הפועל באר-שבע אמנם הביסה היום (חמישי) 0:4 את אוסטריה וינה במחזור האחרון של הבית בקונפרנס ליג, אבל זה לא עזר לה והיא הודחה בגלל שלך פוזנן חגגה עם 0:3 על ויאריאל במשחק המקביל.
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה אמר אחרי המשחק: "קודם כל זה ניצחון. כשאני מנצח אני לא מתבאס, אבל ידענו שהדברים לא תלויים בנו. היינו צריכים תוצאה מסוימת והשגנו אותה, אז זה ניצחון כפול. מצד שני יש דברים שלא תלויים בנו ואנחנו נלמד מזה להתמודדויות הבאות שלנו, להכריע משחקים גם בחוץ. כמעט בכל משחק באירופה יצאתי עם תחושת פספוס וכשאתה מכמת את הכול ביחד אתה מגיע לתחושת פספוס כשאתה לא עולה. שאפו גדול לשחקנים. אנחנו רוצים תמיד להיות במעמדים האלה. אני חושב שדווקא בפוזנן יכולנו לנצח למרות שיכולנו גם לעשות את זה בבית. זהו, זה מאחורינו. היה קמפיין טוב מאוד, התגבשנו והתחברנו כקבוצה".
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
ניצחון בטעם חמוץ. ברדה
(צילום: AFP)
המאמן המשיך ואמר: "זה הוציא מאיתנו המון אנרגיות, המון איכויות והמון ניסיון בינלאומי שצברו הרבה שחקנים. ככל שנהיה במעמדים האלה יותר. קיבלנו בית שהוא מינימום בית של הליגה האירופית. גם פוזנן היא אלופת פולין, גם ויאריאל וגם אוסטריה וינה קבוצה טובה מאוד. יכולנו להוציא קצת יותר מהבית הזה, אבל זהו. מעכשיו כולנו במאמץ הקבוצתי של יום ראשון. יש מקבץ קשה מאוד של משחקים. היום שמרנו שחקן אחד או שניים והצלחנו לעשות חילופים כדי לרענן שחקנים. הם נותנים את הנשמה, הגוף והלב". על שינוי התפקוד של שגיב יחזקאל אמר המאמן: "תמיד הייתה מחשבה לשבץ את שגיב יחזקאל כמגן ימני, יש לו הכול מבחינת נתונים פיזיים. לא היה האומץ לתת לו את התפקיד הזה בקו ארבע. גם הוא עושה את ההתאמות וההתאקלמות לתפקיד הזה. כל הפסטיבל סביבו עלול לעשות לו רע. יש לו עוד הרבה להשתפר בתפקיד הזה. הרבה שחקנים בתפקוד הזה הצליחו להשתפר בתפקיד הזה ולהגיע לחו"ל. אני מאחל לו שימשיך ככה ויתאמן כמו שהוא מתאמן ומשחק כמו שהוא משחק".
על משחק הליגה הקרוב מול בני ריינה אמר ברדה: "כן, אני חושש מירידת מתח. עברנו שלושה משחקים בפרופיל גבוה, גם ויאריאל, גם מכבי ת"א וגם היום. הגדולה של השחקנים תהיה להביא את עצמם למשחק מול ריינה כמו שהגיעו היום. אני בטוח שיהיה משחק קשה מאוד, אני מכיר את המאמן. אני אכין את השחקנים למשחק קשה מאוד כי זה מה שהולך להיות".
שגיב יחזקאל: "ניצחון חמוץ מותק, לא התעסקנו בוויאריאל בפוזנן, התעסקנו בעצמנו ולא במה שקורה במשחק השני. באנו למשחק מוכנים ב-100% ושיחקנו את הכדורגל הטוב שלנו. מה שצריך לקרות קרה, אנחנו ממשיכים הלאה. אנחנו מתרכזים בליגה ויש לנו כבר ביום ראשון משחק חשוב מאוד מול ריינה. קיבלתי את מעבר התפקיד בסדר גמור, אני רוצה לשחק כמה שיותר, לעזור לקבוצה שלי. אני שמח שאני ביכולת טובה, אני כובש ומבשל והקבוצה נראית טוב".