הליגה הלאומית בכדורסל וחברת עין גדי חתמו על הסכם שת"פ לשנתיים

ההסכם מוערך בכ-80 אלף ש"ח לכל עונה, כאשר הצדדים חתמו לעונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת

נציגי מינהלת הליגה הלאומית ועין גדי

הסכם חסות משמעותי לליגה הלאומית. יו"ר מנהלת הליגה, רון וורוטיצקי, ומנכ"ל עין גדי, יריב חיים, חתמו השבוע על הסכם חסות במסגרתו כל קבוצות הליגה ומנהלת הליגה תקבלנה אספקת מים מינרלים לכל אורך העונה. ההסכם מוערך בכ-80 אלף ש"ח לכל עונה, כאשר הצדדים חתמו לעונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת.

במנהלת הליגה הלאומית מוסרים כי ההסכם עם חברת עין גדי הוא הראשון ובעתיד הקרובים צפויים הסכמי חסות נוספים אשר צפויים לשדרג את הליגה הלאומית.

יו"ר מנהלת הליגה הלאומית, רון וורוטיצקי: "מאז כניסתי לתפקיד שמתי לי כמטרה עיקרית לגייס נותני חסות לליגה. מדובר בהסכם חסות משמעותי למנהלת הליגה הלאומית ולקבוצות הליגה. זה צעד ראשון במטרות החדשות שהצבנו לעצמנו, ואני בטוח כי בקרוב מאד יצטרפו נותני חסות נוספים".

יריב חיים, מנכ"ל עין גדי, מסר: "אני מברך על הסכם החסות עם מנהלת הליגה הלאומית. מדובר בשיתוף פעולה טבעי, שכן חברת עין גדי מסמלת את הזהות המקומית ומייצרת מים מינרלים ברמה גבוהה. הליגה הלאומית מייצגת את הכדורסל הישראלי ואת הפריפריה, ואני בטוח ששיתוף הפעולה בנינו יהיה פורה ויימשך בעתיד".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בנושא אחר, גם השנה ישודרו כל משחקי הליגה הלאומית באתר איגוד הכדורסל עם שדר. בכל המשחקים יופיע לוגו של עין גדי, וכן בפרסומי הדיגיטל של הליגה הלאומית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר