אופנת סתיו 2022 מציגה פריטים קלאסיים, רגועים ונוחים, בצד חדשניים, עדכניים ונועזים, תמהיל שמתבטא בעיצובים, בגימורים, בצבעים. תמצאו פה נעליים עם ובלי עקבים, שאיתן אפשר ללכת יום שלם בלי להתעייף. יש ז'קט שמתחבר לטרנד המשבצות, ומכנסיים, שמתכתבים עם טרנד האוברסייז. ויש גם אופנה מקורית ומרתקת, כחול-לבן, שמתחברת לסיפורן של כמה מעצבות ישראליות מוכשרות במיוחד. אז קדימה - להתלהב, להעז, לשלב.
ולזכור:
1. על נוחות לא מתפשרים.
2. שווה גם להביא אמירה אישית.

שמלת סקוטש וסודה

שמלת מקסי מבית המותג ההולנדי SCOTCH&SODA, הדפס פרחוני אול אובר. בעלת מפתח צוואר וי עמוק, סיומת כיווצים בשרוולים ושסע אחד. עשויה 100% ויסקוזה. מידות: XS-XL
מחיר: 899.90 שקל. להשיג: בסניפי המותג בתל אביב ובאתר המכר המקומי

להרגיש אולסטאר(ית) בלבן.

הדגם הקלאסי של נעלי אולסטאר, Converse Chuck Taylor High Top, תמיד אופנתי. הנעל לבנה גבוהה בסגנון אורבני, בעלת עיצוב נקי וקלאסי, עשויה בד קנבס וסוליית גומי, שמאפשרים נוחות מקסימלית. לנשים ולגברים. מידות: 46.5-35
מחיר: 229 שקל. להשיג: באתר SHOESONLINE

הגבר של אלדו: קליל ורך

רשת ALDO משיקה את הדרופ הראשון של קולקציית נעלי הגברים לסתיו-חורף הקרוב, הכוללת קולקציית סניקרס רחבה, במגוון דגמים וצבעים, שמתאפיינת בקלילות ובסוליות רכות במיוחד.
מחיר: 599.90 שקל. להשיג: בחנויות הרשת ובאתר
5 צפייה בגלריה
נעלי אלדו לגבר
נעלי אלדו לגבר
נעלי אלדו לגבר
(צילום: יח"צ)

סריג גברי של O&H

חולצת סריג דק לגבר של O&H, מתאימה לכל שעות היום ויוצרת את המראה המבוקש באמצעות שילוב ספורטיבי או אלגנטי.
מחיר: 99.90 שקל. להשיג: בחנויות הרשת ובאתר

נעמה ועלמה בצלאל - בקפסולה פריזאית

נעמה בצלאל מציגה קולקציית קפסולה לחגים ולסתיו, כשהצילומים התקיימו בפריז, והדוגמנית היא לא אחרת מאשר עלמה, בתה של בצלצל. לשמלת מישל גזרה מחמיאה עם כיסים בתפרי הצד, שרוול קצר שמסתיים בקשירה, צווארון מחודד, מותן מודגשת, שמתרחבת לקלוש פעמוני. עשויה כותנה עם מעט לייקרה. מגיעה בחמישה צבעים, מידות 46-36.
מחיר לחגים: 524 שקל במקום 749 שקל. להשיג: בסניפי הרשת ובאתר

הצ'ארמס של DODO

מותג תכשיטי צ'ארמס האיטלקי מציג את DoDo (הציפור הנכחדת), ליין תכשיטי יוניסקס רחב, בשילוב של אסתטיקה והבעת מסר אישי. המותג מקדם את נושא הקיימות והמודעות לסביבה, לכן השימוש הוא ב־100% זהב ופלסטיק ממוחזר. העיצובים בהשראת טבע, מזלות, חיות, מטרות והנאה.
מחירים: החל מ־300 שקל. להשיג: ב־DoDo, כיכר המדינה תל אביב


5 צפייה בגלריה
תכשיטי דודו
תכשיטי דודו
תכשיטי דודו
(צילום: יח"צ)

אלדו לאישה: שיק וצ'ארם

רשת ALDO מציגה קולקציית תיקי גב קטנים ובינוניים בעיצוב טרנדי ושיקי ובמגוון צבעים. התיקים כוללים עיטורים, כמו שרשראות גורמט או צ'ארמים, ובעלי חלוקה פנימית נוחה.
מחיר: 329.90 שקל. להשיג: בסניפי הרשת ובאתר

HOODIES תופר - חליפות קז'ואל

חליפות הסתיו החדשות של הודיס עשויות בד וופל, מבוסס 80% כותנה ו־20% פוליאסטר. החליפה מורכבת מבלייזר ומכנסיים בגוונים שונים, למראה קז'ואל טרנדי ונוח. אפשר להתאים לז'קט מכנסי דגמ"ח טרנדיים בצבע תואם, יש דגמ"חים גם לגברים. מידות: XS-XL.
מחיר: ז'קט 189.90 שקל, מכנסיים 149.90 שקל, כשפריט שני ב־50%. להשיג: בסניפי הרשת ובאתר
5 צפייה בגלריה
חליפות הודיס
חליפות הודיס
חליפות הודיס
(צילום: חיים כהן)

גרביונים עם אמירה של זוהרה

קולקציית הגרביונים של זוהרה, zoharatights, לסתיו־חורף הקרוב כוללת גרביונים שקופים או אטומים מכותנה עם שילובי ניאון, כיתובים ופרחים במגוון סגנונות, המשתלבים עם טרנד סריגי האובר סייז, ז'קטים בגזרת בויפרנד, מגפיים צ'אנקיות ונעלי הלאופרס האופנתיים. הכול במידת One-Size. יש גם קולקציה לילדות (שנתיים-12).
מחירים: 100-80 שקל לנשים, 50 שקל לילדות. להשיג: בחנות בתל אביב ובאתר

לה פייט מציגה: נוחות על עקבים

רשת הנעליים Lafayette Italy בישראל מחדשת עם ליין נעלי הסקטו, היישר מאיטליה, שנעשו בעבודת יד ובטכנולוגיה חדשנית. הליין כולל מבחר נעליים על מגוון עקבים בעיצוב אלגנטי, אידיאליות להליכה ולשימוש במשך שעות ארוכות. הנעליים מתאימות עצמן לצורת כף הרגל של כל אחת, כשהשימוש בעור רך ואיכותי בשילוב בטנה רכה הופך את הצעידה על עקבים לבלתי מורגשת. העור הוא עור נושם, המאפשר לכף הרגל להתאוורר. בליין שלל גזרות, טקסטורות מיוחדות וצבעים מרהיבים.
מחיר: 1,599 שקל. להשיג: בסניפי הרשת ובאתר

קסטרו עולה על משבצות

קסטרו מציגה, במסגרת טרנד המשבצות, ז’קט משבצות בגזרה קלאסית עם כפתרה כפולה. מידות: 34-44
מחיר 299.90 שקל. להשיג: בחנויות הרשת ובאתר

ללכת ולרוץ בסאקוני

קולקציית נעלי הספורט של סאקוני לעונת 2022 מציגה נעליים קלות, שנוצרו באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, כדי להבטיח נוחות מירבית לכל פעילות יומיומית. דגם רייד 15 מתאים להליכה ועד לריצות ארוכות. ריפוד רך ומשקל קל.
מחיר: 639 שקל. להשיג: בחנויות הרשת, מגה ספורט, המשביר, דרים ספורט ובאתר
5 צפייה בגלריה
נעלי סאקוני
נעלי סאקוני
נעלי סאקוני
(צילום: יח"צ)

אוברסייז ריזרבדי

חברת RESERVED משיקה לקראת הסתיו קולקציית דנים חדשה לנשים, נוחה וטרנדית ובעלת אחריות סביבתית. בקולקציה מכנסי ג'ינס בגזרה מתרחבת מעט או מאוד ובגזרת מותן נמוכה. העיצובים בהשראת אופנת בגדי הרחוב.
מחיר: 159.90 שקל. להשיג: ברשת ריזרבד ובאתר
5 צפייה בגלריה
ג'ינס ריזרבד
ג'ינס ריזרבד
ג'ינס ריזרבד
(צילום: יח"צ)

א־סימטריה כובשת של רודריג

מירית רודריג מציגה שמלת סריג א־סימטרית, בעלת פתח מעוגל בכתף אחת, בהשראת נושא הקולקציה החדשה: שקיעות וזריחות. החלל המעוגל בצידו האחד של הבגד משקף את הניגודיות בין עליות למורדות, בין קיים ללא קיים, בין חוסר לשלמות. רודריג פתחה ב־2020 חנות ראשונה בתל אביב, ולפני כחצי שנה את חנות הקונספט הייחודית שלה במתחם הרצליה הילס. הדוגמנית היא שירה גוטמן קורן, בתה של גלית גוטמן.
מחיר: 799 שקל. להשיג: בחנויות בתל אביב ובהרצליה ובאתר

הבוטיק של נעמי: אופנה בסטייל לכל מידה

בבוטיק נעמי בתל אביב מגוון פריטים לסתיו בשיק איכותי, בהם חליפה מודפסת צבעונית וקלילה בגזרת אוברסייז. מאחורי הקולקציה נמצאת נעמי יונה, ילידת בלגיה, שעלתה לבדה בגיל 15. כמי שמאז ומתמיד התחברה לאופנה, בביקורים בפריז הבינה שזה הסטייל שהיא רוצה להביא גם לארץ, ופתחה את הבוטיק שלה, כשאת הפריטים היא מייבאת בעצמה. בהמשך, כמי שלובשת מידה 44, פתחה את בוטיק נעמי פלוס, שבו פריטים בסטייל עד מידה 52.
מחיר: מכנסיים 299 שקל, חולצה 349 שקל. להשיג: בחנות ובאתר