ברדה: "נדרוש מעצמו את המקסימום ונמשיך להילחם"
(באדיבות ONE)
כבר הרבה מאוד זמן לא נשמעו קריאות בוז כל כך מהדהדות כלפי שחקני הפועל באר-שבע כמו אתמול בטוטו-טרנר בסיום ה-1:1 בין מול נס ציונה. מדובר במשחק ליגה רביעי מתוך החמישה האחרונים שקיימה העונה הקבוצה באצטדיון הביתי שמסתיים ללא ניצחון של האדומים.
הקהל של באר-שבע, שמאוכזב מאוד גם ממצבה של הקבוצה בקונפרנס ליג, שם השיגה שלוש נקודות בלבד, מגיב עד עכשיו לתוצאות בצורה די ספורטיבית. ברור לכל שאם על הקווים לא היה אליניב ברדה, הסמל הגדול והאהוב של הקבוצה, הביקורות כלפי המאמן היו קשות יותר. ראוי לזכור שברדה כלל לא רצה לאמן את הקבוצה, אלא העדיף בסיום העונה שעברה, לאחר הזכייה בגביע, לחזור לעמדת המנהל המקצועי. לחץ חסר תקדים של האוהדים הוביל אותו לקחת על עצמו את התפקיד גם העונה.
2 צפייה בגלריה
תומר חמד שחקן הפועל באר-שבע עם איתי שכטר
תומר חמד שחקן הפועל באר-שבע עם איתי שכטר
שחקני ב"ש מאוכזבים בסיום המשחק
(צילום: הרצל יוסף)
"החמצות הן חלק מהכדורגל", אמר אתמול ברדה לאחר המשחק. "אנחנו צריכים להמשיך לייצר מצבים, ובטח בטח לא לספוג ראשונים".
בהקשר של האוהדים ראוי לציין ששוב טוטו-טרנר היה רחוק מלהיות מלא, כשקצת פחות מ-10,000 צופים, מספר בעלי המנויים, הגיעו למשחק. במועדון הסבירו שבשל העובדה שהמשחק נערך במקביל לחגיגות שמחת תורה, אוהדים מסורתיים רבים החליטו לא להגיע להתמודדות.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
"צריכים להמשיך לייצר מצבים, ובטח בטח לא לספוג ראשונים". ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
באר-שבע סיימה בכך רצף של שלושה משחקי בית תוך שבוע שכולם הסתיימו בתיקו. כמו נגד הועל חיפה, באר-שבע הצליחה אתמול לייצר מספר מצבי הבקעה, אך שחקניה לא היו מספיק חדים ליד השער כדי להכריע את ההתמודדות. מנגד, ההגנה לא נראתה מספיק טוב. ברדה הסביר אתמול שההחלטה לפתוח בהרכב עם אריאל הרוש על חשבונו של עומרי גלזר והענקת מנוחה לאנדראה מרטינש ואסטריט סלמני, נועדה כדי לאפשר רוטציה ולחלק עומסים. דווקא איתן טיבי, ששיחק העונה מספר רב של דקות, לא קיבל מנוחה וכבר בתחילת המשחק נפצע כשהרגיש רגישות בשריר והוחלף. ההכללה של הרוש בהרכב הוכיחה את עצמה כשהוא הציל שני שערים בטוחים. טיבי צפוי להיבדק ובכל מקרה לא ישחק בשבת נגד הפועל ירושלים. אור בלוריאן, שהחליף אותו ורשם דקות בכורה בקבוצה, נראה טוב והוא צפוי לפתוח בטדי.
בקבוצה מקווים לקבל בחזרה מה שיותר מהר את רמזי ספורי, שמאז העונה שעברה היכולת הגבוהה שלו היא חלק מכריע במשחק ההתקפה של הקבוצה. ספורי עשוי להיכלל בסגל, אך לא לפתוח בשבת נגד הפועל ירושלים.