"אוליגרכים פנו אליי עם הצעות": הווידוי המפתיע של הכלה הוויראלית

מורן בן אסולין חילקה עצות ליחסים באינסטגרם, וחשפה כי הקשר עם בעלה לא התחיל כאהבה ממבט ראשון • "הגבר שלך צריך לגרום לך להרגיש שאת יהלום ולהתיישר לדרך שלך", כתבה לעוקבים

מורן בן אסולין ועומר אדם במהלך החתונה , צילום: לפי סעיף 27א'

הכלה הסנסציונית שהרעידה מדינה שלמה, מורן בן אסולין, חילקה באינסטגרם עצות לבחירה נכונה של בן זוג, וסיפרה על הצעות רומנטיות שקיבלה מבעלי הון ואוליגרכים. רק שעות ספורות קודם לכן היא נאלצה להכחיש סטטוס מזויף שלה, שבו גידפה לכאורה כלות.

בן אסולין השיבה לשאלות של עוקבות סקרניות, שביקשו עצות מאושיית הרשת בכל הקשור לענייני אהבה, וקיבלו ממנה על הדרך לא מעט וידויים מעניינים בנושא. "אני מרגישה שכל גבר שיצאתי איתו פשוט כיבה אותי", כתבה אחת העוקבות לבן אסולין, שהשיבה: "האמת היא שבזמן האחרון, עקב מחסור בגברים טובים, אני שומעת שהמון נשים נכנסות לזוגיות מנקודה של חולשה. במצב כזה, אישה נותנת לגבר שלה להשפיע עליה יותר מדי חזק. אני מייעצת לך להיכנס לזוגיות בהרגשה ובתחושה שאת היהלום. אם הוא מתיישר לפי הדרך שלך, יש אפשרות לצעוד יחד לעבר השקיעה, אבל אם לא - לפני ניסיוני האישי, אם את לא מרגישה בטוחה להתנהג ולהיות מי שאת ליד בן הזוג שלך, והוא לא מרים אותך - אז הוא לא בשבילך", קבעה.

 

היא חשפה: "לא התפשרתי הרבה שנים, והיו לי מיליארד הצעות מאוליגרכים ובעלי מטוסים פרטיים, ובסוף קיבלתי את הטוב ביותר, את בעלי. אל תפחדו להיות לבד מאיזה לחץ כלשהו. עדיף להיות לבד ולא להתפשר", כתבה.

 

 

"כשהכרת את בעלך, הרגשת שהוא יהיה בעלך?", המשיכו הגולשים לחטט בעניינים של הלב. "האמת שכל חיי יצאתי עם סגנון אחר של גברים. ישבתי עם עצמי וחשבתי, והגעתי למסקנה שבשביל שיקרה משהו שלא קרה, אני צריכה לעשות משהו שלא עשיתי. אז החלטתי להסתכל על החיים בעיניים פתוחות ולא לשלול משהו שהוא שונה ממני. לשאלתך - זו לא הייתה אהבה ממבט ראשון. אחרי חודש אני יכולה להגיד לך שידעתי שאני רוצה לחלוק איתו את חיי", הפתיעה.

"האם היו לך רגעים של חוסר ביטחון?", נשאלה בן אסולין. "ברור. אני גם בת אדם. אני לא אלה (למרות שכולם חושבים כך). תשעה חודשים לפני החתונה עברתי תקופה לא קלה. ברור, יש רגעים שיש חוסר ביטחון. החוכמה היא למצוא את הכוחות הדרושים ואת האמונה בעצמך בשביל לחזור לתלם".

 כאמור, מוקדם יותר התפרסם סטטוס מפוברק בשמה, שבו נכתב שהיא פותחת עסק חדש, ותגיע להופיע בחתונות. "***ות שלי, אני מתחילה להופיע בחתונות. חמשת אלפים שקלים ואני דוחפת לכם עשר דקות ריקודי בטן ואם תהיו מספיק חמודים, אני גם אנענע עוד דברים", נכתב בו. היא הבהירה: "ברור לכם שלא אני כתבתי את זה, אנשים מחפשים רע, אני מרחמת עליכם", כתבה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר