כובשת את אירופה: התגובות מההישג ההיסטורי של מכבי חיפה
(צילום: ONE)
הלם ותדהמה ביובנטוס לאחר ההפסד 2:0 למכבי חיפה אמש (שלישי) במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של ליגת האלופות. ההפסד המפתיע אתמול מצטרף לפתיחת עונה רעה של "הגברת הזקנה" בכל המסגרות, ואוהדי הקבוצה הזועמים דורשים את ראשו של המאמן מסימיליאנו אלגרי.
עוד על ערב בלתי נשכח בסמי עופר
האוהדים אף הגדילו ו"מצאו" מחליף לנשיא המועדון אנדראה אניילי, שמתעקש להשאיר את המאמן האיטלקי במועדון. מדובר בלאפו אלקאן, בן דודו של אניילי. אלקאן צייץ בטוויטר שלוש נקודות בלבד, אך לכולם היה ברור שהוא מתייחס להפסד של יובנטוס באצטדיון סמי עופר. הציוץ צבר תאוצה, ובתגובות לציוץ הפצירו אוהדי הביאנקונרי באלקאן להפוך לבעלים.
הציוץ של לאפו אלקאן, בן דודו של הבעלים אניילי
בתוך כך, כוכבי העבר של המועדון התייחסו גם הם ליכולת שמציגה הקבוצה. אלסנדרו דל פיירו, שזכה עם הקבוצה בליגת האלופות ב-1996: "יובה לא אגרסיבית מספיק ותמיד שנייה לכל כדור. השחקנים טועים בדברים הפשוטים. זה מצב פסיכולוגי שקשה לתקן".
כובש השער עבור יובנטוס בגמר האלופות של 1996, פבריציו רבאנלי: "יש בקבוצה הזאת אולי 13-14 שחקנים שראויים ליובנטוס. השאר לא מתאימים. בקושי הראשון שמתגלה - הם קורסים. לרבים מהם אין את הכריזמה ואת האישיות כדי ללבוש את המדים של יובנטוס".