"סימס" החדש בדרך: הצצה ראשונה וגם עדכון סופר מלהיב

סדרת משחקי אימה ותיקה קמה מהמתים • "מורטאל קומבאט" חוזר (בערך) לסיבוב נוסף • ומה לעזאזל גמלים עומדים לעשות במיינקראפט?

"סימס", צילום: אלקטרוניק ארטס

אלקטרוניק ארטס חשפה את המשחק המלא הבא בסדרת "סימס": זו לא חבילת הרחבה, לא ערכת חפצים ולא גרסה מחודשת למשחק ישן, אלא סימס חדש על מלא. אז בשעה טובה, שוחררה התמונה הראשונה ממה שצפוי להיות "סימס 5". מה נגיד? הלוואי שלנו היה סלון כזה בחיים האמיתיים, עם בגט טרי ובקבוק יין שמחכים לנו על השולחן.

מכיוון שמדובר ב"הצצה סופר מוקדמת", EA לא סיפקה יותר מדי פרטים על הכותר, ובטח שלא סיפקה מועד השקה (הימור שלנו: 2024). ובכל זאת, החברה מבטיחה לא פחות מ"רנסאנס" ל"סימס", שלטענתה "יעניק כלים מתקדמים לא רק ביצירת הדמויות והסיפורים שלהן, אלא גם יאפשר לשחקנים לשתף את הסיפורים האלה עם החברים הכי טובים שלהם". במילים אחרות, הולכים חזק על מולטיפלייר.

יש גם שזלונג? "סימס" החדש, צילום: אלקטרוניק ארטס


הגבעה אינה עונה

10 שנים אחרי ששמענו בפעם האחרונה את הדממה של "Silent Hill", סדרת משחקי האימה המיתולוגית של קונאמי קמה מהמתים. החברה היפנית קיימה לאחרונה אירוע מיוחד שבו חשפה לא פחות מחמישה משחקים (!), ספין-אופים ופרויקטים שונים הקשורים למותג המצמרר, שצפויים להגיע אלינו בשנים הקרובות. לכן, הכנו רשימה.

הראשון: רימייק ל-Silent Hill 2 משנת 2001, שייצא למחשב ולפלייסטיישן 5. השני: כותר מסתורי בשם Silent Hill: Townfall, שככל הנראה יהיה משחק הרפתקאות, אבל חוץ מטריילר קצרצר לא נמסרו פרטים לגביו. השלישי: סרט הקולנוע Return to Silent Hill, שצילומיו טרם יצאו לדרך. הרביעי: "סדרה אינטראקטיבית בזמן אמת" המכונה Silent Hill: Ascension, שבין יוצריה אפשר למצוא גם את ג'יי.ג'יי אברהמס. החמישי, וזה בעצם העיקר פה: פרק ראשי נוסף בסדרה בשם Silent Hill f, שמתרחש ביפן של שנות ה-60 ושמשמש למעשה כפריקוול. תתחילו לשקשק.

גורם לנו לפריחה. Silent Hill f, צילום: יחסי ציבור


מכה ממתינה

החדשות הטובות: יש משחק "מורטל קומבאט" חדש ממש מעבר לפינה. קוראים לוMortal Kombat: Onslaught. החדשות הפחות טובות, לפחות עבור מי שמחפש אקשן מדמם במיטב המסורת של סקורפיון, סאב זירו ושות': מדובר במשחק תפקידים אסטרטגי לסמארטפונים שבו תתבקשו, אם לא אכפת לכם, "לבנות צוות של לוחמים כדי לעצור איום אפל ומסוכן שעלול לזרוע הרס ברחבי הממדים". עדיין בעניין?

המשחק צפוי להגיע לחנויות האפליקציות של אפל וגוגל ב-2023. ובכל זאת, אנחנו עדיין ממתינים להכרזה המתעכבת על MK 12. שחררו כבר את ג'וני מהקייג'!

נכנסים לכיס הקטן. MK: Onslaught, צילום: יחסי ציבור


דבשת ברשת

רק רצינו לעדכן שבשנה הבאה גמלים יגיעו למיינקראפט, זאת כחלק מעדכון 1.20 של המשחק. מה כל כך מרגש בגמלים קובייתיים, אתם שואלים? לא יודעים, אולי העובדה ששתי דמויות יכולות לרכוב עליהם ביחד, ואולי זה שהם יכולים לדהור למרחקים קצרים ולזנק מעל נהרות ונקיקים, למשל, מה שהסוסים במשחק לא מסוגלים לעשות. ואולי – וזה אחד המשפטים ההזויים ביותר שכתבנו בחיינו – כי אפשר להרביע אותם בעזרת בלוק קקטוס, ואז יהיו לנו בכרים קובייתיים מתוקים. זה מה שכל כך מרגש.

הלוחשים לדבשת. גמלים במיינקראפט, צילום: מתוך המשחק
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר