אמורים לטוס בקרוב ללונדון? כדאי שתחשבו על זה שוב

מזג אוויר כבד במיוחד פוקד את בריטניה ביממה האחרונה, והרשויות אף הוציאו על כך אזהרות מחשש להצפות • הגשמים צפויים להיפסק, אך הם יחזרו בשבת – ובגדול • איך זה ישפיע על התיירים?

רכב עובר כביש מוצף בלונדון, צילום: Getty Images

מזג אוויר חורפי כבד במיוחד פוקד ביממה האחרונה בבריטניה בכלל ובבירה לונדון בפרט, מה שגרם לרשויות במדינה לפרסם היום (חמישי) אזהרות מחשש להצפות. למרות שהגשמים צפויים להיפסק במהלך השעות הקרובות, זה צפוי לחזור בשבת – ולהימשך לפחות עד סוף השבוע הבא.

עם זאת, החזאים המקומיים אומרים כי הגשמים צפויים להיות חלשים יותר מאשר אלו שירדו שם במהלך הלילה, אך אם אתם אמורים לטוס בקרוב לעיר כדאי שתיקחו בחשבון שעובדי הרכבות במדינה יפתחו מחרתיים בשביתה שתימשך עד 10 בנובמבר, כשהצפי הוא שבימים מסוימים תהיה השפעה על הרכבות התחתיות ובחלק מן הימים רק על הרכבות העיליות.

הצפות רציניות בדרך? רכבים עוברים כביש מוצף בלונדון, אתמול, צילום: Getty Images


נוסף על כך, עובדי נמל התעופה הגדול בממלכה, הית'רו, אמורים לסיים היום את הצבעתם בנוגע לשביתה אפשרית במקום, ואם זו תצא בסופו של דבר לפועל – היא תחל ב-17 בנובמבר, שלושה ימים בלבד לפני תחילת המונדיאל.

עם כל זאת, שווקי חג המולד בלונדון צפויים להיפתח באמצע החודש, מה שאמור למשוך אל העיר תיירים רבים מרחבי העולם – וכמובן שגם מישראל. לונדון נחשבת לאחת הערים המבוקשות בעולם בתקופת חג המולד, וזאת בשל השווקים השונים והחגיגות המתקיימות בה, וכמובן בזכות ווינטר וונדרלנד, פסטיבל ענק שמתרחש בכל שנה בהייד פארק שבלונדון.

מחירי הטיסות לבירת בריטניה נמוכים כרגע באופן משמעותי מאשר בתקופת הקיץ, וניתן למצוא טיסות ישירות אליה במחירים שנעים סביב 200 דולרים לאדם לטיסות הלוך ושוב. אם תזמינו כבר עכשיו טיסות כאלו לחודש ינואר, תוכלו למצוא כרטיסים במחירים נמוכים באופן חריג – כאלה שאף יורדים מתחת לרף של 100 הדולרים לכרטיס.

תחנת הרכבת יוסטון עומדת שוממת, בלונדון, בחודש שעבר, צילום: אי.פי.איי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר