כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
גל הטרור נמשך

פיגוע ירי בכניסה למעלה אדומים: מאבטח נפצע, המחבל נוטרל

דיווח ראשוני על פיגוע ירי שהתרחש בכניסה ליישוב מעלה אדומים, מאבטח שמוצב במקום נפצע באורח קל ואילו המחבל נוטרל | כוחות משטרה וצבא רבים במקום

פיגוע ירי בכניסה למעלה אדומים: מאבטח נפצע, המחבל נוטרל
זירת הפיגוע צילום: שימוש לפי סעיף 27א

מאבטח בשנות ה-20 לחייו נפצע בפיגוע ירי שאירע הערב (רביעי) בכניסה למעלה אדומים. המחבל, שהגיע למחסום ופתח באש, נורה על ידי המאבטחים - ונוטרל. כוחות משטרה וצבא גדולים הוזעקו למקום ומתחקרים את נסיבות הפיגוע.

המאבטח, שנפצע קל בלבד בידו, פונה לבית החולים שערי צדק בבירה. ממד"א נמסר כי הדיווח הראשוני על הפיגוע התקבל בשעה 20:08. "נסר על גבר שנפצע מירי, בדרך הר הבית סמוך לכיכר הכניסה למעלה אדומים", מסר הארגון. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ויפנו לבי"ח שערי צדק גבר בשנות העשרים במצב קל, בהכרה מלאה, עם פציעה ביד. המחבל נוטרל ונפגע".

לפי המשטרה, המחבל הגיע לכניסה לעיר מעלה אדומים וביצע ירי לעבר המאבטחים שעמדו במחסום. המאבטח נפצע בידו והמחבל נוטרל על ידי המאבטחים.

מתנדב צוות הצלה, שוכי איינהורן שהגיע ראשון למקום סיפר: "הייתי בקרבת המקום ושמעתי את קולות הירי. רצתי מיד למקום האירוע, תוך כדי שדיווחתי על המקרה למוקד הלאומי של מד"א. אחרי שהסתבר לי כי ככל הנראה אין כרגע סכנה והמחבל נוטרל ונהרג במקום, ניגשתי לטפל במאבטח, צעיר כבן 20 שנפצע קל בידו ככה"נ מהירי".

פיגוע ירי מעלה אדומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד