יום שבת, 08.06.2024 שעה 07:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

בכר צפוי לפתוח עם רביעיית הגנה, דין דוד תורגל

קורנו, גולדברג, בטובינסיקה וסונדגרן צפויים לאייש את הגנת מכבי חיפה מול יובנטוס. החלוץ שהבקיע במפגש הקודם תורגל עם אצילי ופיירו בהתקפה

|
דין דוד (עמרי שטיין)
דין דוד (עמרי שטיין)

בצל ההפסד הכואב לבני ריינה במחזור האחרון בליגת העל, מכבי חיפה נערכת למשחקה מול יובנטוס בסמי עופר במסגרת ליגת האלופות מחר (שלישי, 19:45). הערב (שני), מאמן הירוקים ברק בכר קיים מסיבת עיתונאים והתייחס לתחושות בקבוצה, להכנות לגברת הזקנה ולמצב הסגל שלו. המסע”ת הועברה בשידור חי כאן באתר.

לאחר מכן, בכר תירגל את ההרכב המסתמן שיעלה מול הגברת הזקנה, כשהתכנון הוא לפתוח עם רביעיית הגנה: ג’וש כהן, דניאל סונדגרן, דילן בטובינסיקה, שון גולדברג, פייר קורנו, עלי מוחמד, נטע לביא, צ’ירון שרי, עומר אצילי, פרנזי פיירו ודין דוד.

מסע"ת מכבי חיפה לקראת יובנטוס

ברק בכר פתח את דבריו: “יש לנו את חוק ה-24 שעות. הפסדנו הפסד קשה בשבת אבל למחרת כבר שמנו את זה מאחור. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות יותר מול יובנטוס ממה שעשינו ונקווה שזה יקרה מחר”.

המאמן המשיך: “אנחנו עובדים על ההגנה ומנסים לתקן ולצערי אין את הזמן לעבוד על זה הרבה. מול יובנטוס היינו חשופים, יכלנו להבקיע וגם יכלנו לספוג הרבה, ננסה לתקן את זה לקראת המשחק”.

על ההשפעה של ההפסד לריינה: “אני לא נלחץ מההפסד, כל משחק זה הסיפור והמסגרת שלו. ברור שאנחנו מאוכזבים אבל כרגע אנחנו מתרכזים בליגת האלופות ורוצים להראות מה אנחנו יודעים. עשינו את זה בלי תוצאות ומחר נרצה להשיג את התוצאות”.

הפציעות של שרי וחזיזה: “שרי במגמה טובה ואמור להיות בסדר. דולב שחקן משמעותי אבל הוא לא ישחק מחר אז זה לא רלוונטי. אנחנו מנסים להשיג נקודות ולא הצלחנו בשלושת המשחקים הראשונים. אנחנו עולים לכל משחק כדי לנצח וזה מה שננסה לעשות מחר.”

בכר סיפר על ההכנות ליריבה: “ראיתי את המשחק של יובנטוס נגד מילאן וב-10 דקות הראשונות היו צריכים להוביל 0:2. הרגשנו אותם במשחק הקודם, למרות שהרגשנו שאנחנו יכולים להשוות הם היו יותר טובים. לכל קבוצה בבית יש את הסגנון והאיכויות שלה בבית. בכל המשחקים נתנו פייט ואפילו השתווינו להם בדקות מסוימות. יובנטוס יכולה עוד לסיים במקום הראשון או השני ואנחנו ננסה לנצח אותם מחר. אצלנו בבית אנחנו יכולים להראות יותר טוב ולעשות תוצאה טובה”.

שון גולדברג וברק בכר (עמרי שטיין)שון גולדברג וברק בכר (עמרי שטיין)

על הרוטציה הוסיף: “לא כל שחקני הספסל נכללו. הפועל ירושלים ובני ריינה לא הייתה אותה הסיטואציה ולא צריך לייצר הבדל עם שחקני הספסל כולנו קבוצה אחת. צריך לקחת דברים בפרופורציות, אנחנו עם חמישה ניצחונות ובמקביל בליגת האלופות ואנחנו בעומס שאני לא יודע אם קבוצה ישראלית חוותה. היה הפסד כואב אבל צריך להנמיך את הלהבות ונתאושש גם מזה. לא נפסיד שני משחקים רצופים בליגה”.

על העייפות: “אנחנו עושים את הכל במעברים כדי להגיע הכי טובים. לפני ריינה עשינו הכנה טובה ודברים השתבשו בדרך. הכי קל להגיד שהיינו עייפים אבל אני לא אוהב את זה”.

המאמן סיים את דבריו: “די מריה עשה משחק נהדר אבל זה הרבה בגללנו. נתנו לו שטחים לעשות מה שהוא רוצה ומחר לא ניתן לו לעשות את זה. המשחק מחר תלוי הרבה בנו, מחר המשחק פתוח והכל יכול להיות בו”. על פיירו: “אנחנו עושים הרבה שינויים ממשחק למשחק ולפעמים זה פוגע בשטף ובתיאום. אין לי ספק שמחר הוא ייראה טוב”.

שון גולדברג אמר: “זו סיטואציה לא קלה להפסיד שני משחקים כאלה שעל הנייר היינו צריכים לנצח אותם, בעיקר אחרי שעשינו שני משחקים מצוינים בטרנר ונגד מכבי תל אביב. אנחנו ננתח את הדברים ונתעסק בהם אבל קודם כל יש לנו משחק חשוב מחר”.

שון גולדברג (עמרי שטיין)שון גולדברג (עמרי שטיין)

על הדברים שלא עבדו באיטליה: “עשינו הכנה מצוינת ובאנו בכל הכוח. לא תמיד הדברים שאתה רוצה שיקרו קורים. לא היינו מדויקים בפעולה האחרונה ובמשחקים הבאים נצטרך לשפר את הדברים שלא עשינו טוב”.

כשנשאל על הטעות בשער של ריינה הסביר: “בשער של ריינה הייתה אי הבנה מסוימת שהסתיימה בצורה הכי גרועה שאפשר. אנחנו נצפה בוידאו ננתח את זה ונעשה מה שצריך כדי לתקן. אם נהיה ביחד ונתקן את הדברים האלה זה יראה יותר טוב”.

השחקן המשיך: “אני לא מסתכל על משחקים שאפשר או אי אפשר להוציא נקודות – אנחנו רוצים נקודות בכל משחק. בכל המשחקים באנו לשחק כדורגל ולצערי הנקודות לא הגיעו, נשארו עוד שלושה משחקים שנשחק את הכדורגל שלנו וננסה להוציא את הנקודות”.

גולדברג שיתף על הרמה של היריבות: “הרמה מאוד גבוה והבית שקיבלנו הוא עם קבוצות מהטובות בעולם. זה חלום של כל שחקן להגיע לליגת האלופות וזה לא מובן מאליו. זו רמה שהוכחנו שאנחנו נמצאים בה ואנחנו יכולים לעשות את הנקודות במשחקים שנשארו, באים באמונה שלמה”.

לסיום אמר: “זה נשמע קלישאתי אבל מבחינתנו כל משחק הוא המשחק הכי חשוב שלנו. גם כשחזרנו לריינה זה מבחינתנו היה כמו משחק אליפות. כמו שאחרי מכבי תל אביב ידענו לא להתלהב מדי ככה גם מחר לא נבוא בחוסר ביטחון”.

שחקני מכבי חיפה באימון המסכם (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה באימון המסכם (עמרי שטיין)
צ''ירון שרי (עמרי שטיין)צ''ירון שרי (עמרי שטיין)
דין דוד ועלי מוחמד (עמרי שטיין)דין דוד ועלי מוחמד (עמרי שטיין)
עומר אצילי (עמרי שטיין)עומר אצילי (עמרי שטיין)
ברק בכר וצוות האימון (עמרי שטיין)ברק בכר וצוות האימון (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */