האם אוהדי מכבי חיפה שרכשו מראש כרטיסי טיסה למשחק החוץ בצרפת מול פ.ס.ז' יישארו בארץ? הרשויות בצרפת הסכימו היום (שישי) להקצות 1,500 כרטיסים בלבד לאוהדי מכבי חיפה, אלף כרטיסים פחות מהנדרש על ידי אופ"א (חמישה אחוז מתכולת האצטדיון). בשלב זה מכבי חיפה איננה מוכנה לקבל את ההחלטה וטרם הועברו הכרטיסים.
בחיפה מקיימים בשבועות האחרונים שיחות עם פ.ס.ז' ורשויות החוק בצרפת בנוגע למכירת הכרטיסים לקהל אוהדיה למשחק שיתקיים בעוד פחות משבועיים בפריז במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות. חיפה הייתה אמורה לקבל 2,400 כרטיסים, ומאות אוהדים שכבר הוציאו מכספם אלפי אירו ורכשו כרטיסי טיסה ומלונות יאלצו להישאר בבית או להגיע לצרפת ולא להיכנס לאצטדיון.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
בלגן שלם לקראת המשחק. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
ממכבי חיפה נמסר: "אנו מבטיחים לכם שהמועדון עושה ככל שביכולתו בכדי לספק את כמות הכרטיסים המוסכמת - כ-5% מתכולת האצטדיון - ולא יהסס להגיע לדרגים הגבוהים ביותר באופ"א ובישראל בכדי שמירב האוהדים האפשרי יוכל ללוות אותנו במשחק זה".
חלק מהאוהדים רכשו כרטיסים במאות אירו ליציעי פ.ס.ז' מהאתר הרשמי של המועדון וחלק מסתמכים על כך שיוכלו לקנות שם או דרך האתר של חיפה. אחד האוהדים, אביחי אמרוסי, שרכש כבר כרטיס טיסה, בלחץ גדול שלא יצליח להיכנס למשחק: "פשוט בושה איך שהצרפתים מתנהלים. מי שמגיע לישראל למשחק בסמי עופר מקבל יחס נדיר. לא מובן למה עושים לנו חיים קשים ולא משחררים כרטיסים. אם לא נקבל מספיק כרטיסים, יהיו אלפי אוהדי חיפה מאוכזבים ותוהו ובוהו ברחבי פריז".
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה מול מרקיניוס שחקן פריז סן ז'רמן
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה מול מרקיניוס שחקן פריז סן ז'רמן
אצילי מול מרקיניוס במשחק הראשון בסמי עופר
(צילום: AFP)
אוהד נוסף של מכבי חיפה, רן חדד, הוסיף: "אני מקווה שהבעיה תיפתר, המצב מלחיץ. נשארו פחות משבועיים ושילמנו 1,300 דולר כרטיס טיסה. הזוי אם לא נצליח להכנס למשחק".