סופר קלאסיקו כזה כבר מזמן לא היה. ריאל מדריד תארח מחר (ראשון, 17:15) את ברצלונה כשהן שתי הקבוצות הבלתי מנוצחות היחידות בספרד, וכשהן חלוקות יחדו את פסגת הליגה עם מאזן נקודות זהה (22), כשרק הפרש שערים עדיף מציב את הקטלנים מעל ריאל. משמע שניצחון של מי מהצדדים יהווה הצהרת כוונות רצינית להמשך העונה.
האלופה מגיעה למשחק ללא השוער הראשון שלה טיבו קורטואה, שימשיך להיעדר עקב פציעה, כשמי שיחליף אותו יהיה אנדריי לונין האוקראיני. אנטוניו רודיגר, שנפגע בפניו תוך כדי כיבוש שער השוויון הדרמטי ב-1:1 נגד שחטאר דונייצק בשלישי האחרון, צפוי להיות על הספסל.
3 צפייה בגלריה
טיבו קורטואה ריאל מדריד
טיבו קורטואה ריאל מדריד
עדיין פצוע. קורטואה
(צילום: רויטרס)
אחרי שניצחה 0:4 מהדהד במפגש בקלאסיקו האחרון, ברצלונה רוצה לנצח את ריאל מבלי לספוג בפעם השנייה ברציפות - דבר שקרה בפעם האחרונה בנובמבר 2010. אם זה יקרה, מארק אנדרה טר שטגן, שמחזיק ברצף של 624 דקות ללא ספיגה בליגה, יוסיף לעצמו 90 דקות נוספות במרדף אחר שיא המועדון ששייך לקלאודיו בראבו ועומד על 755 דקות. מי שיחזור להרכב הקבוצה הוא הבלם ז'ול קונדה שחזר מפציעה.
קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד, אמר לקראת המשחק: "זה נכון שעד כה היינו טובים מברצלונה במחציות השניות, לא יודע אם זה יכריע את המשחק מחר. לא היראתי לשחקנים את הקלאסיקו האחרון, מחר זה משחק חדש והם מכירים היטב את היריבה. לא מדובר בחיים או מוות".
3 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
"בליגה הם אדירים". אנצ'לוטי
(צילום: רויטרס)
על האכזבה של ברצלונה בליגת האלופות, אמר אנצ'לוטי: "ברצלונה איבדה רק שתי נקודות בליגה והדינמיקה אצלה טובה. בליגת האלופות היו לה צרות וזה יכול לקרות, אבל בליגה הם אדירים. יש להם כלים לעשות עונה גדולה".
צ'אבי, מאמן ברצלונה, אמר לקראת המשחק: "ההשפעה של תוצאה טובה במשחק כזה על האווירה תהיה נפלאה. אבל זה עדיין מוקדם. אנחנו עדיין קבוצה בבנייה. התוצאה בליגת האלופות היא עצובה וזה תסכל אותנו. אבל אנחנו חייבים להמשיך הלאה. בליגה אנחנו מצליחים הרבה יותר מאשר בעונה שעברה. מה שאנחנו רוצים זה לצאת מהמשחק הזה כשאנחנו מובילים את הטבלה".
3 צפייה בגלריה
צ'אבי מאמן ברצלונה
צ'אבי מאמן ברצלונה
"התוצאה בליגת האלופות היא עצובה". צ'אבי
(צילום: גטי אימג'ס)