עינב בובליל: "קשה לי, אבל לא אסרב לבעלי לעולם"

יוצאת הריאליטי העלתה סרטון שבו בעלה מבקש ממנה להכין מנות רבות לאירוח של משפחתו, כשהיא בחודש השמיני להיריון • "הוא המלך שלי, מה שעושה אותו מאושר - עושה אותי מאושרת פי מאה", הבהירה

עינב בובליל, צילום: מאיה באומל בירגר

החגים בעיצומם, הסוכה כבר נבנתה, האורחים יוצאים ונכנסים, ויש מי שעובד קשה מאחורי הקלעים כדי שהכל יעבוד כמו שצריך. יוצאת הריאליטי עינב בובליל, העלתה במהלך החג סרטונים לחשבון האינסטגרם שלה, ובהם ציינה שבעלה ביקש ממנה מספר רב של מנות פתיחה לארוחה חגיגית שקיימו. בובליל, שנמצאת בחודש השמיני להיריון, ספגה ביקורת רבה מהגולשים, ולא נשארה חייבת.

אושיית הרשת העלתה בשעות הלילה (רביעי) התייחסות לנושא, ושיתפה את מערכת היחסית הטוטאלית עם בעלה, אלי בניסטי. היא הודתה שקשה לה, אבל ביטלה כל אפשרות לסרב לו. "נכון, אני בחודש שמיני וקצת קשה, אבל בשבילו אעשה הכל", הכריזה.

עינב בובליל ובעלה אלי בניסטי, תעשה בשבילו הכל, צילום: מאיה באומל בירגר, ארכיון

 

"היו כאלה שרשמו לי 'למה אלי לא עוזר לך?', 'למה אלי דורש ממך ככה כשאת בהיריון?', ולמה ולמה ולמה", ציטטה עינב מהערות ושאלות שנשלחו לה. "בעלי הוא המלך שלי. מה שעושה אותו מאושר, עושה אותי פי מאה מאושרת", חידדה את תחושותיה. "אלי לא עוזר לי, אלי שותף מלא ופעיל בכל מה שקשור בבית שלנו, בי, בו, בילדים", הוסיפה.

בהמשך הגיבה באופן ישיר לטענות. "הוא לא דורש, מצווה או מציב עובדה. הוא מתייעץ, שואל, ואנחנו מחליטים ביחד. נכון, אני בחודש שמיני וקצת קשה לי, אבל אמרתי לכן, בשבילו אם צריך גם אעמוד על ארבע ואעשה הכל", הצהירה. "אלי עושה אותי מלכה, ואלו הדברים שגורמים לו אושר, והכל הדדי בינינו. איך אימא שלי אומרת? 'הולכים לישון, בבוקר קמים כמו חדשים'".

לבסוף היא הביעה תקווה שכך יימשכו הדברים. "הלוואי ואמן שתמיד נזכה לארח מתוך נחת, שמחה, ואהבה, ושהשם ייתן לנו כוחות ופרנסה בשפע, וביתנו פתוח לכל כמו הבית של אברהם אבינו".

רק בחודש שעבר ענתה בובליל על שאלה של העוקבים, מה תעשה במצב שבו בעלה יבגוד בה. "אני תמיד אומרת אם חס וחלילה אלי יבגוד בי, לא ישר אקום להתגרש. אלך לטיפול זוגי, אנסה לפתוח, להבין מאיפה זה בא, למה וכאלה. אם הוא יגיד לי 'עינב, אני לא אוהב אותך יותר, לא נמשך אלייך, לא רוצה להיות איתך, התאהבתי במישהי אחרת' – אז לא בכוח. מאוד קשה לסלוח על בגידה, אבל אפשרי", הכריזה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר