יום ראשון, 09.06.2024 שעה 09:04
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

גולן: בכל הליגה יתפעלו ויהללו אותנו בסוף העונה

האיש החזק בחדרה בראיון ל-ONE: "מתנהלים עם תקציב מינימום, צריך להבין את גודל ההישג", "התחזית? נישאר ונייצר עוד ארבעה כוכבים חדשים לליגת העל"

|
אורן גולן (איציק בלניצקי)
אורן גולן (איציק בלניצקי)

הקיץ הנוכחי לא היה פשוט עבור הפועל חדרה, כאשר המנהל המקצועי אורן גולן, חשף ברשתות החברתיות בשבועות האחרונים, כי המועדון יתנהל בתקציב דל וזאת במטרה לצמצם את הגרעון של הקבוצה. מי שהתמודד עם העניין בצורה מצוינת הוא המאמן אסף נמני, שבעונת הבכורה שלו בליגת על, פתח את העונה בצורה טובה ומיקם את הקבוצה במקום טוב במרכז הטבלה.

כעת, בראיון מיוחד ל-ONE, גולן מתייחס לסיטואציה הנוכחית במועדון, מסביר מדוע בחר בנמני, שופע אופטימיות לגבי עתיד המועדון והשחקנים שיצמחו מתוכו ומסביר מדוע הפועל חדרה היא חלקת האלוהים הקטנה שלו והוא לא יפזול לקבוצות אחרות.

"אני אכן חושב שהעונה הליגה תהיה מאוד שקולה. אנחנו רואים שאף קבוצה (כולל העולות החדשות שנראות טוב), לא עושה סימנים של חולשה ונחיתות והמלחמה תהיה עד המחזור האחרון", הוא מתייחס לסיטואציה העונה בליגה ולפוסט שפרסם.

אורן גולן (איציק בלניצקי)אורן גולן (איציק בלניצקי)

אז איך הפועל חדרה תתמודד עם זה?
"קודם כל, אני חושב שיש לנו מערכת ניהולית מדהימה בראשותו של המנכ"ל אלי דגני שעושה עבודה מדהימה וראויה להערכה עצומה. אנחנו נערכים לעונה ארוכה עם סגל שחקנים רחב, מוכשר מאוד ורעב להצלחות. אם לדבר על אלי, אז מדובר באיש עם חזון שהוכיח שהוא מנהל בחסד עליון בליגת העל, שיודע לנווט את הספינה ולעשות יש מאין בכל שנה וזו השנה החמישית שלו בליגת העל".

אורן גולן ואלי דגני (איציק בלניצקי)אורן גולן ואלי דגני (איציק בלניצקי)

"מספיק לראות אילו מועדונים משחקים בליגה הלאומית ואילו תקציבים יש להם, כדי להבין את תקציב המינימום שאנחנו מתנהלים איתו בכל שנה ואז להבין את גודל ההישג של אלי. צריך לזכור: הפועל חדרה לא דומה לשום מועדון אחר. אנחנו מייצגים עיר של 100,000 תושבים ויש פה קהל גדול מאוד שאוהב את הקבוצה. אחרי ארבעים שנה חזרנו לליגת העל לפני מספר שנים ויחד עם הנהלת העיר וראש העיר אנחנו רוצים ודוחפים להבטחת המקום של הקבוצה בליגה מדי שנה".

אבל מה שיש לכם עכשיו מבחינת הסגל יספיק?
"הפועל חדרה בראשותי וביחד עם אלי דגני ואיציק טפירו מייצרת כל שנה כוכבי כדורגל. אנחנו לא יכולים להנחית כוכבים אבל אני מבטיח לך שבסוף העונה, כולם בליגת העל יתפעלו ויהללו את השחקנים שלנו שכרגע הם בגדר הבטחה וכישרון. בסוף העונה הם יהיו שחקנים מוכחים וראויים".

שחקני הפועל חדרה (חגי מיכאלי)שחקני הפועל חדרה (חגי מיכאלי)

אז לאן העונה שלכם תלך?
"מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב לשמור כל הזמן על צניעות, זו דרכי וזו האמונה שלי. בכל זאת? אנחנו נבטיח את ההישארות שלנו בליגה גם השנה ונייצר ארבעה כוכבים חדשים בליגת העל".

מאיפה הביטחון שלך?
"הביטחון בקבוצה נובע בעיקר כי מהרגע הראשון שיצאנו למחנה האימונים עם הסגל הזה והתחלנו לבנות אותו, הייתי נוכח בכל האימונים והמשחקים וראיתי איזה חומר משחקים יש לנו ומה חסר לנו. אני חושב שהפועל חדרה בנויה מחומר שחקנים אנושי מדהים ומעבר לזה, גם כשרוני מאוד עם המון שחקנים צעירים לצד ותיקים. זרים איכותיים ושוער אחד הטובים בישראל. אני חושב שיש לנו הרבה לאן להתפתח ולאן להתקדם ואנחנו רואים את זה גם במשחקים האחרונים שלנו מול הפועל חיפה וק"ש, משחקים שהיינו צריכים לסיים עם שלוש נקודות. אנחנו מאוד מעודדים מהיכולת ומכאן מגיע הביטחון שלנו".

