מכבי ת"א תעלה בשבת (15:00) למשחק הביתי בליגת העל מול סקציה נס ציונה, כשהיא פייבוריטית ברורה. מה עוד שהיא תרצה לשים מאוחר את ההפסד 2:0 ביום שני האחרון להפועל באר-שבע בטוטו-טרנר, במהלכו הורחקו המאמן ולדימיר איביץ' והקשר דן גלזר.
"אני מכבד את כולם, אבל הרגשתי שמחכים להזדמנות הראשונה להרחיק אותי", אמר איביץ' הבוקר (חמישי) בפתח מסיבת העיתונאים לקראת קרב הקצוות. "אני לא יכול לדבר על שופטים, אחרת יענישו אותי. אז הם יעשו מה שהם רוצים ואני לא אדבר. העבודה שלי היא בקבוצה שלי".
1 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
"הרגשתי שמחכים להזדמנות הראשונה להרחיק אותי". איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
איביץ' נשאל על מצבם של יונתן כהן ואוסקר גלוך. "יונתן לא כשיר לשחק, הייתי רוצה שהוא יהיה מוכן, אבל הוא לא. גלוך? "קיבלתי מידע שהוא כשיר ב-100 אחוז, אם היו אומרים לי שהוא לא כשיר ב-100 אחוז, כמובן שהוא לא היה פותח מול באר-שבע. הוא בחור צעיר, אני לא יכול לכעוס עליו. הוא רוצה לשחק, ואני מקווה שהוא ילמד לקח ויגיד לי אם כואב לו".
על האפשרות שישנה את המערך שלו, אמר: "אני חייב לשחק בשיטה הזאת, אני לא יכול להשתמש בשיטה אחרת, אין לנו את השחקנים לשיטה האחרת ולכן אני ממשיך בשיטה שלי. אני לא אומר שלא אנסה שיטה אחרת בעתיד. בינתיים אנחנו ממשיכים לעבוד קשה ומקווים לעמוד במטרות שלנו. אנחנו חייבים להיות רעבים להצלחות, רעבים לניצחונות, ולהראות את זה כבר מהדקה הראשונה. במשחק הקודם זה לא היה ככה".
שחר פיבן סיכם: "פתחתי את המשחקים, הרגשתי טוב, הייתה לי מתיחה קטנה ועבדתי קשה כדי לחזור לקצב של הקבוצה. אנחנו לא אוהבים להפסיד, אנחנו לא לוקחים הפסדים בקלות ומנתחים אותם בכובד ראש, עובדים יותר קשה באימונים. יש פה סגל גדול והמון שחקנים שרוצים לשחק. לא היינו בשיא היכולת שלנו מול באר-שבע, גם באגרסיביות, גם ברצון, ואני מקווה שנחזיר בשבת".