צפו: ברק בכר, שון גולדברג ומכבי חיפה מתכוננים ליובנטוס
(צילום: שמיר אלבז)
לאחר ההפסד המביך מול בני ריינה בליגה, מכבי חיפה ממשיכה להתכונן למפגש מחר (שלישי) עם יובנטוס במחזור הרביעי בשלב הבתים של ליגת האלופות. הירוקים עדיין ללא נקודות במפעל ויקוו להשיג תיקו או אפילו ניצחון בכורה העונה מול האיטלקים, מולם הפסידו 3:1 בשבוע שעבר במסגרת המחזור השלישי.
מכבי חיפה תגיע במצב רוח ירוד למשחק כאמור לאחר ההפסד המפתיע לריינה, כאשר דולב חזיזה הפצוע לא יעמוד לרשות הצוות המקצועי. למרות האכזבה במחזור האחרון בליגת העל, השחקנים של ברק בכר מגיעים בטוחים בעצמם לאור היכולת הטובה שהציגו במשחק מול יובנטוס בטורינו.
7 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
מוכנים לרגע הגדול. שחקני מכבי חיפה
(צילום: גיל נחושתן)
גם האורחת מגיעה לאחר הפסד בזירה המקומית (2:0 מול מילאן). הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי השיגה נקודות בכורה בליגת האלופות במחזור שעבר בזכות הניצחון על מכבי חיפה, וכעת רוצים האיטלקים להשיג ניצחון שני ברציפות, מה שככל הנראה ישים אותם חזק במאבק על העלייה לשמינית הגמר.
מאמן מכבי חיפה ברק בכר: "יש לנו את חוק ה-24 שעות. ההפסד בשבת היה קשה, אבל למחרת כבר שמנו את זה מאחור ואנחנו מתרכזים במשחק מול יובנטוס. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות יותר ממה שעשינו עד עכשיו מבחינת תוצאות ואני מקווה להוכיח את זה".
7 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"ההפסד בשבת היה קשה". ברק בכר
(צילום: גילי נחושתן )
7 צפייה בגלריה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
יכבוש גם הפעם? דין דוד
(צילום: גיל נחושתן)
על משחק המעברים של היריבות אמר בכר: "זה משהו שלא צריך לקרות. אנחנו עובדים על זה ומנסים לתקן את זה. לצערי אין לנו הרבה אפשרות לעבוד על זה, אבל אנחנו כן מנסים לתקן את זה. במשחק נגד יובנטוס היינו חשופים מאוד במחצית השנייה. היינו יכולים לחטוף במעברים יותר ממה שחטפנו".
על ההשפעה של ההפסד לריינה אמר בכר: "אני לא נלחץ משום דבר, אבל אין קשר בין המשחקים. כל משחק הוא במסגרת שלו. ברור שאנחנו מאוכזבים, אבל שמנו את זה בצד. נחזור לליגה עוד אחרי המשחק. אנחנו צריכים לחזור ולהראות מה אנחנו יודעים במשחק מול יובנטוס". על הפציעות של דולב חזיזה וצ'ארון שרי אמר המאמן: "נראה מה יהיה עם שרי. חזיזה משמעותי מאוד, אבל הוא לא ישחק אז זה לא רלוונטי. אני מקווה שהוא יחזור מהר".
7 צפייה בגלריה
שון גולדברג ברק בכר
שון גולדברג ברק בכר
"יובה בכושר לא טוב בליגה". גולדברג ובכר
(צילום: גילי נחושתן )
7 צפייה בגלריה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
רוצים להתאושש מההפסד לריינה
(צילום: גיל נחושתן)
על יובנטוס: "ראיתי את המשחק שלהם נגד מילאן, הם היו צריכים להוביל 0:2 בדקה העשירית. זו קבוצה חזקה מאוד והרגשנו את זה במשחק הקודם. למרות שהייתה תחושה שהיינו יכולים להשוות, הם היו עדיפים עלינו ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשפר הרבה דברים כדי להוציא תוצאה טובה ואני מאמין שנעשה את זה". בכר הוסיף: "יובה בכושר לא טוב בליגה, אבל הרגשנו שם כמה שהיא קבוצה חזקה ואיכותית. אצלנו בבית אנחנו מאמינים שניראה טוב יותר ונעשה תוצאות טובות".
על די מריה: "היה לו משחק מצוין נגדנו, אבל זה גם בגללנו, נתנו לו הרבה שטחים ועכשיו ננסה לשנות את זה. הרבה תלוי בנו במשחק מול יובנטוס, אנחנו יכולים לעשות פה דברים טובים כי כבר עשינו. זה משחק פתוח ושקול והכול יכול להיות".
7 צפייה בגלריה
אנחל די מריה שחקן יובנטוס
אנחל די מריה שחקן יובנטוס
"היה לו משחק מצוין נגדנו, אבל זה גם בגללנו". די מריה
(צילום: AFP)
על הקהל של מכבי חיפה אמר בכר: "האצטדיון שלנו הוא משהו מיוחד כמו ברמות האלה, הקהל דוחף אותנו תמיד ויהיה פקטור משמעותי גם הפעם".
על הספסל שלו אמר בכר: "לא נכון להכליל את כולם ולא כולם נכשלו. הפועל ירושלים זה היה משהו אחד ובשבת זה היה משהו אחר. זו הייתה סיטואציה אחרת. לא צריך להאשים את כל שחקני הספסל ולייצר קבוצה אחת וקבוצה שנייה. יש לנו קבוצה אחת שמנצחת ביחד ומפסידה ביחד. אנחנו צריכים לקחת את הדברים בפרופורציות. אנחנו עם חמישה ניצחונות בזמן של ליגת האלופות. אני לא חושב שקבוצה ישראלית חוותה חודש כזה מתישהו. יש פה קבוצה חזקה".
שון גולדברג, בלם הקבוצה: "זו סיטואציה לא קלה להפסיד בשני משחקים שעל הנייר היינו צריכים לנצח, במיוחד אחרי שניצחנו בבאר-שבע ואת מכבי ת"א. אבל זה כדורגל ויש עלינו עומס גדול. זה משהו לא רגיל שיש שבוע אחרי שבוע ליגת האלופות. אנחנו ננתח את הדברים, נתעסק בהם, אבל קודם כל יש לנו משחק חשוב מול יובנטוס". גולדברג הוסיף: "עשינו הכנה מצוינת למשחק מול ריינה, באנו עם אנרגיות חיוביות, אבל לא תמיד מה שאתה רוצה גם קורה. לא היינו מספיק חדים בחלק הקדמי. היינו חשופים מאחורה. ננתח את הדברים".
7 צפייה בגלריה
שון גולדברג
שון גולדברג
"לא נתבטל וננסה להוציא נקודות". גולדברג
(צילום: גילי נחושתן )
לקראת יובנטוס והמשך הקמפיין אמר הבלם: "אנחנו מגיעים לכל משחק כדי להוציא נקודות, לשחק כדורגל חיובי ולהראות מי אנחנו. בשלושת המשחקים באנו לשחק כדורגל. יש לנו עוד שלושה משחקים, לא נתבטל וננסה להוציא נקודות".