מזל טוב: פולארד התחתן עם בחירת ליבו רבקה אברמס דונין

השניים התארסו לפני כחודשיים • אברהמס-דונין, היא אלמנה ואמא ל־7 ילדים מירושלים • אשתו של פולארד, אסתר, נפטרה בסוף ינואר השנה • פולארד: "מרגש מאוד להתחתן כאן בירושלים עיר הבירה הנצחית של העם היהודי"

פולארד נישא הערב לבת זוגו // צילום: אריאל כהנא

יהונתן פולארד נישא הערב בירושלים לרבקה אברמס דונין, תושבת ירושלים. אשתו, אסתר, נפטרה בסוף ינואר השנה לאחר מאבק במחלת הסרטן.

אברהמס-דונין, היא אמא ל־7 ילדים מירושלים, ובעלה נפטר לפני כמה שנים. השניים התארסו לפני כחודשיים

החתונה התקיימה בבית הכנסת "היכל יעקב" בשכונת קריית משה בירושלים, בבית מדרשו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל. את החופה ערך הרבה הראשי של ירושלים הרב שלמה עמאר שליט"א.  החתונה התקיימה במעמד המשפחה המצומצמת וחברים קרובים.

פולארד: "מרגש מאוד להתחתן כאן בירושלים עיר הבירה הנצחית של העם היהודי, אני מתרגש מאוד ומודה לכל עם ישראל ששמח יחד איתנו".

הרב שלמה עמאר שליט"א אמר בפתח החופה: "אף שאני עורך חופות רבות, איני זוכר פעמים שהתרגשתי כמו במעמד הזה. כולנו, עם ישראל חייבים ליהונתן היקר כל כך הרבה ואולי יום אחד נדע עד כמה על מסירות נפשו שלא נמשכה רגע אחד אלא עשרות שנים של ייסורים קשים בכלא שמהם לא רק שלא נפלת אלא עוד יצאת אדם טוב ומרומם עוד יותר משום שעבדת ועמלת על כך. אני מברך את הכלה היקרה ואותך שביתכם יהיה מלא באהבה, מלא בשמחה".

חתונתו של פולארד עם רבקה, צילום: אריאל כהנא
פולארד נישא הערב לבת זוגו רבקה, צילום: אריאל כהנא

בהודעת האירוסין של יהונתן ורבקה נכתב: ״מה אשיב לה', כל תגמולוהי עלי. בשבח ובהודיה להי"ת אנו מתרגשים להודיע על אירוסינו. אנו מלאי תודה אליכם, חברינו ובני משפחתנו ולילדים היקרים על האהבה והחיבוק ובראש ובראשונה לאסתר ע"ה שבאהבתה האין סופית אף הכירה בינינו ואפשרה לנס הזה להתרחש. זכרה לא ימוש מאתנו לעד. החתונה תתקיים בעז"ה בעוד כחודשיים, בחלוף שלושה רגלים. יהונתן פולארד ורבקה אברהמס-דונין״.

יהונתן ואסתר פולארד, צילום: אריק סולטן

בהלווייתה של רעייתו אסתר, שעמדה לצידו לאורך כל שנותיו בכלא האמריקני, ספד פולארד: "לא ראיתי מישהו אמיץ כמוה. היא נלחמה חזק לחיות. הייתה שם אחות שמתוך חסד נתנה לי להיות עם אשתי בשלושת הימים האחרונים שלה. בסוף ניתנו לי אפשרות האם לתת לה להילחם, אמרתי לרופאים היא נלחמה עלי 30 שנה, לא אוותר עליה, אתן לה הזדמנות להילחם. היא נלחמה חזק כשעה ואז קראו לי בחזרה מהר, היא שמעה אותי, אמרתי לה, כשתגיעי לשערי גן עדן חבקי את ההורים שלי ושלך וחכי לי כי בעזרת השם נהיה שוב ביחד. אוהב אותך לנצח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר