למרות הכעס ולא ראינו עין בעין ולמדנו שהזמן ריכך את שנינו גם בלב וגם בראש. ובסוף שנינו ראינו שהעתיד שלנו זה בתוך אנדיוני. האמנו שנוכל לחזור כצמד לרמות הגבוהות”.

מה הריב הגדול שהיה לכם?
אנדי: “יש פיצוץ גדול שהיה לנו בבנגקוק. מבחינת נבחרת ניצחנו משחק אחד הגדולים על מאזו וגונזלס. היה משהו מיוחד. יצא לנו האוויר מעייפות. נגמר המפגש ביום ראשון. בשני טסנו לבנגקוק. הגענו בשלישי ושנינו עייפים ותוך כדי משחק בלשון המעטה לא מסתדרים. ממש רבנו אחד עם השני. מביך איך שהיה נראה. היה קהל אנשים ראו. כל נקודה אנחנו בדרך כלל מדברים או נותנים כיף ופה פשוט שעה וחצי לא מחליפים מילה. מפסידים בכוונה. כמו שני ילדים בגן להראות לשני שהוא חייב אותי. בחזרה לא החלפנו מילה במטוס. שמנו מישהו שיישב בינינו. חזרנו לארץ ואיזה עשרה ימים לא דיברנו מילה”.

אנדי רם ויוני ארליך (רדאד ג'בארה)אנדי רם ויוני ארליך (רדאד ג'בארה)

אחרי המשחק אתם באותו חדר במלון?
“לא לא, כל אחד חדר נפרד תמיד”.

חשבתם ששם שזה נגמר?
”ממש לא, ידענו שכל אחד צריך לנשום ויהיה בסדר גמור”.

שניכם מדרום אמריקה במקור, זה בא לידי ביטוי בהתנהלות?
אנדי: זה בא לידי ביטוי בכישרון כי רואים עליי. בכל ספורט אני אומר לו על זה”.

יוני: “שנינו מאוד עם פתיל קצר. חמומי מוח. יש אש בתוכנו”.

יוני ארליך (חגי מיכאלי)יוני ארליך (חגי מיכאלי)

עשיתם כמה ביקורי שורשים?
אנדי: “כן, יש לי עד היום משפחה שם שאני מבקר. אבל אני יותר ישראלי. החלק הדרום אמריקאי נשאר בי רק בתחרותיות. זה בא מההורים שככה גידלו וחינכו אותנו וזה בא לידי ביטוי במגרש”.

יוני אתה עשית ביקור שורשים?
”עשיתי כמה פעמים. להגיד שהרגשתי איזה חום יוצא דופן אז לא. לא היו לי חוויות מדהימות שם אם להגיד את האמת. יש לי אבל הרבה משפחה ויש להם מקום חם בלב אצלי לתרבות שם ומאיפה אני מגיע”.

מי חיבר ביניכם אגב?
אנדי: “אני מכיר את יוני מגיל צעיר מאוד. תמיד הוא היה אחד הטובים בגילו. גדלתי בצלו. אני יצאתי מהנוער כאחד הטובים בעולם. כשהייתי בן 18 הפרטנר של יוני נפצע ופנו אליי להחליף. הפסדנו בסיבוב הראשון. יוני זה היה משחק ראשון שהוא החליף מבקהאנד שתי ידיים ליד אחת. נשבע לך הפסדנו בגלל יוני. בגלל זה. אבל הוא כבר בוגרים ואני ילד והוא יותר טוב אז כמובן האשימו אותי. ואז הוא אמר לי שהוא לא מבין איך הפסדנו ומאז הוא לא רצה להתקרב אליי. כשהייתי משחק נגדו הוא היה מנצח אותי תמיד. באמצע השנה, כשהייתי בן 21, יוני נכנס להגרלה הראשית עם שחקן מארצות הברית ולי לא היה עם מי לשחק. פתאום הוא אמר לי שהוא מוכן לשחק איתי”.

אנדי רם (חגי מיכאלי)אנדי רם (חגי מיכאלי)

למה פתאום הסכמת?
יוני: “אז הוא כבר היה שחקן טוב. היה בנבחרת. הוא היה לגיטימי ועם תוצאות טובות גם ביחידים והוא לדעתי היה בדירוג יותר טוב ממני. זו החלטה מושכלת. ידעתי שבטח ובטח על דשא הוא טוב. תמיד העדפתי ישראלי גם”.

אנדי: “ב-2001 שיחקנו בקווינס. עברנו מוקדמות שני שחקני טופ 10 ועוד זוג דרום אפריקאים ונכנסנו להגרלה הראשית. הפסדנו בסט שלישי למי שודרגו ראשונים בזוגות. ואז התחיל להתחבר לנו בקוסטה ריקה ומקסיקו ועוד. ואז היינו מדורגים 80. ידענו שאנחנו יכולים לעשות קריירה טובה. ואז זה התפוצץ למה שכולם מכירים כאנדיוני. הסיבה שזה הצליח ברמות הכי גבוהות בעולם. יוני שיחק עם מלא שותפים ואיתם הוא לא הצליח כמו איתי. הסיבה שאיתי כן הצליח זה כי אני הערצתי את יוני כשהייתי בן 18. אני זוכר שהסתכלתי תמיד רק עליו והעצמתי את הדברים הטובים שלו”.

למה דווקא אותו?
“ראיתי שיש לו בדיוק מה שחסר לי. הוא היה טוב ליד הרשת או עשה ככה טוב או את זה מעולה וזה היה בדיוק משלים אותי”.

מה לא יודעים עליך?
"יש לי עוד שם, יהורם".

אנדי רם (ראובן שוורץ)אנדי רם (ראובן שוורץ)

למה יהורם?
אנדי: "האמת שאני לא יודע, בוא נתקשר לאמא נשאל”.

*טלפון לאמא דיאנה, ממתינה*

עזוב אותה, היא עסוקה.
אנדי: "אין כזה דבר שהיא לא עונה".

*אמא של אנדי עונה*.

אנדי: "אמא למה קוראים לי גם יהורם?".

דיאנה רם: “אני אספר לך. מה שהיה כשנולדת זה היה בדיוק הזמן שיצא הסרט של מבצע אנטבה. יוני נתניהו היה הגיבור ומי ששיחק אותו היה יהורם גאון”.

אנדי: “ובסוף יצא לי לשחק עם יוני ארליך. מדהים”.

קרוי גם על שם יהורם גאון. אנדי רם (חגי מיכאלי)קרוי גם על שם יהורם גאון. אנדי רם (חגי מיכאלי)

מה התכונה הכי מעצבנת אצל אנדי?
יוני: ”אנדי אמר, הוא עקשן בצורה לא רגילה. הוא נכנס לבלוקים וצריך לדעת איך לתפקד את הבלוק הזה. בינו לביני היחד שיודע לתפקד את זה בעולם זה אני”.

אז אשתו שירי,  מרימה לך טלפון לפתור את הבלוק?
“על זה אני לא יכול לדבר”.

אנדי, מה אצל יוני מעצבן אותך?
אנדי: “יוני אין לו טאקט לפעמים. חסר טאקט לפעמים. אומר לאנשים בפנים דברים לפעמים”.

"חסר טקט לפעמים". יוני ארליך (חגי מיכאלי)"חסר טקט לפעמים". יוני ארליך (חגי מיכאלי)

מה הרגע הכי מצחיק שהיה לכם ביחד?
אנדי: “כל הקריירה שלנו זה צחוק אחד גדול. אנחנו מאוד אוהבים לצחוק”.

יוני: “היה רגע שאנדי יצא עם מגבת לשמעון פרס וזה בשבילי אחד הגדולים. לצאת לשמעון פרס עירום ומגבת כי הוא יצא מהמקלחת זה ענק”.

שמעון פרס (רויטרס)שמעון פרס (רויטרס)

אנדי: "היינו באולימפיאדה ושמעון פרס הגיע לבקר. היינו בדיוק בקומה התחתונה בטיפולים, אמרתי שהוא ירד למטה ויראה איך אנחנו מכינים את עצמנו. כולם התלבשו יפה, יוני עולה למעלה, אני אומר לו ששמעון ירד למטה. אני פתאום שומע את כל הרעש שהוא הגיע ואני אומר אין סיכוי שאני לא שם. שם על עצמי מגבת, עולה למעלה כאשר כל הגוף עירום, לוחץ לו את היד, ואומר לו, 'אני אנדי', כולם תפסו צחוק".

מה הפספוס הכי גדול שלכם?
יוני: “אולימפיאדות. אתונה ממש היינו גרועים. אבל גם לונדון מול האחים בריאן שהפסדנו. מרגיש שחסרה לי מדליה על המדף בבית חד משמעית”.

אנדי: “וזה בא אחרי שניצחנו את פדרר והיינו על הגל. היינו פייבוריטים מולם גם והיינו יותר טובים גם”.

רוג'ר פדרר (רויטרס)רוג'ר פדרר (רויטרס)

שניכם נולדתם באפריל, אתם חוגגים ביחד ימי הולדת?
יוני: “עשר שנים אנחנו חוגגים ביחד. אם אתה טניסאי כבר תיוולד באפריל. דייויס, עניינים, זה כיף. היום אנחנו כבר חוגגים לחוד”.

יוני, איך היום שאחרי? אתה מעכל?
“האמת עדיין לא. מכחיש. כל יום אני בחדר כושר רק לא להשמין. מתחילת השנה אבל ידעתי שזו השנה האחרונה שלי. זה לא בא בבום. התחלתי את השנה במטרה שאני אעכל וזה יבוא בשנת 2022. לא חשבתי שזה יקרה עם נובאק אבל רצה הגורל. מהר מאוד ידעתי כבר מה אני אעשה. התחלתי להיכנס לרוטינות”.

נובאק ג'וקוביץ' (חגי מיכאלי)נובאק ג'וקוביץ' (חגי מיכאלי)

למה לא גדלים פה בארץ דור המשך יותר טוב? משהו לא פועל נכון.
אנדי: “כולם נגד כולם. יש בלאגן מאוד גדול לעומת מדינה כל כך קטנה. צריך להחזיר את המודל שגידל את כל האגדות שהיו כאן. הייתה מסגרת שכולם עבדו ביחד. מודל שעבד טוב שהתפרק ב-20 שנה האחרונות. כל אחד חושב שהוא יודע יותר טוב מהשני ויש המון אגו. ועד שלא יעבדו ביחד זה לא ייפתר. אבל אנחנו אנשים אופטימיים ונשאר חיוביים”.

יוני: “גם הזמנים השתנו. היה קל יותר פעם. כל הקטע של מועדונים התפתח וכל עירייה פותחת מגרש וכל אחד נהיה מאמן. מאמנים שלפני עשרים שנה ראו את הטניס לנגד עיניו היום הוא צריך לחשוב איך הוא מתפרנס, שזה בסדר גמור”.

איך עושים לזה סוף?
יוני: “נעבוד ביחד. לכולם יש אגו ונמצא את עמק השווה ובסופו של יום אנשים שעובדים במרכז ואיגוד הטניס רוצים את טובת הטניס הישראלי. כולם יודעים שנהיה יובש של שחקנים פוטנציאליים”.

"לכולם יש אגו". יוני ארליך (חגי מיכאלי)"לכולם יש אגו". יוני ארליך (חגי מיכאלי)

למיץ’ גולדהאר אין צורך לעשות פרויקט פה בטניס?
אנדי: “בקטע המקצועי, עד שלא היה את מה שאמרתי שכולם יעבדו ביחד, לא אדבר עם אנשים שיכניסו סכומים גבוהים. אנשים מתחייבים לי אם יהיה ככה וככה נתרום ונביא כסף. יש לי איך להשיג כסף. המשחק הפוליטי גדול עליי”.

אז מי יכול לעשות את הסדר?
אנדי: “לא יודע. זה מה שיש כרגע ואם זה ננצח. אני באופי שלי אופטימי ופה אני לא. קצת קשה לי. שלא עובדים ביחד זה קשה לי. יוני נכנס לנעליים עם הרבה אחריות והוא במקום שהוא בשלום עם כולם וצריך לעבוד בטוב עם כולם. מקווה שהוא לא ייכנס לקירות הפוליטיים שלי”.

מיץ' גולדהאר ואנדי רם (איציק בלניצקי וחגי מיכאלי)מיץ' גולדהאר ואנדי רם (איציק בלניצקי וחגי מיכאלי)

אתם מציירים תמונה עגומה.
אנדי: “מאוד. אני אומר שוב קשה לי. קשה לי לראות את מקבלי ההחלטות עובדים לבד. לא מנסים לעבוד ביחד. זה מבאס אותי מאוד. לא תומכים מספיק”.

שר הספורט פעם שאל אותך על הטניס?
אנדי: “בחיים לא. לא שאלו אותי איך משפרים ומה דעתי ואיך נעשה ככה ולמה לעשות ככה. לא דיברו איתי וחבל כי אני יכול לתרום”.

חילי טרופר (ראובן שוורץ)חילי טרופר (ראובן שוורץ)

מעניין אותך להיכנס לפוליטיקה, אנדי?
אנדי: “ממש לא. שונא פוליטיקה. אי אפשר להיות בסדר עם כולם. פחות בשבילי”.

איך אתם עם כדורגל?
יוני: “אני בדרך כלל מגן. אני מהיר וחזק ואוהב לרדת לגליצ’ים על אנשים”.

אתם עתידיים להצטרף לגולסטאר, אנשים צריכים להיזהר?
אנדי: “באים לסכסך שם את העניינים. הייתי כבר בכמה עונות. זו חוויה מעניינת. אין לכלוך אין הדחות, זה מאוד כיף מאוד לילדים. אנשים כבר אומרים לי הנה אנדי מגולסטאר, לא מהטניס".

שייע פיינגנבוים (חגי מיכאלי)שייע פיינגנבוים (חגי מיכאלי)

מביאים לצילומים של העונה הבאה שיהיו החודש את איאן זירינג הידוע כסטיב סנדרס מסדרת "בוורלי הילס 90210".
אנדי: “בואנה אני מת לשאול אותו שאלות על הסדרה, על  קלי, ברנדה, שמע זה שיחוק איאן. שמע, אשתי מעריצה אותו, היא גדלה עליו. יש קאסט מעניין בכללי ואני מחכה לזה”.

יוני יכול לשבור לו את הרגל?
אנדי: “לגמרי. שיעשו לו ביטוח מקיף חייב”.

מי יותר משוגע: אנדי או ג’ובאני רוסו שגם ישתתף בסדרה?
אנדי: “ברור שג’ובאני. אני משוגע רגוע. הוא משוגע מרביץ וזז”.

ג׳ובאני רוסו (חגי מיכאלי)ג׳ובאני רוסו (חגי מיכאלי)

איפה אתם רוצים להיות עוד עשר שנים?
יוני: “פה איתך. לחייך, לדבר על מה היה”.

יהיה פה עוד כמוכם?
אנדי: “לדעתי לא. שמע אנחנו מדינה של פוקסים. אין שיטה. אין משאבים. אנחנו הרבה דברים כן. ביטחון כן ועוד. אבל ספורט זה פוקסים. יהיה מידי פעם שחר פאר ואנדי ויוני וזה יקרה אבל זה פוקסים”.

למה אז הכול פוקסים?
אנדי: “השיטה לא טובה. יש כישרונות גדולים שיצליחו למרות השיטה כי הם מוכשרים ברמות. יוסי בניון או אייל ברקוביץ’ יצליחו כי הם כישרונות אדירים. אבל באופן רציף זה לא יקרה בשיטה הזו. במדינה אחרת הספורט בדם שלהם. פה זה לא. פה אמא מעדיפה שהילד שלה יהיה רופא או עורך דין”.

יוסי בניון (רדאד ג'בארה)יוסי בניון (רדאד ג'בארה)

אתה מצייר תמונה עגומה?
אנדי: “אני באתי להגיד את האמת. וזה מבאס אותי ואני חשוב לי להגיד את זה. אבל בגלל שאנחנו בתוך הסירה הזו ואנחנו אמורים לדבר טוב על השיטה והכול. בקיצור, אנחנו משחקים פסים לרוחב. אולי יום אחד יהיה לי כוח לשנות”.

מי הבא בעולם הטניס?
יוני: “הנבחרת שראינו בדייויס. ראינו את ישי עוליאל”.

גם אצל ישי עוליאל משהו נתקע.
יוני: “אני אף פעם לא רציתי לקפוץ למסקנות איתו. כבר שהיה בן 14 כולם הכתירו אותו. אנחנו גדולים בלהכתיר”.

ישי עוליאל (לילך וויס-רוזנברג)ישי עוליאל (לילך וויס-רוזנברג)

אתה תמשיך להיות הקפטן?
יוני: “כן”.

אנדי, לסיום, תן שאלה ליוני.
אנדי: “יוני, תן לי משהו אופטימי לסיים את זה”.

יוני: “אני אופטימי. הכול יכול להיות עוד”.

יוני תן שאלה לסיום לאנדי.
יוני: “איפה אתה רואה את אנדיוני עוד חמש שנים?”

אנדי: “אני רואה חברות מדהימה, אני רואה עשייה משותפת גם בטניס וגם מחוץ לטניס. אני רואה אותנו בריאים. מאושרים. רואה אותנו כמו עכשיו נהנים מהחיים”.

יוני ארליך ואנדי רם (עפרה פרידמן, איגוד הטניס)יוני ארליך ואנדי רם (עפרה פרידמן, איגוד הטניס)

איך אתה מסכם את הפרק אנדי?
אנדי: “יכול להיווצר מפה פודקאסט. ניתן לך תחרות פה גידי”.

איך מסיימים?
יוני: “שים את התקווה”.

אנדי: “אנדיוני! אנדיוני! אנדיוני!”

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */