מכבי חיפה רשמה הפסד מפתיע במיוחד - 1:0 לעולה החדשה בני ריינה. זה היה ההפסד השני של האלופה בשלושת המשחקים האחרונים (הקודם היה 3:0 להפועל ירושלים. שני ההפסדים הגיעו אחרי הופעות בליגת האלופות.
מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום: "ניצחנו את מכבי ת"א ובאר-שבע והפסדנו להפועל ירושלים וריינה. עשינו את ההכנה הכי טובה שאפשר מכורח הנסיבות, אבל זה לא מצדיק את ההפסד הזה. אולי אנחנו נותנים יותר מדי הנחות לשחקנים, אבל הגיע הזמן שהם ייקחו אחריות. אני לא אכנס לשמות, אבל היינו לנצח גם בעשרה שחקנים. הם לא עשו את זה ונסיק מזה הרבה מסקנות".
4 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה עם פרנצדי פיירו
מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה עם פרנצדי פיירו
צ'יבוטה ופיירו מאוכזבים בסיום
(צילום: גיל נחושתן)
על מה אמר לשחקנים במחצית: "אפשר לנצח גם בעשרה וגם בתשעה שחקנים. ראיתי קבוצה בלאומית שמנצחת 1:5 עם עשרה שחקנים. זה לא מספיק טוב. אני לא רוצה לבוא ולאיים, אבל יש הרבה דברים שצריך לעשות פה".
על הסגל שלו אמר בכר: "לקחנו בחשבון שיש עומסים וטיסות ומשחקים צפופים. יש לנו שלושה משחקים בשישה ימים. חבל שדולב נפצע בחימום וזה שיבש לנו את ההכנה. עדיין יש פה שחקנים טובים שיכולים לנצח. אנחנו לא חורצים את דינו של אף אחד. אנחנו במצב טוב, עשינו דברים טובים ועוד נעשה".
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"עשינו דברים טובים ועוד נעשה". בכר
(צילום: גיל נחושתן)
המגן שון גולדברג הוסיף: "אנחנו לא מתרצים ולא מחפשים סיבות למה הפסדנו. הראינו עליונות, אבל לא היינו מספיק נחושים. זה לא בא לידי ביטוי בשערים וזה מאכזב. צריך לדעת גם להפסיד. היום הפסדנו, יש לנו זמן קצר כדי להרים את הראש לקראת יובנטוס. אנחנו מועדון שנלחם על כל התארים ואנחנו אלופים בשנתיים האחרונות, אנחנו רוצים לנצח כל הזמן. זה לא הפסד שציפינו לו, אבל זה מה שקרה לצערי. חד משמעית אנחנו באים באותו טירוף לריינה ולליגת האלופות. היום לא היינו מספיק נחושים, זה לא היה צריך לקרות. נעשה הכול כדי שזה לא יקרה שוב. זה קרה לנו נגד הפועל ירושלים וגם היום. נצטרך לתקן את הדברים. העומס הוא לא תירוץ, זה חלק מהעניין. כל שחקן חולם לשחק את המשחקים האלה וזה לא תירוץ".
4 צפייה בגלריה
ריצ'רד בואטנג שחקן בני ריינה
ריצ'רד בואטנג שחקן בני ריינה
שחקני ריינה חוגגים
(צילום: גיל נחושתן)
4 צפייה בגלריה
שחקני בני ריינה חוגגים
שחקני בני ריינה חוגגים
ניצחון שני רצוף לריינה
(צילום: גיל נחושתן)

"ניצחנו קבוצה של ליגת האלופות"

בצד השני היו הרבה יותר שמחים וחגגו עם הקהל. מאמן ריינה שרון מימר אמר בסיום: "אין משהו שמתקרב להרגשה הזו. לנצח קבוצה של ליגת האלופות לכל דבר, זה מדהים. היא קבוצה עם איכות של ליגת האלופות. אין לי מה להגיד חוץ מלהצדיע לשחקנים שלי על האמונה והרצון. לא קל לבוא ולהאמין נגד מכבי חיפה, בזכות זה מגיע להם כל הכבוד. הניצחון של הפועל ירושלים לא שיחק לטובתנו, אני בטוח שההכנה נגדנו הייתה טובה יותר. כל הסיבות לא מעניינות, לא ציפינו לשלוש הנקודות האלה. אנחנו באותה ליגה, אבל לא באותה רמה. דווקא נגד מכבי חיפה הצלחנו לשמור על רשת נקייה לראשונה העונה. כל הכבוד".
על הפתיחה שלו בקבוצה: "גם בחלומות הוורודים זה לא הופיע. אנחנו בהישרדות וכל נקודה תשרת אותנו בהמשך. אנחנו לוקחים את הנקודות וממשיכים קדימה. ריינה זה מסע קסום, אני מבין איך הוא נוצר ושרק נמשיך ככה".
החלוץ שלומי אזולאי, שכבש את השער, אמר: "קשה להאמין באמונה שלמה שאתה הולך לנצח את מכבי חיפה. סבלנו כל המשחק, ידענו שנלך אחורה. היינו חדים ואם היינו חדים יותר אולי היינו מנצחים לפני כן. ריינה זה מועדון צנוע שבונה את עצמו, אין ניסיון בליגת העל, אבל זה מועדון מיוחד עם קלאס ולא פראייר. אני מקווה שהמועדון הזה יבנה מסורת".