עם 700 אוהדים ביציע, הפועל ת"א תתארח הערב (רביעי, 21:30) בצרפת אצל פריז באסקט במטרה לצאת עם ניצחון חוץ ראשון ביורוקאפ.
האדומים פתחו את העונה ברגל ימין בכל המסגרות: שני ניצחונות ליגה, עלייה ראשונה בתולדות המועדון לגמר גביע ווינר (שם מחכה לה דרבי מול מכבי ת"א ביום ראשון) וניצחון ביתי ביורוקאפ בשבוע שעבר במחזור הראשון מול לונדון ליונס.
2 צפייה בגלריה
פרנקו משתגע על הקווים
פרנקו משתגע על הקווים
"נביא את הקבוצתיות והנחישות שלנו". פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
בר טימור
בר טימור
"הקהל? כבר לא מפתיע אותי". טימור
(צילום: עוז מועלם)
לרשות המאמן של דני פרנקו יעמוד כמעט סגל מלא. ג'יימס יאנג הפצוע נשאר בארץ, ומי שעדיין בספק למשחק הוא עידן זלמנסון, שנפגע בקרסול בתחילת השבוע. ההחלטה אם לשתף אותו תתקבל לפני פתיחת המשחק. "זה משחק חוץ ראשון של הפועל ת"א באירופה אחרי היעדרות של שנים רבות", אמר פרנקו. "זה בהחלט ציון דרך ואירוע מרגש. היריבה מציבה בפנינו רף איכות גבוה מאוד, זה יאתגר אותנו. נלמד המון על עצמנו במשחק הזה. נביא את הקבוצתיות והנחישות שלנו".
הקפטן בר טימור הוסיף: "אנחנו מגיעים אחרי ניצחון שהיה מאוד חשוב לנו מנטלית. פריז קבוצה טובה ומוכשרת מאוד. הם אמנם לא פתחו טוב את הליגה הצרפתית, אבל ביורוקאפ ניצחו את אנקרה בחוץ, וזה רק מראה כמה כל משחק הוא עולם אחר בעונה כזאת. הקהל? כבר לא מפתיע אותי, אבל אני מתרגש כל פעם מחדש לראות אותם, ואני יודע שחלקם כבר מחכים לנו בפריז וביומיים הקרובים יצטרפו אליהם עוד אוהדים. ניתן הכל כדי שהטיסה חזרה הביתה תהיה עם חיוך".