היי לכל אוהבי הכדורגל. לפני חודשיים כתבתי לכם שמכבי חיפה יכולה להעפיל משלב הבתים בליגת האלופות לשמינית הגמר. טוב, באו הפסדים לבנפיקה ולפ.ס.ז' וליובנטוס. ובאו הפסדים בליגה שלנו להפועל ירושלים ולבני ריינה. הציפיות עברו מטמורפוזה. ואז בא המשחק נגד יובנטוס בסמי עופר ולפתע...
ניצחון! 0:2. מה אגיד ומה אומר ומה אדבר. פתאום מקום שלישי בבית נראה ריאלי יותר מתמיד. תראו, לא אשקר אתכם. אני אוהד מכבי חיפה מגיל 4. ידעתי בעל פה את ההרכב של האליפות הראשונה (הייתי בן 5) עוד לפני שידעתי את לוח הכפל. טוב, זה עדיין מטורף שאצילי מבקיע גול ראשון נגד יובנטוס עם הגב (אבל גול שני בשמאלית אדירה לחיבורים!), וזה עדיין מטורף שיובנטוס (י ו ב נ ט ו ס !!!) גימגמה ולא הצליחה להבקיע. וזה עדיין מטורף שכולנו ראינו כבר את הגול השלישי מגיע ולא פחדנו שהסינדרום הישראלי יכה שנית ונחטוף פתאום ושוב נפסיד. באמת לא פחדנו.

1 צפייה בגלריה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה עם סאן מנחם
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה עם סאן מנחם
(צילום: עוז מועלם)

המאבק הפנימי בבית הוא בינינו לבין יובנטוס. אין דברים כאלה. הקבוצה הזאת שברק בכר בנה פשוט לועגת להיסטוריה. הנעת כדור שבכלל לא מרמזת על כדורגל ישראלי מבולבל ואיטי. ביטחון פסיכי מול אריות אירופה. אני אומר ומודיע ומכריז בשער ברבים שאפשר להוציא תיקו וניצחון בשני המשחקים שנותרו. נו, תיקו מול פריז סן ז'רמן בצרפת וניצחון מול בנפיקה בסמי עופר, או לחלופין, לך תדע, תיקו מול בנפיקה וניצחון בצרפת מול פ.ס.ז'. מה, כבר ניצחנו את נבחרת צרפת ,לא?
שאפו ענק למאמן, לשחקנים, ובאמת בעיקר לאוהדים. איזה אוהדים אינעל העולם!!! אז בואו - תנשכו שפתיים, תהדקו חגורות ותחלמו, כי מכבי חיפה 2022 היא הקבוצה הישראלית הכי טובה אי פעם. ויענקל'ה שחר רעב להצלחה. וסרחיו קון אגוארו כבר למד להגיד "מכבי חיפה". ולנו לא נותר אלא לצפות להמשך חסר תקדים ולראות איך ההיסטוריה תכתוב את עצמה מחדש. פורצה מכבי חיפה ו…ירוק עולה!!!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.