ג' סיון התשפ"ד
09.06.2024
50 דקות "אתה בחרתנו"

הגבאי עלה על השולחן והכריז כי הרבי החלים

במהלך טיש נעילת החג בלעלוב נרשמו רגעים מרגשים שעה שהמשב"ק לבית לעלוב הרה"ח רבי שמחה קרקובסקי עלה על השולחן כשהוא מספר לנאספים על חובת ההודיה על כך שהאדמו"ר החלים מהמחלה ממנה סבל בשנה שעברה. החסידים שרו בחג 'אתה בחרתנו' 50 דקות ו-4 חסידים הוכתרו למורי הוראה

הגבאי עלה על השולחן והכריז כי הרבי החלים
שמחת בית השואבה בלעלוב צילום: יעקב לדרמן

חידוש מעניין נרשם השנה בחצר הקודש לעלוב, כאשר ללא שום תכנון שרו במהלך ההקפות את השיר המפורסם על המילים 'אתה בחרתנו' במשך זמן ממושך מאוד - 35 דקות בליל החג ו-50 דקות ביום החג, כאשר האדמו"ר מצטרף בעצמו לריקודים הסוערים שלא פסקו לרגע. השירה והריקודים המשיכו גם בטיש נעילת החג במשך זמן רב.

במהלך טיש נעילת החג נרשמו רגעים מרגשים שעה שמשב"ק בית לעלוב לדורותיהם הרה"ח רבי שמחה קרקובסקי עלה על השולחן כשהוא מספר לנאספים על חובת ההודיה על כך שהאדמו"ר החלים מהמחלה ממנה סבל בשנה שעברה. לאחר דבריו קרא לשניים מזקני החסידים לעלות עמו על השולחן ויחד רקדו שם בשירי הודיה במשך זמן רב כשהציבור כולו מצטרף אליהם.

שמחת בית השואבה בלעלוב תשפ\

במהלך טיש נעילת החג, הוכתרו 4 אברכים מבני החסידות לשמש כמוצ"ים חדשים בקהילה, כשהם מצטרפים למניין המו"צים שכבר מכהנים ברבנות בקהילות לעלוב השונות ברחבי הארץ.

בהנהלת החצר מציינים כי לרגל התרחבות הציבור שיותר מהכפיל את עצמו בשנים האחרונות, צר בית המדרש של החסידות מהכיל את כל הקהל הקדוש וכי בקרוב יחלו בעבודות הקמת בית מדרש מיוחד לימים טובים אשר יוקם בשטח היכל הטישים השוכן כיום למרגלות בית המדרש בבית שמש.

הרבי מלעלוב שמחה קרקובסקי הקפות שניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד