שתף קטע נבחר

בתוספת הזמן: בני יהודה איבדה ניצחון מול שמרוק

מוקדמות הליגה האירופית, סיבוב שני: עומרי אפק המחליף העלה את הזהובים ליתרון, אך האירים הצליחו לאזן ל-1:1 משער של רוברט ביאילי (91). הגומלין בשבוע הבא בבלומפילד

כדורגל משחקים 90 דקות, לפעמים יותר - את זה חוו הערב (ה') שחקני בני יהודה על בשרם. שער של רוברט ביאלי,

דקה בתוך תוספת הזמן, מנע מהזהובים ניצחון על שמרוק רוברס האירית וקבע 1:1 בהתמודדות במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

 

 

דרור קשטן ביצע מספר שינויים בהשוואה להרכב שפתח בניצחון 0:1 על אוליסס ירבאן בשבוע שעבר, ועלה עם איבן גארידו, לירוי צעירי ואיליה יבוריאן (הופעת בכורה), על חשבונם של דין מורי, עוז ראלי ועומרי אפק.

 

בדקה ה-19 נאלץ המאמן הוותיק לבצע חילוף כפוי והכניס את אפק על חשבונו של משה ביטון, שנפצע ולא יכול היה להמשיך. 7 דקות מאוחר יותר קיבל אפק אסיסט מיבוריאן והעלה את האורחים ליתרון. הזהובים כבר ראו את הניצחון מתקרב, אך הלחץ המקומי הניב שיוויון עמוק בתוך תוספת הזמן והשאיר את המאבק על הכרטיס לשלב הבא פתוח לגמרי.


דרור קשטן (צילום: אלי אלגרט) 

 

מהלך המשחק

דקה תשיעית: קרייג סיבס משמרוק ניסה להבקיע, דלה איינוגבה עצר.

 

26': גול! 0:1 לבני יהודה. עמרי אפק, שעלה כמחליף במקום משה ביטון בדקה ה-19, העלה את הזהובים ליתרון אחרי שקיבל אסיסט מצוין מאיליה יבוריאן, לו זו הופעת בכורה במדים הזהובים.

 

36': איינוגבה ביצע הצלה נוספת אחרי ניסיון כיבוש של קרייג סיבס. מהעבר השני ניסה לירוי צעירי לכבוש, אבל הכדור יצא החוצה.


דלה איינוגבה. מנע מהמארחים מספר שערים (אלי אלגרט)

 

56': ג'יימס צ'יימברס ביצע בעיטה חופשית מחוץ לרחבה אך הכדור החטיא את המסגרת. מהעבר השני בעט כפיר אדרי לשער האירי, הכדור יצא החוצה.

 

90+1': גול! שמרוק משווה ל-1:1. ביש מזל לזהובים, שאיבדו ניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן. רוברט באיילי, שנכנס כמחליף בדקה ה-71, הצליח להכניע את דלה איינוגבה ולהחזיר את האירים לתמונת העלייה לסיבוב הבא.

 

הרכבים

בני יהודה: דלה איינוגבה; איציק עזוז, אביב חדד, איבן גרידו, כפיר אדרי; סיניסה ליניץ', לירוי צעירי, אסי בלדוט, שלו מנשה (חסן אבו זייד 73); משה ביטון (עמרי אפק 19), איליה יבוריאן (עוז ראלי 57).

 

שמרוק רוברס: אלן מנוס; אנדה סטיבנס, קרייג סיבס, איידן פרייס (בילי דנהי 64), סטיבן רייס, ג'יימס צ'יימברס, גארי טוויג, פטריק קבאנה, כריס טרנר (רוברט באיילי 71), תומאס סטיוארט, דן מארי.


פורסם לראשונה 15/07/2010 21:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים