זה היה צפוי ומעצבן כאחד עבור אוהדי מכבי ת"א: אדון ולדימיר איביץ', המאמן המעוטר, שעומד בשורה אחת עם ז'וזה מוריניו, פפ גווארדיולה ויורגן קלופ, בא ללמד אותנו כדורגל: זה היה ברור שהוא יעלה עם הרכב הגנתי מביש שיוביל לפסד. מה היה לערן זהבי לחפש שם לבד מול ארבעה ירוקים בהגנה? אפילו כשניסה להבקיע באופסייד, שון גולדברג לקח לו מהקו.
אגב, זהבי עד עכשיו מתגלה כאובר רייטד בצורה שבה שאף אוהד מכבי שרכש מינוי בעקבות חזרתו לא היה מאמין. מבחינתי לא משחקים שמות וכוכבים יש רק בשמיים, בכושר של היום אוסקר גלוך צריך לפתוח הרבה לפני זהבי.
1 צפייה בגלריה
זהבי מאוכזב
זהבי מאוכזב
זהבי מאוכזב
(צילום: עוז מועלם)
במקום שאיביץ' יציג לבכר את הרכש המאסיבי שהביא הארנק של מיץ' השנה, יעלה עם שחקנים יצירתיים ויבוא כדי לנצח, הוא בא לשחק על תוצאה ולא לספוג.מה שקורה עם מכבי ת"א די דומה למה שקרה בעונה שעברה לבאר שבע: רכש משמעותי שמטרתו אחת: הצהרה שאנחנו באים לקחת אליפות, אבל בסוף חיפה המאוזנת והמאומנת השאירה את הצלחת אצלה.
אומרים שלאיביץ' יש זמן לתקן וזה נכון, אבל רק אם הוא ישנה גישה ויתחיל לשחק התקפי גם במשחקים מול הקבוצות הגדולות ולא רק נגד הקטנות. הההפסד למכבי חיפה הוא אך ורק של הסרבי. היה ברור שבכמה דקות שנתן לו לשחק, אוסקר לא יביא שינוי במשחק וזה עלה לנו ביוקר.
אם אני מאמן מכבי ת"א, אלו ה־11 שפותחים אצלי כל שבוע: פרץ, ז'ראלדש, לוקאסן, ביטון, סבוריט, פרץ, קניקובסקי, גלוך, גויאגון, זהבי ויובאנוביץ'. הלוואי שיקרה נס, היוצרות יתהפכו וחיפה לא תיקח אליפות שלישית, למרות שקשה לי להאמין שזה מה שיקרה לאור מה שראינו בסמי עופר.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.