יום שישי, 07.06.2024 שעה 13:44
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"טוב שאוסקר חתם, כהן ממשיך לעבוד על הכושר"

מאמן מכבי ת"א, איביץ', לקראת ב"ש הערב ב-20:30: "אין פייבוריטית, לא קורא את החדשות כדי להישאר רגוע". ביטון: "תארים אישיים לא מעניינים אותי"

|
ולאדן איביץ' (איציק בלניצקי)
ולאדן איביץ' (איציק בלניצקי)

עם שלושה ניצחונות רצופים, כולל 0:3 במחזור האחרון על מכבי נתניה, מכבי תל אביב תתארח הערב (שני) ב-20:30 באצטדיון טרנר אצל הפועל באר שבע למשחק צמרת, כשהיא רוצה לשוב למקום הראשון אחרי שאיבדה אותו אתמול למכבי חיפה. אתמול דיברו המאמן ולאדן איביץ’ והקשר ניר ביטון במסע”ת.

בפן המקצועי, הקשר אוסקר גלוך התלונן על כאבים במפשעה ובימים שישי ושבת ערך אימונים קלים בצדי המגרש. באימון המסכם לקראת מחזיקת הגביע הוא כבר התאמן כרגיל ובהתאם להתייעצות עם הצוות הרפואי יוחלט אם הוא יפתח בהרכב, כאשר איביץ’ צפוי לשמור על ה-11 שפתחו מול מכבי נתניה.

בתוך כך, מכבי תל אביב תצרף בימים הקרובים בלם זר לקבוצת הנוער. אחרי שנים ארוכות בהן צירפה בעיקר שחקני התקפה או קישור, הפעם נראה כי הפור הולך ליפול על צירוף של שחקן לחיזוק ההגנה. הקבוצה לא פתחה טוב את העונה ובמועדון מקווים כי חיזוק ההגנה יעזור לחניכים של דדי בן דיין.

אוסקר גלוך (רדאד ג'בארה)אוסקר גלוך (רדאד ג'בארה)

ולאדן איביץ’ אמר לקראת המשחק: “אם להיות כנה אני לא בדיוק יודע את הסטטיסטיקה ומתי מכבי ניצחה פעם אחרונה בב”ש. אנחנו יודעים שהם קבוצה קשוחה ויש להם שחקנים עם הרבה ניסיון, אנחנו מכינים את עצמנו למשחק קשה אצלם בבית אבל המטרה שלנו היא לקחת את כל שלושת הנקודות, למרות שהאצטדיון הוא מקום קשה ונצטרך לעשות את המקסימום כדי לנצח”.

על גלוך הוסיף המאמן: “טוב שאוסקר חתם, גם לנו וגם לו. זה חשוב שהסיפור הזה הסתיים וכולם מרוצים מהדרך שבה אוסקר נשאר כאן. המועדון מאוד שמח להחתים שחקן כזה מוכשר לעוד שנתיים, הוא עשה את הצעדים הראשונים שלו במועדון והוא ימשיך לעלות ביכולת במכבי. בטוח שהאוהדים מרוצים מזה שהמצב הזה תחת שליטה”.

ולאדן איביץ' משקיף על האימון (רדאד ג'בארה)ולאדן איביץ' משקיף על האימון (רדאד ג'בארה)

לקראת המשחק אמר: “אין פייבוריטים למשחק מחר, שמעתם את הסטטיסטיקה בשנתיים האחרונות. איך נהיה פייבוריטים אם אנחנו משחקים עם קבוצה כמוהם? הם קבוצה תחרותית שמשחקת גם באירופה. אנחנו מתעסקים בעצמנו ואכפת לנו רק ממה שאנחנו צריכים לעשות כדי לנצח, אנחנו נתרכז ונישאר עם היעדים שלנו במשחק”.

על יונתן כהן אמר איביץ’: “יונתן הגיע לפני חודש או שלושה שבועות אבל הוא עדיין לא בשיא היכולת. אנחנו עובדים איתו כל יום ומחכים שהוא יהיה זמין לעלות להרכב. אם זה יהיה מחר או לא אנחנו נצטרך להחליט”.

יונתן כהן (רדאד ג'בארה)יונתן כהן (רדאד ג'בארה)

המאמן המשיך: “אני אף פעם לא קורא דברים שכותבים בתקשורת. אני מכבד את העבודה שלכם אבל כדי להישאר שקט ורגוע אני לא קורא. אני חושב שזה פעם ראשונה שאני וברדה נהיה אחד מול השני על הקווים. אני יודע שהוא מאמן מוכשר וצעיר ותהיה תחרות טובה. הם קבוצה טובה ומוכשרת והרבה בזכותו, אני עוקב אחרי היריבות שלנו, וראיתי מה הם עשו בשבוע האחרון בשביל להכין את הקבוצה למה שאנחנו צריכים לעשות בשביל לנצח.

“אנחנו משחקים באותה שיטה מתחילת השנה. אני לא אדבר על מי פותח ומי לא מחר, אנחנו נמצא את ה-11 הטובים ביותר שנוכל לעלות איתו. תמיד יש פצועים ותמיד יש דברים שמשנים את זה אבל אנחנו נעלה עם ההרכב הכי חזק שלנו. אני מרוצה מפיבן וייני, הם שיחקו היטב וימשיכו לעשות עבודה טובה”.

אוסקר גלוך (רדאד ג'בארה)אוסקר גלוך (רדאד ג'בארה)

ניר ביטון אמר לקראת המשחק: “משחק חוץ קשה, כל משחק בליגה קשה וזה לא משנה נגד מי משחקים. אין משחקים קלים והפועל ב”ש היא קבוצה מאוד חזקה ואנחנו יודעים מה הם מסוגלים לעשות. יש לנו משחק באמת קשה מולם ונקווה לעבור אותו בשלום”.

על שינוי העמדות הוסיף: “אמרתי את זה בעבר ואני אגיד את זה שוב, אני שחקן שיעשה הכל בשביל המאמן ומה שהמאמן יחליט אני אעשה, זו החלטה שלו ואני אעשה מה שאני יכול. אני חושב שהתבנית הקבוצתית זה מה שעובד לי, אנחנו מנסים לעבוד על זה כל יום. כמובן שיש הרבה דברים לשפר ולא שיחקתי המון משחקים אז ייקח לי עוד קצת זמן להכיר את החברים להכיר את החוזקות של כל אחד. אני מנסה לעשות את שלי ולתרום מהניסיון שצברתי בחו”ל. כל משחק אני אתן את ה-100 אחוז שלי”.

ניר ביטון (רדאד ג'בארה)ניר ביטון (רדאד ג'בארה)

על הישגים אישיים אמר הקשר: “אני לא חושב שזה משהו שמעניין אותי, הצלחת הקבוצה היא מעל הכל כמו בכל השנים שהיו לי בסלטיק. אני מוכן לוותר על המון כדי שניקח אליפות ושתהיה שנה מוצלחת, תארים אישיים פחות מדברים אליי. אני לא אזכה בכדור הזהב כנראה אז זה לא מעניין אותי. הגעתי למכבי רק בגלל הרצון להשתמש בחוזקות שלי בליגה הישראלית”.

ביטון דיבר גם על הקשר עם גלוך: “היה לי כמה שיחות עם אוסקר בעבר ויצא לי לדבר איתו כמה פעמים על היציאה לחו”ל. הדעה שלי לאורך כל הקריירה הייתה לא למהר ולקחת את הזמן. אוסקר הוא שחקן מאוד כישרוני ויש לו עדיין הרבה מה ללמוד בשביל להגיע למקומות שהוא רוצה להגיע אליהם. למזלו הוא נמצא במועדון שהשאיפות והמטרות שלו יכולות רק לעזור לו, כי הוא באמת כשרון על ואם הוא יעשה עוד שנה או שנתיים במכבי ת”א ויוביל את הקבוצה למקומות טובים כמו אליפויות ואירופה זה יעשה לו רק טוב לקריירה”.

שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)

לקראת הפועל ב”ש אמר: “אנחנו לא מסתכלים יותר מדי על יתרונות או חסרונות של היריבה. כל משחק בליגה זה משחק קשה מאוד כמו שאמרתי והפועל ב”ש בחוץ זה משחק שהוא מאוד מאתגר ומאוד קשה. יש לנו את הדברים שאנחנו מתאמנים עליהם והמאמן מנסה להראות לנו דברים כל יום”.

הקשר המשיך: “מקרי עבר אף פעם לא הפחידו אותי. אני לא מסתכל על מה עשו אחרים, אני מאמין בדרך שלי ויודע מה אני יכול לתרום וברור שהגעתי למועדון ענק. מכבי ת”א זה מועדון שנלחם על כל התארים ועם אותן ציפיות ושאיפות כמו שהיו לי בסלטיק. המטרה העיקרית שלנו היא לזכות באליפות והדרך לשם היא דרך אמונה והתמדה. מחר זה רק מחזור עשירים ויש עוד 26 משחקים, נעשה את המקסימום בשביל לנצח את המשחק אבל העונה עוד ארוכה”.

דריק לוקאסן (רדאד ג'בארה)דריק לוקאסן (רדאד ג'בארה)

על תמיכת הקהל במשחקי הבית אמר ביטון: “לבלומפילד אין תחליף. הקהל של מכבי הוא קהל אוהב ותומך וזה מאוד מורגש במשחקי הבית. מדינת ישראל היא קטנה אז היכולת במשחקי הבית אוטומטית משתנה בגלל שהקהל מרים אותך כשאתה צריך להתרומם. כמובן שבמשחקי חוץ אנחנו לא מבקיעים את אותה כמות כמו בבית, אז בחוץ תמיד יותר קשה ומאתגר אבל זה משהו שאנחנו נצטרך לעבור בשביל להגיע למטרות שלנו”.

הרכב משוער: דניאל פרץ, מאור קנדיל, ניר ביטון, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך (פארפה גויאגון/דור פרץ), ערן זהבי וג’ורג’ה יובאנוביץ’. 

שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)
שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)
שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)
שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)
מאור קנדיל, אנריק סבוריט ואנדרה ז'ראלדש (רדאד ג'בארה)מאור קנדיל, אנריק סבוריט ואנדרה ז'ראלדש (רדאד ג'בארה)
דן גלזר (רדאד ג'בארה)דן גלזר (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */