מכבי חיפה תארח הערב (17:00) את מ.ס אשדוד והירוקים מגיעים אחרי השביעייה שספגו בפארק דה פראנס. ברק בכר ניסה לעודד ולהרים את שחקניו במהלך הימים האחרונים, אך בקבוצה חוששים שמעבר להפסד הכואב וההתפרקות ההגנתית של הקבוצה, השחקנים מגיעים תשושים ועייפים מאוד אחרי שהשקיעו מאמץ רב בקריית שמונה ובפריז. ביום רביעי כבר מחכה לירוקים משחק חשוב וקשה נוסף מול בנפיקה כאשר ניצחון ואולי אפילו תיקו עשוי לסדר להם את המקום השלישי ומקום בנוקאאוט של הליגה האירופית.
ברק בכר שובר את הראש איך הוא צריך לשמור על השחקנים שלו שלא ייפצעו בשל העומס. המאמן רוצה מאוד לעלות לכל משחק בהרכב הכי חזק, אך יחד עם זאת הוא מבין שהוא לא יכול לעשות את זה כשיש שלושה משחקים בשבוע, במיוחד כיוון שהוא גם חושב קדימה, למשחקים בשבוע הבא מול בנפיקה ובית"ר ירושלים.
1 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
חייב לרענן קצת את ההרכב. בכר
(צילום: רויטרס)
בכר צפוי להעניק לרז מאיר את המקום בהרכב במקום דניאל סונדרגן הפצוע, גם דין דוד צפוי לשוב להרכב של בכר והמאמן שוקל לפתוח גם עם מאוויס צ'יבוטה. "אשדוד קבוצה חזקה מאוד וזה לא הולך להיות משחק קל, אנחנו חייבים לקחת את הנקודות בבית שלנו עם הקהל שלנו. אסור לנו לחשוב על בנפיקה, אלא רק על אשדוד", אמר גורם במועדון.
עיקר החשש במכבי חיפה ממשחק ההגנה של הירוקים ובכר ביקש מחוליית הקישור להגיע דרוכים ומרוכזים למשחק. החשש אצל הירוקים הוא משחקני ההתקפה המהירים של אשדוד.