האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
עכשיו זה רשמי |
עלי |
12.10.22 19:10 |
1 |
++ מימון ארגון הטרור ללא הצבעה בכנסת. בושה וחרפה! |
כינוי |
12.10.22 19:15 |
10 |
איך ממנים את חיזבאללה ? מתי חיזבאללה יקבל הכסף ? |
איל השרון |
12.10.22 19:16 |
12 |
כשחברות מטעמו ישתתפו בקידוח. הטיוטה הקודמת מנעה את זה אך זו שהוסכמה בממשלה מאפשרת את זה. |
Slacker |
12.10.22 19:34 |
43 |
עדיין לא ידוע אם יש שם גז. אם יהיה שם גז בכמות מסחרית, הרווחים יעברו לממשלת לבנון. |
איל השרון |
12.10.22 19:59 |
73 |
באותה הדרך שבה מממנים עכשיו את החמאס |
DBS |
12.10.22 19:34 |
44 |
חמאס הוא השליט של עזה. בשדה צידון עדיין לא הוכח שיש גז, אם יהיו רווחים הם יגיעו לממשלת לבנון. |
איל השרון |
12.10.22 20:01 |
74 |
מימון אירגוני טרור הוא אסון גם עם הצבעה בכנסת |
-עד מתי- |
12.10.22 19:19 |
15 |
זה פשוט בלתי נתפס + + |
Braveheart |
12.10.22 19:28 |
34 |
כתבתי מספר פעמים ההסכם עובדה מוגמרת בגצ לא יתערב בהחלטת ממשלה שכל מערכת הביטחון מאחוריה |
doc011 |
12.10.22 19:25 |
23 |
עכשיו יוגש שוב בגץ |
בנג'ו |
12.10.22 19:10 |
2 |
על מה עוד בג''צ? ההליך עדיין בעיצומו...:) |
רוני53 |
12.10.22 19:11 |
3 |
הבג''צ מהבוקר נפסל ע''י מינץ כי היה ''טרם זמנו'' (המשטר הודיע כי טרם החליט על ההליך). להבנתי, כעת בדיוק הזמן |
כבשה פועה |
12.10.22 19:17 |
14 |
לא, ידידי. ''הזמן'' הוא מועד אישור ההסכם בממשלה לאחר עיון בהערות הכנסת...:) |
רוני53 |
12.10.22 19:23 |
20 |
נו ומתי הדיון הבא בבג''ץ? |
מגן ציון |
12.10.22 19:37 |
57 |
ב-27.10. עד אז, בג''צ ידחה (שוב) כל בקשה נוספת בעניין...:) |
רוני53 |
12.10.22 19:42 |
63 |
ב-27 כבר הממשלה תאשר את ההסכם |
מגן ציון |
12.10.22 19:46 |
67 |
רגע, אז אתה בעד ''המחטף'' - או נגדו?!...:) |
רוני53 |
12.10.22 19:55 |
72 |
לא נכון |
בנג'ו |
12.10.22 19:49 |
69 |
רק אם יוגש בג''צ נוסף. להערכתי, לא יוגש. ואם כן - יידחה על הסף...:) |
רוני53 |
12.10.22 19:53 |
71 |
איפה מורידים את הקובץ ? |
elbaz |
12.10.22 19:13 |
4 |
אף אחד ממי שהצביע בעד לא היה מוותר על הורדה של אגורה אחת בפנסיה התקציבית שלו. |
mek2 |
12.10.22 19:13 |
5 |
אבל איילת המטיילת אמרה שלא.. |
שילי |
12.10.22 19:13 |
6 |
בואו נסכם. אלה שמעודדים את קבוצת הכדורגל של לפיד תומכים, אלה שמעודדים את הקבוצה של ביבי מתנגדים |
winter1 |
12.10.22 19:13 |
7 |
אני מקווה שהציבור הבין, זה מגוש לפיד וזה מגוש נתניהו, שהאינטרס של הציבור הוא האחרון שנספר. |
mek2 |
12.10.22 19:22 |
17 |
עם הבדל אחד קטן |
עולה ותיק |
12.10.22 19:27 |
29 |
לפיד לא אוהד הפועל... רק אומר |
DBS |
12.10.22 19:35 |
48 |
מצוין! בהצלחה למדינת ישראל. |
הכל יכול |
12.10.22 19:14 |
8 |
מה מצוין? ישראל ויתרה על כל מה שדרשה. ויתרה על הכול ולא קיבלה שום דבר בתמורה. |
עולה ותיק |
12.10.22 19:27 |
33 |
