שתף קטע נבחר

מכבי ת"א בוחנת את החזרת מרקוס פייזר

הצהובים אמנם הצהירו על שחרור הפורוורד, אולם הקשיים בהתרת חוזהו היקר והצורך בחיזוק לגבוהים גררו מגעים לגבי השבתו לסגל. מזרחי: "מוקדם לדבר על כך"

כמעט חודשיים אחרי ההצהרה הדרמטית של מכבי תל אביב על התרת חוזהו של מרקוס פייזר, נראה כי נפתח צוהר לקליטתו המחודשת של הפורוורד הפצוע בסגל הקבוצה.  נציגיו של השחקן מנהלים בימים אלה מגעים עם ראשי הצהובים לגבי חזרתו האפשרית להיכל נוקיה.

 

למרות שמצבו הרפואי של פייזר, שנפגע בברכו במהלך העונה שעברה, אינו מאפשר כרגע חזרה מיידית לכושר משחק, במכבי שוקלים בכל זאת להחזירו וזאת בגלל הקשיים בהתרת החוזה, המוערך בכמיליון דולר.


מרקוס פייזר. לא אמר שלום, אלא להתראות? (אלי אלגרט)

 

כמו כן, הסטטוס הלא ברור של רודני ווייט, כמו גם האכזבה של הצוות המקצועי מאסטבן באטיסטה, הביאו את אפי בירנבוים לדבר במסיבת העיתונאים האחרונה לאחר הניצחון על לה מאן על הצורך האפשרי ב-"גו טו גאי" (או כפי שהוא מכנה זאת, "מן טו גו"). במכבי, כאמור, עולה שוב האפשרות כי יהיה זה פייזר, אולם לא בטוח שבזמן הקרוב ובטח לא לפני שתהיה ודאות בקשר למצבו הרפואי.

 

סוכנו של השחקן, אבי זילברמן, אמר היום ל-ynet: "בינתיים אין לי מה להגיד. אנחנו מדברים כל הזמן, ואני לא יכול להגיד כרגע אם הוא יגיע לארץ משום שאנחנו בשלב של דיבורים. יש שיחות לכאן ולכאן, להגיד לך אם זה יקרה קשה לי להעריך. אם יהיו דברים נודיע".

 

סוכנו האמריקאי של השחקן, בראד איימס, מסר בינתיים כי לא יגיבו בסוכנות לגבי נושא פייזר. גם יו"ר מכבי שמעון מזרחי ביקש שלא להרחיב: "זה עוד מוקדם לדבר על כך", אמר הבוקר מזרחי.

 

אגב, בחודש האחרון התאמן פייזר עם קפיטנס דה ארסיבו מפורטו ריקו, בשורותיה שיחק בקיץ 2007. השחקן קיבל אישור מרופא הקבוצה להתחיל בתהליך השיקום ולפי ראשי הקבוצה, במידה וייפתר המעמד החוזי שלו עם הצהובים, הוא עשוי להצטרף לסגל. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מרקוס פייזר
צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב
מומלצים