אכזבה במכבי ת"א לאחר הפסד הבכורה הערב (שישי) ביורוליג 86:71 לפנרבחצ'ה. הקבוצה של עודד קטש הציגה משחק רך והגנה חדירה מול הטורקים העדיפים, ואלה ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון דו ספרתי ברבע השני. האורחת הצליחה לקזז את הפער בפתיחת הרבע הרביעי ל-7 הפרש בלבד, אך המארחת לחצה על הדוושה שוב והקבוצה מישראל ירדה מנוצחת.
ווייד בולדווין (14 נקודות) ולורנזו (13 ו-6 אסיסטים) בראון הוליכו את הקלעים, אך מלבדם אף שחקן לא באמת התעלה. מכבי ת"א לא הצליחה למצוא מענה למרקו גודוריץ' (23) וניק קלאתיס שפלירטט עם טריפל דאבל (13, 9 ו-9) וגם האקס הטרי סקוטי ווילבקין הזכיר נשכחות (12).
1 צפייה בגלריה
בולדווין מול קלאתיס
בולדווין מול קלאתיס
בולדווין מול קלאתיס
(קרדיט: Burak Saltik, Fenerbahch photographer)
"היה משחק לא פשוט, קשה", אמר בסיום מאמן מכבי ת"א עודד קטש. "בשביל לנצח כאן צריך להיות באמת מרוכזים ולעשות כמעט משחק מושלם. היינו במשחק עד אמצע הרבע שני, משהו שם עם ההרכב הגדול שלהם. היו גם הרבה שריקות של שופטים, היינו בבעיית עבירות - אבל היו חמש דקות בכל מחצית שאיבדנו את הריכוז. גם התקפית זה לא היה המשחק הכי גדול שלנו. צריך לתת להם קרדיט, אפשר לקחת ולאסוף כמה דקות, אבל אנחנו בתחילת הדרך ומדברים כאלה אפשר ללמוד".
מאמן פנרבחצ'ה דמיטריוס איטודיס אמר בסיום: "כל הכבוד לשחקנים. הניצחון הגיע לנו, שלטנו במשחק לכל אורכו. היתרון בריבאונד עזר לנו, הבנו היטב איך אנחנו צריכים לשחק. פתחנו פער, אבל אז האטנו. היריבה טובה מאוד ועשתה לנו בעיות אבל הנענו את הכדור טוב וידענו מה אנחנו רוצים לעשות".