הוא אומר בהצלחה לספינה השוקעת מדינת ישראל, כשהוא עומד על החוף ומנופף לשלום... |
DBS |
12.10.22 19:36 |
51 |
אבל עדיין אפשר לטעון ש''אבל-לא-קראת-ההסכם'', אם אתה נגדו, כמובן |
כבשה פועה |
12.10.22 19:15 |
9 |
כלב השמירה של הדמוקרטיה זו פארסה |
האינג'יניר |
12.10.22 19:15 |
11 |
חחחח מביאים את איראן לשוט ליד אסדת כריש |
micmic |
12.10.22 19:16 |
13 |
עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה |
האינג'יניר |
12.10.22 19:25 |
25 |
לא יאומן כמה שקרים |
עולה ותיק |
12.10.22 19:24 |
21 |
באותה הדרך יכלו לכתוב שהויתור על הנגב תמורת שלום עם הבדואים הוא מחיר פעוט לתשלום עבור שלום מדינת תל אביב... |
DBS |
12.10.22 19:38 |
58 |
ביבי הביא הסכם שלום היסטורי מבלי למסור שטחים. לפיד מסר שטחים באופן היסטרי מבלי לקבל הסכם שלום בתמורה. |
עולה ותיק |
12.10.22 19:21 |
16 |
מי הראשון שמביא את הנוסח המלא בעברית שהונח על שולחן הכנסת? |
ירחאפל |
12.10.22 19:22 |
18 |
הנוסח הוא באנגלית |
micmic |
12.10.22 19:25 |
26 |
חובה להניח נוסח מתורגם |
ירחאפל |
12.10.22 19:27 |
30 |
אכן, יש נוסח מלא |
micmic |
12.10.22 19:32 |
39 |
השאלה מי ידליף אותו לציבור את הנוסח בעברית |
ירחאפל |
12.10.22 19:34 |
45 |
יש נוסח גם בעברית, החלק השני |
micmic |
12.10.22 19:35 |
47 |
יש לך במקרה קישור לנוסח בעברית? |
ירחאפל |
12.10.22 19:36 |
54 |
הנה |
מה יהיה |
12.10.22 19:35 |
49 |
תודה |
ירחאפל |
12.10.22 19:37 |
56 |
לא מצאתי |
מה יהיה |
12.10.22 19:39 |
61 |
כמה גז יש שם בכלל במאגר הזה? בדקו?? |
Mimes34 |
12.10.22 19:23 |
19 |
יש רק הערכות בעשרות מיליארדים לפחות. |
משה בן אברהם |
12.10.22 20:05 |
76 |
ביקום מקביל אנחנו מקבלים את השדה גז, וחיזבאלה מסתתר מודה לנו שאנחנו לו תוקפים אותו |
arbitori |
12.10.22 19:24 |
22 |
ד''ר גיא בכור על ההסכם, חשוב לצפות ולהבין את גודל האסון. |
jack0 |
12.10.22 19:43 |
65 |
מה הקטע להביא הסכם באנגלית ולהניח בכנסת ישראל? |
micmic |
12.10.22 19:25 |
24 |
באנגלית ובעברית |
מה יהיה |
12.10.22 19:32 |
38 |
יש לך במקרה קישור לנוסח בעברית? |
ירחאפל |
12.10.22 19:36 |
53 |
זה אותו קישור. אחרי האנגלית יש עיברית. |
משה בן אברהם |
12.10.22 20:07 |
77 |
אחח יא בנט כל הברכות על ראשך |
Django |
12.10.22 19:26 |
27 |
מקרא מפורש... |
DBS |
12.10.22 19:40 |
62 |
מאיזו סיבה מניחים על שולחן הכנסת? הרי לא תהיה הצבעה בכל מקרה, לא? |
TheJunior |
12.10.22 19:26 |
28 |
מניחים שאחרים יקראו |
micmic |
12.10.22 19:27 |
32 |
כי החוק אומר שאמנות בינלאומיות צריך לשים בכנסת |
דוד |
12.10.22 19:32 |
40 |
תודה. במילים אחרות ''נבל ברשות התורה'' |
TheJunior |
12.10.22 20:04 |
75 |
עם נאצים מודרנים שמטרתם לטהר את כל פלסטין מכיבוש ציוני לפי הודאתם לא מנהלים משא ומתן |
תשבץ |
12.10.22 19:27 |
31 |
אין בעיה לנהל איתם משא ומתן במידה ומקבלים מהם משהו. לא קיבלנו כלום |
עולה ותיק |
12.10.22 19:30 |
35 |
לא קיבלנו דבר ממצרים חוץ מחתיכת נייר והמחראה של עזה. אי לוחמה קיבלנו גם מסוריה בלי לוותר על גרגר |
תשבץ |
12.10.22 19:33 |
42 |
לישראל יש באמת רק הסכם שלום אחד - הסכם אברהם. |
משה בן אברהם |
12.10.22 20:10 |
79 |
האמת שזה נכון. הסכם שלום אמיתי זה הסכם של שלום תמורת שלום. |
עולה ותיק |
12.10.22 20:17 |
85 |
תוקעים אצבע בעין - תקראו ותקפצו לנו מי שואל אתכם בכלל? |
taltal91 |
12.10.22 19:30 |
36 |
אויבי ישראל מבית ומחוץ העבירו שטח ימי למדינת אויב |
Liran401 |
12.10.22 19:30 |
37 |
מישהו יכול להסביר לי מה יצא לישראל מההסכם הזה? |
עולה ותיק |
12.10.22 19:32 |
41 |
צדיקים |
micmic |
12.10.22 19:35 |
50 |
כן: 1. פחות חוסר-יציבות בלבנון; 2. תמלוגים |
רוני53 |
12.10.22 19:39 |
59 |
איזה פחות חוסר יציבות? |
micmic |
12.10.22 19:42 |
64 |
מי יודע, אולי כשחיזבאללה יגדל הוא יהיה חמאס והמזוודות...:) |
רוני53 |
12.10.22 19:47 |
68 |
אין לך מקום להשוואה |
עולה ותיק |
12.10.22 20:15 |
83 |
אתה כמובן רשאי לבחור בנתניהו...:) |
רוני53 |
12.10.22 20:19 |
86 |
חס ושלום. אני בוחר בבן גביר. ביבי שמאלני מדי לטעמי. |
עולה ותיק |
12.10.22 20:26 |
88 |
אני נהנה כשמדברים אלי בלשון רבים. מרגיש חשוב...:) |
רוני53 |
12.10.22 20:38 |
91 |
לא ממש הבנתי |
עולה ותיק |
12.10.22 20:09 |
78 |
אל תצטנע. הבנת היטב - אבל אתה לא מסכים...:) |
רוני53 |
12.10.22 20:15 |
80 |
לא, לא הבנתי. |
עולה ותיק |
12.10.22 20:16 |
84 |
אולי. אבל אין בכוחי הדל לסייע לך להבין, מעבר למה שכבר אמרתי...:) |
רוני53 |
12.10.22 20:22 |
87 |
בקיצור, זרקת שטויות לאוויר העולם ללא שום הסבר ואז אתה בורח. נו טוב. שיהיה לבריאות ויום טוב. |
עולה ותיק |
12.10.22 20:28 |
89 |
בורח? לא! אבל אני נמנע בעקביות מלהתנצח עם מגיבים שרק ''לא מבינים''...:) |
רוני53 |
12.10.22 20:33 |
90 |
כמה חבר'ה יקבלו פנסיה תקציבית. כל השאר כסתחו את עצמם. |
FactsOnly |
12.10.22 20:15 |
82 |
אאהה אם זה הונך אז זה כבר דמוקרטי! |
מגן ציון |
12.10.22 19:35 |
46 |
תמיד כשהשמאל בשלטון הם ממהרים ולחוצים להשאיר אחריהם נזקים איומים בלתי הפיכים. |
jack0 |
12.10.22 19:36 |
52 |
לא צריך לקרוא לזה הסכם.זה מסמך יפוי כח בלתי מוגבל לאמריקאים לפעול לפי הבנתם ושיקול דעתם. |
FactsOnly |
12.10.22 19:37 |
55 |
בחול המועד בחופשה היה הכרח . |
פלומה |
12.10.22 19:39 |
60 |
לא הבנתי לפיד אמר בדיווח קודם שלא יניח על שולחן הכנסת מה נשתנה ? |
רק ימין |
12.10.22 19:43 |
66 |
גז עם לפיד וגץ הופך מהר לאש שאנחנו נכווה ממנה |
אור דוד |
12.10.22 19:52 |
70 |
ממשלת מעבר. לא יעבור בגצ. |
איתי שלום |
12.10.22 20:15 |
81 |
חבר מתאריך 29.8.19
8419 הודעות, 137 מדרגים, 270 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 12.10.22 בשעה 19:17 בברכה, עלי
חלוקת המים והגז בחינם לארגון טרור.
