אירוע חריג בגולדן סטייט, רגע לפני פתיחת עונת ה-NBA. בעוד פחות משבועיים תחל האלופה את העונה במפגש מסקרן מול לוס אנג'לס לייקרס, אבל נראה שלא שקט בצ'ייס סנטר. כלי התקשורת בארה"ב דיווחו הלילה (בין רביעי לחמישי) על קטטה שהתפתחה באחד האימונים השבוע בין דריימונד גרין לג'ורדן פול, שהסתיימה רק לאחר שהשחקנים הפרידו בין הצדדים.
על פי הפרסומים השונים, שני השחקנים החלו להתעמת מילולית, עברו לדחיפות והעניין יצא משליטה כאשר גרין "הכה את פול בחוזקה". הפורוורד הוותיק, מהשחקנים הבולטים לאורך כל תקופת הזוהר האחרונה של הווריורס, צפוי לספוג עונש משמעותי. גורמים בגולדן סטייט מסרו כי "העניין ייבדק".
3 צפייה בגלריה
גרין ופול
גרין ופול
השחקנים נאלצו להפריד. גרין ופול
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
גרין
גרין
ייענש בחומרה? גרין
(צילום: AP)
יש לציין כי אחרי התקרית, פול סיים את האימון כרגיל עם שאר השחקנים, בעוד גרין התנצל בפני חבריו לקבוצה על שאיכזב אותם. בעקבות האירוע, חלק משחקני האלופה ביקרו את ההתנהלות של גרין, אבל גם טענו כי מאז החלו השיחות עם פול על הארכת חוזהו "משהו בו השתנה". לרעה כמובן.
והיו גם משחקי הכנה הלילה, במרכזי שבהם לוס אנג'לס לייקרס ספגה הפסד שני ברציפות - 119:115 ביתי לפיניקס. לברון ג'יימס היה נהדר עם 23 נקודות ב-17 דקות, אבל שני כוכבי פיניקס - דווין בוקר (22 נקודות) וכריס פול (13 נקודות ו-10 אסיסטים) סחפו את קבוצתם למחצית שנייה נהדרת (46:57) ולניצחון.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לא עזר מול פיניקס. לברון
(צילום: רויטרס)
פילדלפיה מושלמת עד כה בקיץ (0:2) והפעם גברה 112:113 על קליבלנד. טייריס מקסי היה הג'וקר של הסיקסרס עם 21 נקודות ב-9 מ-11 מהשדה, ג'ואל אמביד הוסיף 12 נקודות. דונובן מיצ'ל רשם בכורה סולידית אצל הקאבס עם 16 נקודות ב-19 דקות.
במשחקים נוספים: בוסטון - טורונטו 125:119, אוקלהומה סיטי - דאלאס 98:86, שארלוט - אינדיאנה 122:97.