המחזור ה-10 בליגת העל הגיע לסיומו הערב (שני) עם המשחק המרכזי, בו הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מכבי ת"א. האדומים ניצחו בטרנר אחרי שלושה משחקים בכל המסגרות בהם כשלו לעשות זאת, בעוד הצהובים שוב איבדו את הפסגה למכבי חיפה. אדריאן פאון הבקיע שער בכורה (27), דן גלזר הורחק בצהוב שני (43), רותם חטואל המחליף נכנס בסערה והכפיל (59), איביץ' הוציא את זהבי וגלוך בהפסקה והורחק בעצמו (79).
בזכות השער שלו, הפך חטואל למלך שערי הליגה יחד עם עומר אצילי ואיתמר שבירו (6 כל אחד) ב-382 דקות בלבד, פחות ממחצית מכמות הדקות של השניים האחרים.
3 צפייה בגלריה
חטואל חוגג
חטואל חוגג
מלך שערי הליגה. חטואל חוגג
(צילום: הרצל יוסף)
מחזיקת הגביע העבירה מסר ברור באשר לכוונותיה, חזרה למקום השלישי על חשבון הפועל ירושלים בזכות הפרש שערים עדיף וצימצמה את הפער מהצהובים לשתי נקודות בלבד.
המאמן אליניב ברדה דיבר בסיום: "מנסים להשתפר ממשחק למשחק, לשחק את הכדורגל הכי אטרקטיבי שאנחנו יודעים. שיחקנו נגד הקבוצה שהבקיעה הכי הרבה וספגה הכי מעט, שמנו לעצמנו מטרה לא לספוג. אנחנו מצליחים בכל משחק כמעט להבקיע אבל הספיגה הייתה קריטית והיינו צריכים לשפר את זה. לשמחתי היום הצלחנו".
על הניצחון במגרש הביתי: "הכי חשוב להחזיר את טרנר להיות מבצר, איבדנו פה מספיק נקודות ושילמנו מחיר. היום הקהל נתן לנו את ההרגשה הכי ביתית. זה הזכיר את הימים הטובים של האליפויות, הדחיפה הכוח, זה שאין כרטיס אחד למכירה".
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
"שמרנו את השחקנים דרוכים מאוד". ברדה
(צילום: עוז מועלם)
על חטואל: "אני חושב שהוא מאוכזב שהוא לא פותח. הסברתי לו שהתווית של שחקן מחליף לא תידבק לו. אם הוא ימשיך כמו שהוא, הוא יהפוך לשחקן הרכב לגיטימי. יש לנו סגל רחב וחזק, בטח ב-13 ימים שנותרו עד פגרת המונדיאל אנו נצטרך את כולם ונשתמש בכולם"
על ריבוי המשחקים: "שיחקנו לפני ארבעה ימים משחק בפרופיל מאוד גבוה. עברנו טיסה והגענו לעוד משחק בפרופיל מאוד גבוה. שמרנו את השחקנים דרוכים מאוד, אם אני צריך לתת מוטיבציה אז אנחנו חוטאים למקצוע. הם צריכים לבוא מוכנים מנטלית. מבחינת כדורגל היו דברים טובים, במחצית רהאשונה היו מתפרצות שלא אהבתי".
רותם חטואל אמר: "ראיתם היום את טרנר, מה זה בית אמיתי. המשחק הזה מוקדש לקהל. בין אם מהספסל או מההרכב, אני אתן את כל כולי. אני ממשיך לעבוד קשה כי רק בעבודה קשה אצליח".
3 צפייה בגלריה
התפאורה של אוהדי באר-שבע
התפאורה של אוהדי באר-שבע
"ראיתם היום את טרנר, מה זה בית אמיתי". התפאורה של אוהדי באר-שבע
(צילום: עוז מועלם)
על חזרה למאבק האליפות: "זה שלב עוד מוקדם בעונה, זה ניצחון יוקרתי אבל עוד ניצחון לליגה. בחמישי יש משחק מאוד חשוב ואני מקווה שנעבור. האם זה נותן ביטחון לקראת אוסטריה וינה? אחרי ניצחון על מכבי תל אביב אתה מגיע עם הראש למעלה".
על איזי שרצקי, שסיפר כי שחרר אותו מהקבוצה בעקבות בעיות שיצר בחדר ההלבשה: "איזי בן אדם יקר שתרם המון לכדורגל. ילד בן 18 לא יכול להרוס חדר הלבשה, זה לא נראה לי רציני. אני מעריך אותו ואת הדרך שעבר בכדורגל".