לדראון עולם יזכרו כל העוסקים במלאכה, וכל מי שהביא אותם לעמדות מפתח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
23382 הודעות, 60 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
17190 הודעות, 87 מדרגים, 170 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.10.22
18 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
17190 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
מערכת הביטחון אומרת שאם ממשלת לבנון מתחזקת זה בא על חשבון חיזבאללה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
3583 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
ז'תומרת..
עוצמים עיניים, אומרים זה לא אנחנו, ואז נותנים למדינה שלישית להעביר כסף (במקרה של חמאס, קטאר, במשאיות דרך מצרים ובמקרה של חזבאללה (ארגון שיש לו מדינה), צרפת וארה"ב בתמורה לגז).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
17190 הודעות, 87 מדרגים, 170 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
5162 הודעות, 22 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
41116 הודעות, 250 מדרגים, 425 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
1018 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
ומי שחושב אחרת מוזמן לחכות שבועיים ולהיווכח בכך. עכשיו צריך להתרכז באיך מנצחים את הבחירות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
40254 הודעות, 185 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ויהיה דיון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
21149 הודעות, 122 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.21
5514 הודעות, 30 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
21149 הודעות, 122 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
"חובת ההנחה" מסתיימת ב-26.10 ב-18:30. למחרת - הדיון בבג"צ.
בניגוד לכינוי שהוצמד לו - לפיד לא אדיוט. הוא לא יכנס את הממשלה לפני החלטת בג"צ.
אני עדיין מעריך שהחלטת הממשלה תיפול רק לאחר הבחירות, ובתנאי שלגוש השינוי יהיה רוב חוסם.
ייתכן אפילו שלפיד ישתמש בזה יומיים לפני הבחירות: "תנו לי את הכוח להעביר את ההסכם מייד אחרי הבחירות".
ייתכן שזה שווה 2-3 מנדטים מתנדנדים (לא מציבור מגיבי רוטר, כמובן)...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.15
5089 הודעות, 48 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
21149 הודעות, 122 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.15
5089 הודעות, 48 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
לפיד מריץ גל כך מהר את המחטף שזה כבר לא רלוונטי התאריך הזה.
ההנחה בכנסת לשבועיים תסתיים ב-26 ובאותו יום הממשלה כבר תאשר את ההסכם.
ב-27 יבואו עם הסכם חתום לבג"ץ "מומחים בכירים" ויגידו לבג"ץ שהבחירה שלו זה בין שקט לבין מלחמה שימותו בה אלפי ישראלים מה לדעתך בג"ץ יחליט?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
21149 הודעות, 122 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
ניפגש בבוקר ה-27.10...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
40254 הודעות, 185 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
יתקיים דיון לפני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
21149 הודעות, 122 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
אבל זה בסדר, בנג'ו. גם אתמול הערכת-קיווית כי השופט מינץ יימנע את הדיון בממשלה היום...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.02
33050 הודעות, 95 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.07
82465 הודעות, 236 מדרגים, 462 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.14
8158 הודעות, 73 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
50285 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ובנוסף כל אנשי הקשר של האמריקאים תומכים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.07
82465 הודעות, 236 מדרגים, 462 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
והם צריכים לשלוח אותם הביתה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
1760 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
אלה שמתנגדים להסכם מסבירים את עצמם ומסבירים מה בעצם הפסדנו (כלכלית, ביטחונית, לאומית וכולי). אלה שבעד ההסכם לא מסבירים שום דבר. הם לא מצליחים להסביר מה טוב בהסכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
3583 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.20
3133 הודעות, 60 מדרגים, מינוס 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
1760 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
3583 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.21
5514 הודעות, 30 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
39392 הודעות, 169 מדרגים, 330 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ההסכם עם לבנון: אחת התבוסות המשתלמות ביותר של ישראל מעולם
אין מופרך מכך שהמדינה גועשת סביב ויתור כלכלי של מיליארד או 2 מיליארד דולר לכל היותר, שמסתמן מההסכם עם לבנון ■ אין ספק שאם ישראל מצליחה לקנות שקט מול שכנתה בסכום הזניח הזה, הרי שזהו אחד ההסכמים האסטרטגיים המוצלחים שלה מאז ומעולם והשקעה אדירה ביחס לחלופות האחרות
https://www.themarker.com/opinion/2022-10-12/ty-article/.premium/00000183-cc99-d1b7-abeb-fcdddb690000
מדינה בהתאבדות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
97839 הודעות, 295 מדרגים, 516 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
ניצחנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
39392 הודעות, 169 מדרגים, 330 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
ישראל 2022
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
1760 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
לא מאבדים פה מיליארד או שניים אלא עשרות מיליארדים. בעצם, הסכום הסופי לא ידוע כי יכול להיות שעוד ימשיכו למצוא שם מאגרים נוספים בכל השטח שויתרנו עליו. מאבדים כוח גיאו-פוליטי. מאבדים מים כלכליים ומים טריטוריאליים (שטח ריבוני). מנגד - החיזבאללה הולך להתחזק - כספית, מעמדית וכולי. ומי אמר שקונים שקט? איך קנינו שקט? נחתם הסכם שלום מחייב מול החיזבאללה כמו שחתמנו על הסכם שלום מול מצרים? לא ולא. חיזבאללה לא התחייב בכלום. אם מחר החיזבאללה מקבל פקודה מאיראן לתקוף אותנו הוא יתקוף אותנו בלי למצמץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
3583 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
זה לא העניין.
כשאתה מוותר על שטח שלך בתמורה לשקט, אתה לכל היותר ממשכן את עתיד ילדיך ובטחונם לטובת שלום עכשיו כי מחר נמות...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
1760 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.08
15657 הודעות, 59 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
97839 הודעות, 295 מדרגים, 516 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.08
15657 הודעות, 59 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
97839 הודעות, 295 מדרגים, 516 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.08
15657 הודעות, 59 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
97839 הודעות, 295 מדרגים, 516 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
החלק הראשון היה אנגלית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.08
15657 הודעות, 59 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.12
7115 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
https://www.docdroid.net/ED7zWRp/12-10-2022-pdf
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.08
15657 הודעות, 59 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
ערכתי לאחרונה בתאריך 12.10.22 בשעה 19:45 בברכה, ירחאפל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.12
7115 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.21
100 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ומתי יגישו בגץ?? מה קורה עם זה?? הרי יש הודעה של ראש המלל שישראל נכנעה וויתרה מהמים הטריטוריאלים שלה.. ועל כך זה צריך להיות מאושר בכנסת ובמשאל עם.. איפה הפאקינג תשקורת??? הפרשנים???
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.15
18057 הודעות, 65 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
יכול להיות שלא ימצאו. יכול להיות שימצאו הרבה יותר.
חוץ מזה בשטח יכולים להיות מאגרים נוספים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
4319 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
5048 הודעות, 22 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
https://youtu.be/LXgmmER2pwU
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
97839 הודעות, 295 מדרגים, 516 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.12
7115 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.08
15657 הודעות, 59 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.15
18057 הודעות, 65 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
https://www.docdroid.net/ED7zWRp/12-10-2022-pdf
הקישור באדיבות מה יהיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.13
6039 הודעות, 54 מדרגים, 91 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
3583 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
בנימין זאב יטרוף...
בבוקר יאכל עד (וישמין)
ולערב יחלק (ללבנונים) שלל...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
97839 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
אל תרוצו זה אותו הסכם שהודלף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
13261 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
85454 הודעות, 356 מדרגים, 661 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כמו שעם חמאס והמשטר באיראן אין לנהל מו"מ. צריך היה לשאוב גז מיד ולהערך למלחמה במידת הצורך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
1760 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
לא קיבלנו הסכם שלום כמו שיש עם מצרים. החיזבאללה לא התחייב בשום דבר. אין שום ערבויות בינלאומיות שהחיזבאללה לא יתקוף אותנו מחר. בעצם, החיזבאללה יכול לתקוף את ישראל יום אחרי חתימת ההסכם וזה לא יהווה הפרה של ההסכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
85454 הודעות, 356 מדרגים, 661 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
ובכל זאת מול מדינה סבירה אפשר לנהל משא ומתן. לא עם ארגון טרור נאו נאצי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.15
18057 הודעות, 65 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
היתר הם הסכמי אי לוחמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
1760 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
לא תמורת אדמה. לא תמורת כסף. שלום תמורת שלום זה הסכם שלום אמיתי.
ככה זה גם בין שכנים. אם אני רוצה לחיות עם השכן שלי בשלום אני פשוט אדפוק לו בדלת ואושיט לו יד לשלום. מצד שני אם יבוא אלי שכן וידרוש שנחיה בשלום אחרת הוא ירצח אותי או שהוא ידרוש שאני אתן לו חצי מהדירה שלי תמורת שלום איתו זה כבר לא שלום, זאת לא שכנות. זה פרוטקשן ושיטות של מפיה.
אכן, שלום אמיתי ושכנות אמיתית זה שלום תמורת שלום כמו שיש בין שוודיה לנורבגיה לדוגמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.11
2458 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.16
12374 הודעות, 75 מדרגים, 129 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
1760 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ישראל ויתרה על מים כלכליים ומשאבי טבע אדירים. ישראל ויתרה על מים טריטוריאליים ושטחי מולדת. ישראל ויתרה על 100% מהדרישות המקוריות (הסופר לגיטימיות) איתן היא הגיעה לשולחן המשא ומתן ואילו לבנון לא רק שקיבלה 100% ממה שהיא דרשה כשהתחיל המשא ומתן אלא היא קיבלה אף מעבר לזה.
ומה קיבלנו בתמורה? אני מתקשה להבין.
מילא היה נחתם הסכם שלום כמו ההסכם שחתמנו עם מצרים וירדן (כולל יחסים דיפלומטיים מלאים, שת"פ ביטחוני, תיירות וכולי). מילא היינו יודעים (וערבים שכך יהיה על ידי כל צבאות העולם) שלא תפרוץ מלחמה בינינו לחיזבאללה גם לא בעוד 500 שנה ויהי מה (כלומר, יהיה שלום בינינו לחיזבאללה והוא לא יתקוף אותנו אפילו אם מחר ישראל תתקוף את מתקני הגרעין באיראן). מילא אכן היינו מקבלים הסכם שלום אמיתי בתמורה לכל הויתורים. מילא. אבל גם את זה לא קיבלנו. חיזבאללה ממשיך להתחזק (ועכשיו יהיה לו יותר כסף, יותר לגיטימציה ויותר פופולריות). חיזבאללה נשאר האויב שלנו והוא עלול לתקוף אותנו בכל רגע מכל סיבה שיתחשק לו וזה לא יהווה הפרה של ההסכם הנ"ל. החיזבאללה לא כפוף לממשלת לבנון. הוא כפוף לאיראן. גם אם יום לאחר החתימה על ההסכם איראן תתן פקודה לחיזבאללה לתקוף אותנו הוא יתקוף. וגם לא נוכל להחזיר בחזרה את מה שאיבדנו בהסכם במקרה כזה.
אני באמת מנסה להבין - מה קיבלנו? מה הרווחנו בתמורה לכך שהסכמנו לעבור אונס?
היש עוד מדינה אחת בעולם שפשוט מוותרת על שטחי מולדת בתמורה לכלום?
האם מישהו שם למעלה החליט שישראל היא סתם פרויקט אימפריאליסטי שמנצל את ילידי המקום הערבים ה"מסכנים" והגיע הזה לסגור אותו?
מה הולך פה לעזאזל?
הלבנונים חיכו שהממשל בארה"ב ובישראל יתחלף כדי לדפוק אותנו עד הסוף. הם יודעים שממשל שמאלני (גם בארה"ב וגם בישראל) רע מאוד למדינת ישראל. איכשהו ישראל תמיד נדפקת כשהדמוקרטים נמצאים בשלטון בארה"ב. ועדיין יש פה כאלה שמעדיפים את הדמוקרטים על פני הרפובליקנים.
השמאל פשוט מוכיח פעם נוספת שהוא אנטי-ציוני ואפילו אנטישמי. תסתכלו על השמאל בבריטניה. תסתכלו על השמאל בארה"ב. ותסתכלו על השמאל בישראל. מלבד אנטישמיות אני לא רואה שם שום דבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
97839 הודעות, 295 מדרגים, 516 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
אנחנו משפצים את לבנון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
21149 הודעות, 122 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
התועלות לא היסטוריות; המחירים לא היסטריים.
זה מה יש - אבל גם זה משהו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
97839 הודעות, 295 מדרגים, 516 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
חודש הבא לבנון בוחרת נשיא חדש, איך שזה נראה חיזבאללה ידע את מי לבחור
ואין תמלוגים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
21149 הודעות, 122 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
נתניהו ניסה בחוסר-הצלחה "לאלף" את חמאס - לפיד וגנץ השלימו את המהלך.
כעזה - כך לבנון...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
1760 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
הכסף שהולך לחמאס לא יכול להיות מתורגם לנשק. החמאס לא יכול לרכוש נשק מבחוץ. אנחנו שולטים בכל דבר שנכנס לעזה. הכסף שהחמאס מקבל משמש את בכיריו לטיולים בחו"ל ואולי קצת לאוכלוסיה האזרחית כדי שהם יתקוממו נגדו. בנוסף, זה לא כסף ישראל. ישראל לא ויתרה על שום טריטוריה ועל שום שקל אחד בודד כדי לשחד את החמאס. מי שמעביר את הכסף זאת קאטר וישראל אפילו גורפת רווח (כי הכסף עובר דרך בנקים ישראלים אשר לוקחים עמלות על ההעברה וההמרה). בקיצור, ישראל לא נתנה לחמאס שום דבר שהיה שייך לה (לא שטח, לא כסף, לא מים כלכליים, לא מים טריטוריאליים, לא שטח ריבוני). בניגוד לכך ישראל נותנת ללבנון משהו ששייך לה (מים כלכליים, מים טריטוריאליים, משאבי טבע, כסף ואפילו דריסת רגל איראנית בגבול הצפוני שלנו). ובניגוד לחמאס, החיזבאללה יכול להשתמש בכסף שהוא יקבל כדי להצטייד בעוד נשק (איראן, רוסיה, סין, צפון קוריאה וכולי).
אגב, נחמד לדעת שלפיד רואה בביבי דוגמה ומופת ולא רק שהולך בעקבותיו אלא אפילו מקצין את המהלכים. אם אכן ביבי הוא מתווה הדרך שכולם לוקחים ממנו דוגמה. הוא האורים והתומים. הוא הדוגמה והמופת. הוא הגאון שהגה את הרעיון, אז למה לבחור בלפיד? בואו כולנו נבחר במקור, בגאון, במתווה הדרך, בחלוץ - "המלך ביבי". הלא כך?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
21149 הודעות, 122 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
מצטער, אני לא...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
1760 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
אבל אני לא מבין למה שלא תבחר בביבי אם אתה מצדיק את מעשיו את לפיד בכך שהוא הולך בדרכו של ביבי. לפיד בעצמו לא היה מגיע לרעיון הזה. היה צריך את ביבי שימציא את זה.
בחיי שאנשי שמאל הם אנשים מצחיקים. הכול נמדד אצלם לפי כן ביבי לא ביבי. כל השאר זניח. לפיד יכול מחר לתת את העיר תל אביב ללבנונים ואתם עדיין תעדיפו אותו על פני ביבי. למה? גם לכם אין באמת תשובה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
21149 הודעות, 122 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
עתידות: בסוף הקדנציה הבאה גם בן גביר יהיה שמאל בעיניך...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
1760 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
נתחיל מהשאלה הפשוטה - למה יציבות בלבנון זה ענייננו? ככל שהם יהיו פחות יציבים הם יהיו יותר חלשים. סוריה היא מדינה חלשה היום כי היא התפרקה והפכה למדינה עם כאוס. כאוס אצל ערבים זה טוב לנו. כשהם לא מלוכדים הם לא חזקים. זה אינטרס שלנו שלבנון תפשוט רגל ותתפרק כמו שסוריה התפרקה.
שנית, מי אמר שהכסף שיזרום עכשיו ללבנון יביא לפחות יציבות? איראן מקבלת הרבה כסף מכל משאבי הטבע שיש לה אבל האזרח הפשוט לא רואה את הכסף הזה. כל הכסף הולך לשחיתות ונשק. ככה זה בכל המדינות הדיקטטוריות הפרימיטיביות והמושחתות. גם באפריקה זה ככה. מי אמר שתושבי לבנון יראו אגורה שחוקה?
