צפו: אליניב ברדה ובני לם מדברים אחרי הניצחון של באר-שבע בנתניה
(צילום: ONE)
הניצחון החשוב של הפועל באר-שבע 1:2 על מכבי נתניה, השלישי ברציפות בליגה, החזיר אותה לצמרת הגבוהה והיא נמצאת רק במרחק שלוש נקודות מהמוליכה מכבי חיפה.
כעת במועדון כבר מתכוננים למשחק מול לך פוזנן במסגרת המחזור השלישי של הקונפרנס-ליג (חמישי, 19:45). בקבוצה פועלים בימים האחרונים על מנת להשיג אשרת כניסה לפולין לשאפי סולימנוב. פולין אוסרת על כניסת אזרחים רוסים למדינה, זאת בשל המלחמה של רוסיה באוקראינה. מכיוון ששאפי הוא אזרח רוסי ואין לו אזרחות נוספת, נכון לעכשיו הוא לא יוכל להיכנס לפולין וכמובן לקחת חלק במשחק. אם המצב לא ישתנה, מדובר במכה מקצועית קשה לבאר שבע שתיאלץ גם להסתדר ללא רמזי ספורי הפצוע. בקבוצה אמרו: "פעלנו מול הדרגים הגבוהים ביותר של מדינת ישראל ופולין. הפולנים לא מוכנים להתפשר. פנינו לאופ"א שלא מוכנה להתערב בעניין"
2 צפייה בגלריה
שאפי סוליימנוב חוגג
שאפי סוליימנוב חוגג
לא שיחק מול פוזנן? שאפי חוגג
(צילום: עוז מועלם )

המהומה בסיום הניצחון על נתניה

למרות הניצחון אתמול, קשה היה למצוא אתמול שחקנים אדומים שיצאו עם חיוך מהאצטדיון בנתניה, בשל התקרית החריפה שהתרחשה בסיום המשחק במתחם חדרי ההלבשה. שם, לטענת אנשי הקבוצה, איש צוות של מכבי נתניה הכה בפניו את הקשר שאפי סולימנוב. "זה פשוט בלתי נתפס שאדם שעונד על עצמו תג של מועדון עושה דבר כזה", אמר אחד משחקני באר-שבע.
מנהל הקבוצה, אביתר אילוז, היה עד לתקרית ונראה נסער מאוד במשך דקות ארוכות. לאחר שנרגעו הרוחות, הבעלים אלונה ברקת ערכה תחקיר ושמעה מאנשיה על התקרית. אחד מאנשי המועדון אמר: "אסור לנו לשמוח אחרי ניצחון חשוב? בעונה שעברה הם ניצחו אותנו כאן 0:3 ועשו הילולה. מישהו מאצלנו תקף אותם על זה?".
2 צפייה בגלריה
באר-שבע מול נתניה
באר-שבע מול נתניה
ב"ש חזרה מפיגור לניצחון על נתניה
(צילום: טל שחר)
והיה גם כדורגל: באר-שבע לחזור מפיגור במחצית השניה משערים של המחליפים תומר חמד (בפנדל) ושי אליאס (שער בכורה), אך המצטיין היה סולימנוב, שבסיום כאמור היה במוקד ההתרחשות בחדרי ההלבשה. הרוסי היה מעורב בכיבוש שני השערים ובכלל היה השחקן הכי חד בחלק ההתקפי של קבוצתו, דבר שבלט גם במחצית הראשונה אז חבריו יוג'ין אנסה ואסטריט סלמני נראו אנמיים. אליאס עשוי לפתוח ביום חמישי במשחק החוץ נגד לך פוזנן הפולנית במסגרת הקונפרנס-ליג. בשל יום כיפור תמריא הקבוצה לפולין כבר מחר (שני) בבוקר, תשהה בכיפור בפולין ותחזור לישראל ביום שישי.
פורסם לראשונה: 07:00, 02.10.22