על רקע המשחק הערב (ראשון) במסגרת המחזור העשירי בליגת העל בין הפועל ת"א לבין עירוני קריית שמונה, שנערך כזכור ללא קהל - עשרות אוהדי המארחת עודדו מחוץ לכותלי האצטדיון. האוהדים התקבצו באזור הסמוך לשער חמש, לשם הגיעו שוטרים עם סוסים וכלבים והרחיקו אותם לעבר המדרכה. מספר שוטרים סמויים התעמתו עם האוהדים, כאשר שישה מביניהם נעצרו.
מדוברות המשטרה נמסר: "במהלך משחק כדורגל המתקיים הערב בבלומפילד ללא קהל של הקבוצה המקומית, הגיעו כ-120 אוהדים בתהלוכה לאיזור האצטדיון כשהם חוסמים את התנועה וקוראים קריאות נאצה כלפי השוטרים. מפקד כוח המשטרה כרז לאוהדים מספר פעמים לעזוב את המקום ולאפשר את פתיחת הכביש לתנועת כלי רכב. לאחר שהאוהדים לא נשמעו להוראה, הדפו השוטרים את האוהדים לעבר המדרכה. שישה אוהדים אשר הפרו את הסדר, נעצרו לחקירה".
כזכור, בדרבי התל אביבי שנערך לפני כשלושה שבועות אוהדי שתי הקבוצות הדליקו ביציעים כמות גדולה מאוד של אבוקות ורימוני עשן, ואף השליכו אותם לכר הדשא בשלבים שונים של המשחק. בנוסף, אוהדי הפועל השליכו כדורים מספר פעמים למגרש וגרמו להפסקת המשחק.
בעקבות המקרה האדומים ספגו עונש חמור: 3 משחקים ללא קהל + משחק רדיוס (הפעלת עונש על תנאי) אשר ירוצה לאחר המשחקים ללא קהל, זאת בנוסף לקנס כספי בגובה 70 אלף שקל. הפועל ת"א קיבלה גם עונש של הפחתת נקודת ליגה אחת על תנאי עד תום העונה בכל מקרה של השלכת כדורים לתחומי המגרש במהלך משחק. כך ייצא שהפועל ת"א תארח את עירוני קריית שמונה, בית"ר ירושלים והפועל חיפה ללא קהל ואחריהם את מכבי נתניה בבמשחק שייערך מחוץ לבלומפילד.
בהפועל ת"א הגישו עוד בשבוע שעבר ערעור על העונש "חסר התקדים" לדבריהם. השופט בדימוס אמנון סטרשנוב הודיע כי הבקשה לעיכוב ביצוע נדחית והדיון בערעור יתקיים ב-2 בנובמבר.
פורסם לראשונה: 22:16, 30.10.22