שלישית, מי אמר שהכסף הזה לא ילך לחיזבאללה? הרי ללא חיזבאללה לא היה נחתם הסכם כל כך משתלם ללבנון וכל כך הזוי מבחינת ישראל. רק החיזבאללה אחראי להסכם. מישהו חושב שהוא לא יגרוף את הרווחים? מישהו חי בסרט הזה? כבר היום החיזבאללה כמעט שולט בלבנון והצבא שלו חזק מהצבא של לבנון. אז עכשיו החיזבאללה יגרוף עוד יותר רווחים ויצבור עוד יותר כוח ונשק. זה טוב לנו? זה טוב ליציבות לבנון?
אילו תמלוגים ואיפה החובה לשלם לישראל תמלוגים? כמעט כל הרווחים ילכו לממשלת לבנון ואחוז מסוים גם לחברת הקידוח הצרפתית. אז החברה הצרפתית תשלם לנו תמלוגים? בהסכם כתוב שנדבר על זה עם הצרפתים אבל לא כתוב שהצרפתים חייבים לשלם לנו. גם הצרפתים לא יקבלו אחוז גדול מהרווחים אז על אחת כמה וכמה ישראל לא תקבל משהו משמעותי. אני בספק שנקבל אפילו 5% ממה שהיינו יכולים לקבל אם היינו מתעקשים על חצי מהמאגר הזה, וגם זה לא בטוח (הרי אין חובה לשלם תמלוגים).
המחיר דווקא מאוד היסטרי. ויתור על כוח גיאו-פוליטי, על משאבי טבע, על מים כלכליים ועל מים טריטוריאליים (וזה כבר שטח ריצוני) ואני כבר לא מדבר על עשרות מיליארדי דולרים.
התועלת אפסית (בעצם, היא שלילית. היא פשוט לא קיימת. כי ישראל קיבלה בדיוק 0% מהדרישות המקוריות שלה במשא ומתן) והמחיר כן היסטרי (התחזקות החיזבאללה והחלשת ישראל).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
21149 הודעות, 122 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
זכותך...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
1760 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
אתה טוען ליתרונות ואני לא רואה היכן היתרון. אתה טוען שאין מחיר שאנחנו משלמים ואני כן רואה שיש מחיר שמשלמים. אז כן אני לא מסכים אבל אולי זה מפני שאני לא מבין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
21149 הודעות, 122 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
ואידך זיל גמור...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
1760 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
21149 הודעות, 122 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
זה בסדר. אנחנו לא מסכימים וגם אותך לא הצלחתי לשכנע. מותר לך - ומותר לי...
ערב טוב ומבורך גם לך...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
5033 הודעות, 13 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.15
5089 הודעות, 48 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הרי ההנחה נתנה מענה לכך שממשלת מיעוט זמנית תאשר את זה ללא שום סיבה יום לפני הבחירות בניגוד לרצון הרוב הדמוקרטי בכנסת.
דמוקרטיה לתפארת!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
5048 הודעות, 22 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
המורשת היחידה שהשמאל משאירים אחריהם בכל פעם שהם מצליחים לתפוס שלטון לתקופה קצרה אלה הם נזקים איומים בלתי הפיכים.
ההסכם הזה שיאושר ע"י קואליציית שמאל מחבלים שוה בחומרתו ובנזקיו לאסון אוסלו שממשלת השמאל של אז השאירה אחריה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
5033 הודעות, 13 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בכל הסכם משפטי יש סעיפים של הגדרות , תנאים מקדמיים( הואיל) תנאים לסיום, הפרות, סעדים משפטיים וכו'.
מה נותן כל צד.
כאן יש כ 4 דפים עם טיוטות מכתבים.
יש קיב צפיהוע של קו גבול ימי ללא סיכום על הנקודה ביבשה.
אין כל מועד,הגדרה, הערכה, נוסחה או מספר המאפיינים את התמורה הכספית שישראל תקבל לפי ההסכם הזה.
אין כל התחיבות של ממשלת לבנון למעט הסכמה לקו הגבול הימי.
יש יפוי כוח כללי וגורף לארה"ב להיות הפוסק האחרון בכל נושא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
78085 הודעות, 201 מדרגים, 379 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חבורת אפסים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.22
1394 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.13
15130 הודעות, 152 מדרגים, 270 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
11492 הודעות, 62 מדרגים, 121 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד