שתף קטע נבחר

אימון: הפועל ר"ג ניצחה 1:2 את רעננה

קבוצתו של שלומי דורה ניצחה במשחק אימון ראשון משערים של עידן סרור ותמיר בן עמי. המאמן: "צריך עוד זמן להתגבש, אך לא נמהר להחתים שחקנים". שלושת הנבחנים הזרים ייצאו למחנה

הפועל רמת גן ערכה הערב (ה') ניסוי כלים ראשון ומוצלח כשניצחה במשחק אימון את הפועל רעננה 1:2. את השערים לזכות האדומים הבקיעו עידן סרור, שכבש בדקה החמישית מחוץ לרחבה, ושער בנגיחה של הקפטן תמיר בן עמי, בדקה ה-14. גיא מלמד רק צימק את התוצאה.

 

המאמן החדש בר"ג, שלומי דורה, אמר לאחר המשחק: "באופן טבעי שאתה נמצא בשלב כזה של העונה, שנקרא ניסוי כלים, אז החבר'ה שנמצאים בתוכניות משחקים. היו לנו 60 דקות בסדר אבל בחלק האחרון של המשחק היה פחות טוב. 80-85 אחוזים מהשחקנים הם חדשים וצריך עוד זמן להתגבש. נצטרך להביא עוד איזה שני זרים".


קשייה שוטה. ייצא עם הקבוצה למחנה האימון (צילום: שי ארצי) 

 

השחקנים הזרים שנבחנים בקבוצה, הקרואטי מריו גרגורוביץ', הספרדי פאבלו בואנדיה אלווירה, שממשיך להרשים, והקשר הגיאורגי, שוטה קשייה, שעל הצטרפותו למועדון פורסם לראשונה ב-ynet, ייצאו ביום שני למחנה האימונים באוסטריה. במהלך המחנה האדומים אמורים לקיים שלושה משחקי אימון נגד קבוצות מטורקיה, אנגליה ורומניה.

 

"הבלם עושה רושם טוב", התייחס דורה לנבחנים הזרים והוסיף: "שני הקשרים לא היו פעילים בפגרה. אחד מהם גם הגיע רק אתמול כך שאת ההחלטה הסופית לגביהם נקבל אחרי המחנה. אנחנו לא מתפשרים על הזרים ועושים עבודת נמלים כדי להוציא את הסגל הכי טוב עבור הפועל ר"ג".

 

ומה עם חיזוק ישראלי? "כל שחקן שיש ויתאים לסגל של הפועל ר"ג נביא אותו. קאדר של 18 שחקנים יהיה בטוח". השוער טארק נאטור, שהגיע לקבוצה ממכבי נתניה, לא ימשיך להתאמן עם האדומים. זאת מכיוון שבקבוצה הבהירו לו שהם מחפשים אך ורק שוער מחליף לאיתי ארקין, והוא מעוניין לצבור דקות משחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים