כמעט רשמי: בשנה הבאה לא ייצא משחק חדש של Call of Duty

המשחק האהוב Among Us זוכה לגרסת מציאות מדומה • הריבוט של Saints Row עומד לעבור טיפול עשרת אלפים • מה דוויין ג'ונסון עומד לעשות בפורטנייט?

Call Of Duty, צילום: יחסי ציבור

היכונו להתאכזב: בשנה הבאה, כך מתעקשים גורמים בתעשיית הגיימינג, לא ייצא משחקCall of Duty חדש. אז מה כן? ובכן, חברת אקטיוויז'ן, שאולי כבר תהיה עד אז בבעלות מלאה של מיקרוסופט, צפויה לשחרר חבילת הרחבה בתשלום ל-Modern Warfare 2, הכותר הבא בסדרה שיושק ב-28 באוקטובר. זו תהיה הפעם הראשונה בקצת פחות משני עשורים שאקטיוויז'ן לא תשחרר משחק COD עצמאי.

הטענה היא כי הסיבה להחלטה נובעת מהאכזבה המרה מהביצועים של Vanguard, שיצא בשנה שעברה. הכותר הנ"ל התמודד עם ביקורות נמוכות באופן משמעותי מהמשחקים הקודמים בסדרה, ואקטיוויז'ן עצמה אף הודתה שהמכירות שלו היו נמוכות מהמצופה. הפסקת האש, אם כן, די מתבקשת.

הפסקת אש. Modern Warfare 2, צילום: מתוך המשחק


תחנה ממבט ראשון

גרסת המציאות המדומה של משחק הלהיט הבלשי Among Us תושק ב-18 בנובמבר בגרסאות למחשב (דרך Stream או Meta Quest 2, כפי שמטא הכריזה השבוע), אבל גם ל-PSVR של פלייסטיישן. על פניו מדובר באותו משחק בדיוק: האקשן מתרחש על תחנת חלל, כשאחד השחקנים מנסה לרצוח את הדמויות האחרות, והשחקנים צריכים לשלב כוחות על מנת לגלות מי העבריין לפני שהם יצטרפו בעצמם לרשימת הקורבנות.

עם זאת, מהדורת ה-VR תוצג מזווית ראייה ראשונה ותתהדר בכמה אנימציות חדשות, שזה די מגניב. אה, וגם תוכלו לתת כיפים לחבר'ה שיעברו מולכם בתחנה, וגם זה די מגניב. הישרדות נעימה!

עכשיו ב-VR. המשחק Among Us, צילום: מתוך המשחק


מקצה שיפורים

בהמשך להשקה האיומה של הריבוט של Saints Row, שלוותה בביקורות צוננות ביותר (גם אנחנו תרמנו להן), הכריזה מפתחת המשחק, Volition, על עדכון חדש ומאסיבי שיוצע להורדה בחודש הבא. מי שעדיין לא ויתר לגמרי על כותר האקשן-הרפתקאות סטייל GTA, ירצה אולי לדעת שהעדכון צפוי לתקן לא פחות מ-200 (!) באגים שפוגעים בחוויית הגיימינג והופכים אותה למתסכלת במיוחד, לשפר את מנגנון הנהיגה המקרטע (שגם אנחנו התלוננו עליו), לצד שדרוגים נוספים.

Volition אף התנצלה בפני השחקנים על כך שמלאכת השפצור לוקחת הרבה יותר זמן מהצפוי, והבטיחה שהיא לא מתכוונת לנטוש את המשחק, למרות כל הבעיות. טוב, לפחות מישהו לוקח אחריות על הפדיחה.

מעט מדי, מאוחר מדי? Saints Row, צילום: מתוך המשחק

 

רוק אנד Brawl

דוויין ג'ונסון יתארח בשבוע הבא בפורטנייט, או ליתר דיוק, דמות האנטי-גיבור העל שהוא מגלם בסרט "בלאק אדם" מבית DC קומיקס (20 באוקטובר על מסכי הקולנוע). בנוסף לסקין המתבקש, יוכלו הגיימרים להתארגן על כלי נשק חדש – הנבוט העצבני שמר אדם מנופף בו בסרט, וגם על אימוט נלווה, שמציג אותו מתיישב על כס מלכות בפוזה מאיימת למדי. שתדעו.

אל תתעסקו איתו. בלאק אדם בפורטנייט, צילום: מתוך המשחק
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר