יום ראשון, 09.06.2024 שעה 11:18
איציק אהרונוביץ

מכבי חיפה מופקרת

אהרונוביץ' בטור ל-ONE: הקבוצה לא הגיעה מוכנה בשום צורה ולא ברור למה בכר נדבק לרוקאביצה? המאמן חייב לתת את הדעת, האלופה לא שמה פס על הליגה

את הטור האחרון שלי מטורינו סיימתי כך: “כעת האלופה עם הפנים למכבי בני ריינה ועם כל הכבוד לליגת האלופות, הליגה חשובה יותר מהכל”. אולם כפי שזה נראה נגד הפועל ירושלים ומול בני ריינה, מכבי חיפה לא שמה פס על הליגה. אם נגד הפועל ירושלים ואחרי פאריס סן ז'רמן כל מי שקשור למועדון מהכרמל לא הגיע מוכן מנטלית ללא יוצא מן הכלל מא' ועד ת', היום לא רק שלא הגיעו מנטלית, הם גם לא הגיעו מקצועית, לא הגיעו פיזית ובכלל לא הגיעו למשחק.

יש פתגם שהייתי אומר לילדי מאז שהיו צעירים ‘עם אופי חיים ועם יופי מתים’, אז לצערי חיפה הגיעה ללא אופי למשחק היום וגם יופי לא ראינו מהאלופה. מצד שני, חניכיו של ‘סופר מימר’ הגיעו עם המון אופי ותוך כדי תנועה גם היופי נדבק אליהם. לא היה חסר שהקבוצה הצפונית הייתה מסיימת את המשחק לפחות בתוצאה של 0:3, כי לפי מה שנראה על כר הדשא זו התוצאה שהייתה משקפת את המשחק.

ברק בכר נכשל בפעם השנייה. ההרכב שהוא עלה איתו היה חסר מנהיגות, ולפי מה שנראה על כר הדשא ישנם מספר שחקנים שלא מתאימים לפתוח בהרכב האלופה. מאמן מכבי חיפה יודע שבני ריינה יצופפו על רחבת ה-16 ולא יתנו למכבי חיפה לעשות את הכניסות פנימה, והוא בוודאי לא יתפוס אותם בהתקפות מתפרצות ע"י קבוצתו. במקביל, למכבי חיפה לא היה שחקן אחד שחשב נכון התקפית. יותר מזה, אפילו שחקן אחד באלופה לא עשה יתרון של אחד על אחד כדי ליצור יתרון מספרי.

ברק בכר (עמרי שטיין)ברק בכר (עמרי שטיין)

אז לפני שאני חותך את שחקני הספסל, אי אפשר שלא לבוא בטענות לשחקן כמו עומר אצילי שלא עשה כלום על המגרש, נע ללא מחשבה ולא השפיע על המשחק. הוא לא סיכן את השער, וכפי שזה נראה בטורינו היה לו יותר קל מול הגנת יובנטוס. כאשר אצילי חלש ובוודאי לא מבקיע, האחוזים של הירוקים מבחינת גולים ובישולים צונחים.

לא מובן למה בכר נדבק לניקיטה רוקאביצה מתחילת העונה. בכר חי על השנתיים המעולות של רוקאביצה בהן סיים כמלך השערים בכדורגל הישראלי, אך בכר שכח שהחלוץ כבר התבגר בשלוש שנים כי הוא גם היה בתווך בהפועל ב"ש. רוקאביצה מתחילת העונה לא סיפק כלום ושום דבר, לכן הכישלון הוא מוחלט של ברק בכר לגביו.

עם כל ההזדמנויות שמאור לוי קיבל מתחילת העונה מבכר מסתבר שהוא רחוק מאוד מלהחליף את צ'ירון שרי בתפקידו. לוי ששיחק כל המשחק היה חלש מאוד, נרפה והזדמנויות כמו שהוא קיבל מתחילת העונה כנראה לא יחזרו בהמשך הדרך. המגן הימני שהגיע ממכבי פ"ת, ינון אליהו, הוא לא מגן לקבוצה אלופה שמתיימרת לזכות שוב באליפות ובוודאי להצליח בצוותא במסגרת ליגת האלופות. המגנים של מכבי חיפה שפתחו היום במשחק (השני, סאן מנחם) לא באו לידי ביטוי במשחק. הגעתו של פייר קורנו כנראה הורידה את מנחם ברמה המנטלית ובוודאי המקצועית, כי כפי שהוא נראה זה לא אותו מגן שראינו בעבר במכבי חיפה ובנבחרת ישראל.

עומר אצילי מאוכזב (עמרי שטיין)עומר אצילי מאוכזב (עמרי שטיין)

זה שאליהו רודף אחרי שלומי אזולאי כאשר הוא עם הפנים לשער מכבי חיפה וחלוץ ריינה לפניו, כשבהמשך קרה מה שקרה עם האדום והגול זה בעצם משקף את חיפה של היום. כל כדור קרן שהיה לטובת האורחים הסתיים בהתקפה מתפרצת של ריינה עם הזדמנות לחצי גול. כל  התקפה של המארחת שהתבצעה תוך כדי מתפרצת הייתה שווה גול, ההפקרות של מכבי חיפה חוגגת. זה קרה מול הפועל ירושלים על ימין ועל שמאל, זה קרה כיום וגם יובנטוס חגגה על מכבי חיפה על משחק המעברים.

ברק בכר צריך לתת את הדעת על כך, מה קרה שקבוצתו נהייתה מופקרת? קבוצה מופקרת לא יכולה להגיע רחוק. לסיום, למכבי חיפה יש עוד שלושה משחקים בליגת האלופות, אבל כפי שזה נראה היום, למכבי חיפה יהיו עוד שני הפסדים במסגרת הליגה. ביום שלישי מגיעה יובנטוס ולאלופה יהיה קשה לחזור לעצמה אחרי כישלון גדול כמו היום.  

אסור לפספס
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
יורו 2024 ראשי יורו
פנטזי יורו
משחק הניחושים
לוח משחקים להדפסהכדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים