יום שני, 10.06.2024 שעה 13:38
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

שיחות ראשוניות עם שון גולדברג על הארכת חוזה

במכבי חיפה רוצים להבטיח את עתיד הבלם, גם לביא ושרי יקבלו הצעות. בכרמל דרוכים לקראת ריינה ב-20:15: "לא שוכחים מה קרה בטדי", רוטציה ב-11

|
שון גולדברג (עמרי שטיין)
שון גולדברג (עמרי שטיין)

בגלל האינטנסיביות של המשחקים באירופה ובארץ, במכבי חיפה ינסו למצוא את הזמן על מנת להבטיח את עתידם של שחקנים שמסיימים חוזה דוגמת נטע לביא שמכוון לאירופה, שון גולדברג וגם צ'ירון שרי. שיחות ראשונות עם הקפטן והבלם כבר החלו ונמצאות בשלבים ראשונים בלבד, כשבכרמל רוצים להבטיח את עתידם של העוגנים לשנים הבאות.

בתוך כך, מכבי חיפה מוצאת את עצמה השנה את עצמה במציאות קצת משונה. אחרי שרק לפני יומיים פגשה את אחת הקבוצות המעוטרות באירופה דוגמת יובנטוס, היא תחזור הערב (שבת) ב-20:15 למציאות של הכדורגל הישראלי ותצא למשחק ליגה מול העולה החדשה מכבי בני ריינה, שרק במחזור האחרון רשמה את ניצחונה הראשון אי פעם בליגה הבכירה. שלושה ימים אח"כ האלופה שוב תפגוש את האיטלקים וכך חוזר חלילה.

בכרמל לא שוכחים את הפעם הקודמת כאשר הקבוצה הגיעה לפיק ושיחקה מול פאריס סן ז'רמן, כשלאחר מכן הקבוצה יצאה לטדי מול הפועל ירושלים וחזרה עם תבוסה לא נעימה 3:0. בקבוצה טוענים שאלמלא הניצחון האחרון 0:2 על מכבי ת"א, ההפסד בטדי היה עלול להפוך לגיבנת לא פשוטה להמשך המאבקים בליגה.

שחקני מכבי חיפה. "נבוא מוכנים" (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה. "נבוא מוכנים" (עמרי שטיין)

הפעם, כך נראה, חניכיו של ברק בכר יבואו מוכנים הרבה יותר למפגש. למרות ההכנה הלא אופטימלית, כשהקבוצה תערוך אימון מסכם אחד בלבד, ברק בכר יאלץ לבצע רוטציה על מנת לחלק את העומסים בין המשחקים. “הלחם והחמאה שלנו זה הליגה. אנחנו לא שוכחים מה קרה בטדי במשחק האחרון, נדע לעשות את ההפרדה בין המשחקים ולבוא בצורה הכי מוכנה שאפשר", אמרו בחיפה.

בכר צפוי לפתוח בהרכב עם כל אותם שחקנים ששולבו במחצית השנייה מול יובנטוס. זה מתחיל בקפטן נטע לביא, נמשך בדולב חזיזה ועומר אצילי ומסתיים בדין דוד שכבש שער מרהיב וחוזר להיות הדמות המרעננת בחלק הקדמי. האחרון יבוא על חשבון פרנזי פיירו, שעד כה כבש שער אחד בליגה אבל היה מהגורמים העיקרים להצלחת הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות ובקבוצה משוכנעים שהוא עוד יבקיע לא מעט שערים.

פרנזי פיירו. מקבל תמיכה (עמרי שטיין)פרנזי פיירו. מקבל תמיכה (עמרי שטיין)

גם בהגנה נראה שבכר לא יהסס לבצע רוטציה. פייר קורנו, שספג מכה ברגל והוחלף, יפנה את מקומו לטובת סאן מנחם. בהנחה שבכר יחליט לאפשר לצ'ירון שרי ודניאל סונדגרן מנוחה, מי שיהיו בתמונת ההרכב הם רז מאיר שהתאושש לגמרי מהפציעה וכשיר לשחק כמו גם מאור לוי שמשווע לדקות משחק. עלי מוחמד, שעדיין היה נראה שאינו כשיר במאת האחוזים מול יובה, יפתח בספסל כאשר מוחמד אבו פאני ישחק לצד לביא. בכל מקרה, את ההחלטה על ההרכב הסופי בכר יקבל רק בסמוך למשחק מתוך רצון להציב את ה-11 החזקים ביותר שיביאו את הנקודות. 

בכר אמר לקראת המשחק: “ריינה עם מאמן חדש, שלושה משחקים ללא הפסד וניצחון משמעותי על בית”ר. יחד עם זאת, אנחנו רוצים להתרכז בעצמינו וללמוד מהפעם האחרונה שעשינו את הסוויץ’ הזה לליגה. אנחנו זוכרים טוב מאוד את ההפסד להפועל ירושלים והמטרה היא ללמוד מזה, לבוא בגישה אחרת ולהיות מכבי חיפה האמיתית והעוצמתית. נכון שהכל מאוד לחוץ, אבל אם רוצים להתכונן בצורה הטובה ביותר אז מוצאים את הזמן לעשות את זה. זה  מבחן מנטלי מאוד גדול עבור כולנו. עבדנו קשה מאוד כדי לחזור למקום הראשון עם ניצחון חשוב מול מכבי ת”א וצריך להמשיך את זה בריינה”.

ברק בכר (האתר הרשמי של מכבי חיפה)ברק בכר (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

נטע לביא הוסיף: “דיברנו על זה שאין הרבה זמן בין המשחקים, אז באמת מהרגע שנגמר המפגש בטורינו התחלנו להתכונן. היום נתחיל בהכנות הטקטיות שלנו ונגיע הכי מוכנים שיש. דיברנו על הנפילה מול הפועל ירושלים ואני יכול להבטיח שאנחנו נגיע הכי מוכנים שיש ושזה לא יקרה שוב”.

הרכב משוער: ג'וש כהן (רועי משפתי), רז מאיר, עבדולאי סק, שון גולדברג, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ'ירון שרי (מאור לוי), עומר אצילי, דין דוד ודולב חזיזה.

בכר ולביא לקראת המשחק מול בני ריינה
אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */