21 מיליון יורו אחרי שיפוץ: רונאלדו רכש את הווילה היקרה בפורטוגל

על רקע הספוקלציות סביב עתידו המקצועי, הכוכב בן ה-37 רכש בית חדש עם בת זוגתו באחד האזורים היפים ביותר במולדתו • מאפייני הבית: 2,720 מ"ר, שלוש קומות, 544 מ"ר שטח בנוי שכולל גינות ובריכת שחייה

הבית החדש של רונאלדו, צילום: מתוך טוויטר

כריסטיאנו רונאלדו סיכם בימים האחרונים עם מאמן מנצ'סטר יונייטד - אריק טן האח – כי הוא יחזור לאימונים ואף צפוי לקחת הערב (חמישי) חלק במשחק מול שריף במסגרת הליגה האירופית, אחרי המתיחות ביניהם שהחלה במשחק מול טוטנהאם בשבוע שעבר אז הכוכב לא רצה להיכנס בדקות האחרונות כמחליף והושעה.

למרות זאת, הספקולציות סביב עתידו המקצועי עדיין ממשיכות להכות גלים ודיווח שמגיע מפורטוגל נותן את התחושות לעיתונאים המקומיים שרונאלדו קרוב לחזור לליגה הפורטוגלית. רונאלדו ובת זוגתו - ג'ורג'ינה רודריגס רכשו וילה באזור קשקאיש בשווי של כ-11 מיליון יורו, כשלאחר שיפוץ מסיבי אמור מחירה לקפוץ לאזור ה-21 מיליון יורו.

האחוזה הבאה של הכוכב הפורטוגלי הפכה לבית היקר ביותר בפורטוגל ונמצאת כעת בבנייה, כך שסביר להניח שג'ורג'ינה וכריסטיאנו יוכלו ללון בתחילת 2023 באחוזתם האקסקלוסיבית בקינטה דה מרינהה, אחד מאזורי המגורים היוקרתיים של מה שמכונה הריביירה הפורטוגזית, הכוללת את העיירות היפות קשקאיש, אסטוריל וסינטרה.

סוכנות התיווך שלקחה את האחריות על האחוזה החדשה של רונאלדו ציינה כי מאפייני הווילה הם כדלקמן: 2,720 מ"ר ושלוש קומות. השטח הבנוי הוא 544 מ"ר וכולל גינות ובריכת שחייה מדהימה.

 

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר