אחרי 20 שנה: הזמרת ג'וני מיטשל תשוב להופעה מלאה

הופעתה המתוכננת האחרונה של הסינגר-סונגרייטרית האיקונית התקיימה בשנת 2000 • בחודש יוני תוכלו לראות את בת ה-79 מבצעת את שיריה באמפיתאטרון גורג' בוושינגטון

מיטשל, צילום: איי.אף.פי

הזמרת ג'וני מיטשל תשוב להופעה מלאה לראשונה מזה 20 שנה. במהלך ראיון שהעניקה אתמול (רביעי) חברתה הטובה ושותפתה המקצועית ברנדי קארלי ל"דיילי שואו", הודיעה קארלי כי מיטשל תקיים מופע שלם משיריה ב-10 ביוני 2023 באמפיתאטרון גורג' אשר בוושינגטון. רק בשבוע שעבר נפוצו ברשת שמועת על מותה של מיטשל שתציין בקרוב את יום הולדתה ה-79. שמועות אלו הופרכו תוך זמן קצר.

קארלי סיפרה למגיש טרוור נואה שמיטשל פנתה אליה והעלתה את האפשרות לקיים מופע. "היא אמרה לי: 'אני רוצה להופיע שוב'. ג'וני מיטשל הולכת להופיע" סיפרה, והוסיפה: "אף אחד לא יכול היה לרכוש כרטיס להופעה של ג'וני מיטשל מזה 20 שנה".

עוד סיפרה ברנדי כי חברתה מקיימת ג'אם סשנים (או – "ג'וני סשנים", במילותיה) פרטיים במשך שנים. 

המעיטה להראות בציבור. ג'וני מיטשל, צילום: AP

‎כאמור, הופעתה המתוכננת האחרונה של המוזיקאית התקיימה בשנת 2000. בזמן שעבר מאז המעיטה מיטשל להראות בציבור ואף פרשה חלקית מעולם המוזיקה ב-2015, כתוצאה ממפרצת מוחית ממנה סבלה. הסינגר-סונגרייטרית האיקונית נאלצה ללמוד מחדש ביצוע של פעולות מוטוריות בסיסיות וההנחה הרווחת הייתה כי היא לא תהיה מסוגלת לשיר עוד בחייה.

‎מוקדם יותר השנה, שבה מיטשל לבמה באירוע MusiCares בו הוענק לה פרס "אישיות המוזיקה של השנה". אז הצטרפה להרכב לביצוע שניים משיריה – "The Circle Game" ו-"Big Yellow Taxi". לאחר מכן, בקיץ האחרון, עלתה הזמרת לבמת הניופורט פולק פסטיבל להופעת פריצה לא מתוכננת. בהופעה זו שרה מיטשל וניגנה גיטרה מובילה, להפתעתם המוחלטת גם של חבריה להופעה (ביניהם קארלי, וינונה ג'אד וסולן להקת ממפורד אנד סאנס – מרקוס ממפורד), שלא חשבו שהיא תצטרף אליהם להופעה שלמה. מיטשל הפתיעה את כל הנוכחים וביצעה לא פחות מ-12 שירים. בקיץ הבא תהיה זו הופעה מתוכננת מראש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר