ברק בכר לקראת המשחק הגדול מול מכבי ת"א
(באדיבות ONE)
עם כל הכבוד למפגש בטורינו מול יובנטוס בליגת האלופות בצאת כיפור, הראש של מכבי חיפה נמצא אך ורק במשחק העונה מול מכבי ת"א, שייערך מחר (שבת, 20:30) בסמי עופר. הירוקים מגיעים אחרי ההפסד המפתיע 3:0 להפועל ירושלים וכשהם מפגרים בנקודה אחרי החבורה של ולדימיר איביץ' שנמצאת בפסגת ליגת העל.
למרות שכבר ביום רביעי מחכה לו בצ'מפיונס האימפריה האיטלקית, ברק בכר מתכוון לעלות מול מכבי ת"א את ההרכב החזק ביותר שלו ולא "לשמור כוחות" לליגת האלופות. בטח כשרוב השחקנים נהנו מפגרה בת שבועיים בשל משחקי הנבחרות.
4 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
קיבל מאות הודעות תמיכה מאוהדי מכבי חיפה. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
הם כבר בטירוף. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
לפחות על הנייר, ההרכב של בכר ידוע, כשעלי מוחמד, שהחלים מהפתיעה, יעלה בחוליית הקישור לצד נטע לביא, דולב חזיזה וצ'ארון שרי. מלך שערי ליגת העל, עומר אצילי, יעלה גם הוא ב-11 וידחוק את דין דוד לספסל. כמובן חלוץ המטרה ימשיך להיות פרנצדי פיירו.
"יש משחקים שלא צריך להרחיב עליהם בדיבור ולספר מה החשיבות שלהם", אמר שחקן בקבוצה. "משחק מול מכבי ת"א הוא אף פעם לא עוד משחק, זה קלאסיקו ישראלי. משחק עם חשיבות גדולה לקהל ולמועדון. אנחנו מגיעים למשחק הזה אחרי פגרה שבאה לנו בזמן ועם אמונה גדולה ביכולת שלנו. אנחנו אלופים ותמיד פייבוריטים בסמי עופר".
4 צפייה בגלריה
גלוך מול מוחמד
גלוך מול מוחמד
כבש שני שערים בשני המפגשים הקודמים מול חיפה. גלוך מול מוחמד
(צילום: עוז מועלם)
אצילי, אקס מכבי ת"א שספג שריקות בוז צורמות רק בשבוע שעבר עלה כמחליף במדי נבחרת ישראל, נמצא במרכז השיח הציבורי ויזכה למפגן תמיכה של הקהל הירוק. הקשר, שנראה נהדר גם העונה בליגת העל, קיבל במהלך הימים האחרונים מאות הודעות תמיכה מאוהדי מכבי חיפה, שהבטיחו לו עידוד מסיבי ויוצא דופן.
בכר מבין שמעבר לערן זהבי, בצד הצהוב יש את אוסקר גלוך, שמושך הרבה מאוד תשומת לב וכבש אף פעמיים בשני המשחקים האחרונים בין הקבוצות. המאמן הבהיר לשחקניו שאם הם יגיעו דרוכים ומרוכזים - הוא רגוע וסומך עליהם.
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
סומך על השחקנים. בכר
(צילום: עוז מועלם)
אוהדים מארגון "הקופים הירוקים" מתכננים תפאורה מיוחדת. מחסן הציוד של הארגון נפרץ לאחרונה, אך ציוד חדש נרכש לאחר שאלפי שקלים נאספו. למרות שהקבוצה קיוותה להתחזק בעוד שחקן אחד בחלון העברות האחרון ולא צלחה, מחלקת הסקאוטינג של המועדון ממשיכה לעבוד ולחפש שחקן חופשי שיוכל להצטרף. הפציעה של מחמוד ג'אבר מדאיגה מאוד את חיפה והשחקן, שנעדר תקופה ממושכת, יעבור בעוד מספר ימים בדיקה מכרעת שתקבע אם הוא יכול להגביר את קצב האימונים או שיצטרך לעבור ניתוח שעלול לסיים לו את העונה.