אורן גולן (איציק בלניצקי)אורן גולן (איציק בלניצקי)

אבל אורן, אין לכם אפילו אצטדיון.
"לגבי אצטדיון, אנחנו בימים אלו בונים מתחם אימונים, שיהיה אחד היפים בישראל. עם שני מגרשים, שגם הנוער יוכל לשחק בו בליגת העל וגם נוכל להתאמן בו. זה יהיה הבית של הקבוצה הבוגרים והמתחם יהיה מוכן בעוד עשרה חודשים. מיד לאחר מכן, יתחילו בבניית האצטדיון העירוני. אני מאמין שבשלוש השנים הקרובות הפועל חדרה תחנוך אצטדיון חדש".

החלטת לתת את הצ'אנס לאסף נמני, שהוא איש מקצוע מוערך אבל ללא ניסיון בליגת העל. עד עכשיו זה עובד.
"כן, כולם הופתעו שהחתמתי את נמני. מי שמכיר אותי ומסתכל על העשייה שלי יכול לראות שלאורך השנים החתמתי פה את אורי גוטמן, שהיה עוזר מאמן ולא אימן מעולם בליגת העל, את ניסו אביטן שלא אימן בוגרים בחייו בליגת העל. החזרתי את קורצקי אחרי המון שנים בהן הוא אימן בליגת העל ישר לבמה המרכזית וכך קורה גם עם נמני. הפועל חדרה אוהבת להמציא את עצמה ולתת הזדמנויות למאמנים שאני חושב שמגיע להם והם ראויים לכך ואסף נמני באופן חד משמעי הוא מאמן ראוי שמגיע לו הצ'אנס בליגת העל".

אסף נמני (ראובן שוורץ)אסף נמני (ראובן שוורץ)

"אסף נמני הוא מאמן מצוין, אני מאמין שהוא יעשה אצלנו דרך יפה מאוד. שמעתי את הדיבורים שהיו על עניין קובי רפואה, קובי הוא מאמן בטח ובטח מצוין, אבל יש לנו את אסף ואנחנו מאושרים איתו וטוב לנו. אני מקווה שהוא יגשים את עצמו בתוך המערכת: זה קורה כבר ואני מרוצה מזה".

"גם התוצאות מדברות בעד עצמן: בתשעה משחקים רשמיים עד היום מפתיחת העונה, הפסדנו במשחק אחד נגד מכבי תל אביב ואני לא רוצה להרחיב על המשחק הזה כי זה ממש לא כוחות. מול כל שאר הקבוצות הפועל חדרה שיחקה ועמדה כשווה בין שווים ובחלק מהמשחקים היא גם ניצחה".

ובכל זאת, נראה שלא התחזקתם מספיק. הסגל של נמני הוא פחות טוב ביחס לשנים האחרונות.
"אני חושב שהתחזקנו במקומות בהן היינו צריכים להתחזק. רום (אליגון) ונהוראי (יפרח) יוסיפו עומק, רעב ושאפתנות להתקדם. הפועל חדרה היא קבוצה שלא בנויה על שחקן אחד או שניים אלא בנויה כיחידה וזה חשוב לנו. זה הכוח שלנו ושם אנחנו נמצאים ואנחנו הכי מאושרים בעולם".

נהוראי יפרח מוצג בחדרה (פרטי)נהוראי יפרח מוצג בחדרה (פרטי)

אורן אתה מנהל מקצועי לא מעט שנים והצלחת. לא קורץ לך ללכת לקבוצה גדולה? הרי לא מדברים עליך כמו על ברק יצחקי וגל אלברמן.
"ללכת לקבוצה גדולה? אם הייתי שחקן הייתי אומר לך שאני שואף להגיע לקבוצה גדולה. במועדון הפועל חדרה משחקים שני הבנים שלי וזה לא סוד. את חלום חיי אני מגשים והגשמתי: לראות אותם גדלים ותורמים למועדון מהיכולות שלהם ומהאישיות. זה למעשה הגשמת החלום שלי. פחות מדברת אליי קבוצה כזו או אחרת".

ולסיכום שלך אורן, תחזית שלך לסוף העונה?
”מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב לשמור על צניעות כל הזמן, זו דרכי וזו האמונה שלי”.

ובכל זאת?
”הפועל חדרה תבטיח את הישארותה בליגה גם השנה, ותייצר ארבעה כוכבים חדשים לליגת העל לעונה הבאה”.

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */