אחרי ערב פתיחה שכלל את משחקיהן של צמד הפיינליסטיות, ה-NBA חזרה הלילה עם לא פחות מ-12 משחקים. אחד הסיפורים המרכזיים של הלילה היה החזרה לפרקט של זאיון וויליאמסון הבחירה מספר 1 בדראפט 2019 לאחר 17 חודשים ללא כדורסל. הכוכב המתקמבק היה מהמצטיינים אצל ניו אורלינס שגברה 108:130 על ברוקלין.
זה היה המשחק הראשון בו שלושת האסים הראשיים של ניו אורלינס שיתפו פעולה על הפרקט ונראה שלפליקנס יש הרבה מקום לאופטימיות לגבי העתיד. ברנדון אינגרם רשם 28 נקודות ו-7 ריבאונדים, סי ג'י מקולום הוסיף 21 נקודות עם 6 אסיסטים וזאיון רשם שורה סטטיסטית נאה עם 25 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 חטיפות.
1 צפייה בגלריה
שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון
שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון
שמר על איפוק. זאיון וויליאמסון
(רויטרס)
זאיון שזכה לשבחים ממאמנו ווילי גרין וחבריו לחדר ההלבשה, שמר על איפוק וציין כי "יש הרבה מקום לשיפור, אני עדיין לומד את חבריי לקבוצה ואני נרגש לגדול יחד איתם". הוא הודה שחווה התרגשות בזמן הצגת השחקנים והוסיף: "אינגרם, מקולום ואני לא אנוכיים ולכולנו אותה מטרה וזה לנצח. כשאתה רוצה לנצח אתה שם בצד את המטרות האישיות וזה מה שאנחנו הולכים לעשות". וויליאמסון הודה שהוא צריך להסיר חלודה והמשיך לפרגן לחבריו: "החברים לקבוצה היו שם בשבילי, הם עודדו אותי להמשיך להיות אגרסיבי ולתקוף את הסל".
גם בצד המפסיד לא שכחו לפרגן: "הוא נראה לי בריא והוא נראה טוב, זה מאוד אופייני לו", אמר קווין דוראנט שלא סייע לקבוצתו להימנע מהפסד למרות שקלע 32 נקודות.