צפו בשרון מימר מסכם את הניצחון על בית"ר ירושלים
(צילום: ONE)
בני ריינה השיגה אמש (שני) ניצחון בכורה היסטורי בליגת העל - 2:3 דרמטי על בית"ר ירושלים בבלומפילד. זה לקח שישה מחזורים עד שהעולה החדשה פרצה את הסכר. יון ניקולאסקו העלה את בית"ר ליתרון מהיר (8), אבל שער עצמי של מחיאס (44) ואחד נוסף של אוסמה חלאיילה (56) קבעו מהפך לאורחים. אילי מדמון הצליח להשוות, ולואי חלף סגר עניין בתוספת הזמן.
שמחה גדולה נרשמה בחדר ההלבשה של ריינה בסיום המשחק, מלווה בתקווה. במועדון עבדו קשה מפתיחת העונה כדי להשתלב בליגת העל ורק חיכו לניצחון הראשון שיכניס מעט אוויר לשחקנים. הקבוצה הציגה הרבה אופי וראשי המועדון היו מרוצים מהתצוגה של השחקנים על הדשא.
2 צפייה בגלריה
בני ריינה
בני ריינה
ניצחון היסטורי בליגת העל. שחקני בני ריינה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
בעננים. שרון מימר
(צילום: עוז מועלם)
המאמן שרון שרון מימר, שהחליף את אדהם האדיה אחרי שלושה מחזורים, אמר אמר : "ריינה ממשיכה את המסע המופלא, הגעתי למועדון קסום. יש פה אנשים נדירים, היינו ראויים לניצחון הזה. נכנס לליגה ונמשיך לעבוד קשה".
אם נחזור מעט אחורה, בינואר 2020 ריינה הגיעה לאצטדיון טדי במסגרת גביע המדינה, אז היא עוד שיחקה בליגה ב׳. המפגש הסתיים ב-1:3 לבית"ר. אמש, כמעט שלוש שנים אחרי, הסיפור היה שונה לגמרי, והעולה החדשה השיגה את הניצחון הראשון שלה בליגת העל על חשבון אותה בית"ר המפורקת - שירדה למקום האחרון בטבלה.
אוסמה חלאיילה, שהצטרף לאחרונה ממכבי ת"א וכבש את השער השני של ריינה אחרי שהחטיא פנדל, אמר בסיום: "זה היה ניצחון חשוב, אנחנו משחקים כדורגל מצוין וזה הכי חשוב. לקחתי את עצמי בידיים אחרי ההחמצה. אני כאן כי רציתי יותר דקות מאשר במכבי ת"א ומצאתי בית חם".
בריינה מקווים לבנות מומנטום בליגה, אבל כבר בשבת מחכה להם מפגש עם האלופה מכבי חיפה. "אי אפשר לפנטז יותר מדי", אמר מימר . "נבוא לתת את עצמנו, יש לנו הרבה אופי וזה נותן לי המון אופטימיות לקראת ההמשך".