יום שני, 10.06.2024 שעה 14:09
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

ולאדן איביץ': רק המערך הזה מתאים לסגל הנוכחי

גם לאחר ה-2:0 לב"ש ודבריו בטרנר, מאמן מכבי ת"א דבק בשיטה: "אין לי עוד שחקני התקפה. יונתן לא בכושר. הרגשתי שחיכו לראות מי השופט שירחיק אותי"

|
ולאדן איביץ' (רדאד ג'בארה)
ולאדן איביץ' (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב איבדה השבוע את פסגת הטבלה בליגת העל למכבי חיפה לאחר הפסד 2:0 להפועל באר שבע בטרנר, ובשבת היא תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול נס ציונה. לקראת המשחק, הצהובים יצטרכו להסתדר ללא אוסקר גלוך ששיחק פצוע מול הפועל באר שבע והחמיר את הכאבים מהם סבל במפשעה ולא מתאמן עם הסגל מאז.

הקשר מחוף השנהב, פארפה גויאגון, אמור לתפוס את מקומו של גלוך בהרכב ודור פרץ אמור לפתוח במקום דן גלזר המורחק. השאלה היחידה שנותרה פתוחה היא האם המאמן ולאדן איביץ’ יתחיל לנסות מעבר ל-4-3-3 או כלל לא יעשה זאת. 

המאמן ולאדן איביץ’ דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק תחילה על האדום שקיבל מהשופט: “אני מכבד את כולם, אני מרגיש שיש שופטים שמחכים לראות מי יהיה הראשון שירחיק אותי. אני מבין שפשוט לא צריך לדבר איתם, צריך שמישהו יגן על המועדון בזמן המשחק, לדעתי זה התפקיד שלי אבל אם מרחיקים אותי על זה אז אני צריך לשתוק כדי שלא יענישו אותי”. 

איביץ' מדבר על ההפסד לבאר-שבע

על המשחק בטרנר אמר: “עבדנו על מה שהיה רע. הפסדנו הרבה כדורים בחלק המגרש שלנו ב-45 הדקות הראשונות. אם נשווה עם משחקים קודמים, בתשעה משחקים קודמים ביחד איבדנו 13. הפעם איבדנו 15 רק במחצית אחת. זה הבדל עצום. היה לנו המון שטח לשחק בו ולא ניצלנו את זה. לא היה לחץ מטורף של באר שבע. הם לא עשו משהו מדהים. איבדנו את הביטחון אחרי שני הכדורים הראשונים שפספסנו. היה לנו הרבה שטח לעומק וניצלנו אותו ב-15 הדקות הראשונות אבל היינו צריכים לעלות שם ל-0:2 עם המצבים שנוצרו על המגרש”. 

על שינוי המערך ל-4-3-3 עם יונתן כהן: “הוא עדיין לא כשיר כדי לשחק. אני משתמש במערך שמתאים לסגל השחקנים הנוכחי שלנו. המשחק הקרוב הוא נגד קבוצה שמשחקת כדורגל התקפי, עם שחקנים מהירים ומסוכנים. אני בטוח שעם תמיכת הקהל שלנו אני בטוח שיהיה בסדר ושנציג את הרמה שלנו”.

ולאדן איביץ' (רדאד ג'בארה)ולאדן איביץ' (רדאד ג'בארה)

 על הדברים שאמר אחרי הפועל באר שבע לגבי להיות יותר ישר ועוררו לא מעט פרשנויות, השיב: “לעבוד עם השחקנים שלי, להאמין בהם, להאמין ביכולות שלהם, לדעת מה הם צריכים לעשות ויודעים לעשות, לעבוד איתם בכל היום על הדרך לקחת מהם 100 אחוז מהיכולת שלהם ולהביא אותה למגרש. על זה דיברתי. יש לנו שחקנים שיכולים לשחק בשיטה שבה אנחנו משחקים”. 

על האפשרות שאייל גולסה ישחק כקשר אחורי במקום דן גלזר המורחק: “חשבתי לפתוח איתו נגד באר שבע, אני מכיר אותו ומעריך אותו מאוד, אבל היו כמה דברים קטנים שגרמו לי לשנות את הדעה שלי. יש לנו יותר מדי שחקני קישור, לכל אחד יש מאפיינים שונים ואני צריך לחשוב על הרבה דברים. אני אוהב להשתמש במערך שלי בשחקן שמשחק מרחבה לרחבה (מספר 8), שיודע לרוץ מצד לצד ולהבקיע שערים. בעמדה השנייה של הקישור יש את אוסקר שעושה מה שהוא עושה ויש לי שלושה שחקנים שיכולים לשחק בעמדה שלו. יש לי את גולסה, את ריקן, ואני רוצה להשתמש יותר בגולסה – כן, אבל אני צריך למצוא איפה ואיך”.  


על ההרחקה של גלזר השיב: “לא היה לי זמן להגיב לצהוב הראשון שלו. כשהוא קיבל אותו התחילה לנו בעיה באמצע, התחלתי לחמם שלושה קשרים, התכוונתי להוציא אותו בהפסקה, סובבתי את הראש ופתאום קיבלנו גול. אם אתה שואל אותי האם אני יכול להכניס חלוצים אחרים כשאני לא מרוצה? התשובה היא לא. אין לי חלוצים בסגל. יש את יונתן אבל הוא עוד לא מוכן. קשרים יש לי הרבה, אבל לא הספקתי להגיב”. 

הבלם שחר פיבן אמר לקראת המשחק כשהוא מתייחס תחילה לפציעה ממנה סבל לאחרונה: “פתחתי את העונה טוב, הייתה לי מתיחה קטנה באחורי, עבדתי קשה כדי לחזור לקצב של הקבוצה, מקווה לקבל את הצ’אנס שוב ואם צריכים אותי אני מוכן”.

שחר פיבן (רדאד ג'בארה)שחר פיבן (רדאד ג'בארה)

על המשחק מול ב”ש אמר: “בתור מועדון גדול שלא אוהב להפסיד, אנחנו לא לוקחים את זה בקלות. מנתחים הפסדים בכובד ראש, אנחנו עובדים יותר קשה באימונים, זה לא קלישאה. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה, מחכים לנו המון משחקים קשים וגם המון נקודות. נקווה להחזיר חלק מהן כבר בעוד יומיים, זה הספורט”. 

עוד אמר בנושא פיבן: “אני מסכים שלא היינו בשיא היכולת, גם לא ברצון ולא באגרסיביות. המשחק הזה הוא למידה טובה מאוד עבורנו. נקווה להחזיר בשבת. את המשחק דווקא פתחנו טוב אבל הכרטיס האדום שינה את המשחק. ב”ש קבוצה איכותית וטובה שתרוץ עד הסוף. אנחנו מצפים לעונה מאוד קשה ומאתגרת. מצפה שכבר ביום שבת נחזיר את האגרסיביות והנחישות וניקח נקודות”.  

שחר פיבן (רדאד ג'בארה)שחר פיבן (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */