שתף קטע נבחר

רוי הודג'סון: "מסצ'ראנו לא עונה לי לטלפון"

מנג'ר ליברפול החדש טוען כי קפטן נבחרת ארגנטינה מסנן אותו: "השארתי לו הודעות קוליות ושלחתי לו מסרונים, אבל הוא פשוט לא עונה". המנג'ר הבהיר כי טורס אינו למכירה

האם חאבייר מסצ'ראנו משחק אותה ליידי גאגא? לזמרת הכי פופולרית כיום בשוק המוזיקה יש להיט בשם "טלפון" ובו שורה שאומרת: ”היתה לך הזדמנות להתקשר אליי, הייתי פנויה. עכשיו אני עסוקה ואתה לא מפסיק לצלצל”.

 

מסתבר שקפטן נבחרת ארגנטינה לא ממש עונה או מתייחס לשיחות הטלפון של מאמנו החדש בליברפול, רוי הודג'סון, שעל פי טענתו מנסה להשיג את השחקן מאז שהראשון שב מהמונדיאל.


מסצ'ראנו עם בניטס. הארגנטיני מתקשה להיפרד מהמנג'ר (גטי אימג'ס) 

 

"ניסיתי ליצור קשר עם חאבייר. השארתי לו הודעות קוליות ומסרונים, אבל הוא פשוט לא עונה", אמר הודג'סון. המנג'ר של ליברפול, שהחליף בתפקיד את רפא בניטס, הוסיף כי הוא ניסה ליצור קשר עם מסצ'ראנו על מנת לומר לו שהוא שמח להכיר אותו ולדון עמו על עתידו בהקדם האפשרי, אולם השחקן כאמור מסנן אותו בשפת העם.

 

מסצ'ראנו רמז השבוע כי ברצונו ללכת לאינטר, מקום עבודתו החדש של בניטס. הודג'סון גם התייחס לשחקן אחר של הקבוצה, פרננדו טורס, ואמר במפורש כי אין בכוונת ליברפול למכור את החלוץ הספרדי הפצוע.

 

בתוך כך, כדאי לציין את מצבה הכספי הקשה של ליברפול, שימנע ממנה גם השנה להתמודד ככל הנראה על התארים. ייתכן שבמצב כזה היא לא תוכל לעמוד בפני ההצעות שיוצגו בפניה בתמורה לטורס, כמו גם בנוגע לקפטן סטיבן ג'רארד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוי הודג'סון
צילום: Getty Images imagebank
מומלצים