יום שבת, 08.06.2024 שעה 07:36
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
64%2220-232628הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
48%2588-240329הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2503-244930בני הרצליה
38%2370-232629הפועל עפולה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
31%2475-225729הפועל אילת
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • 82 - 73
  • מכבי ת"א
  • עירוני קריית אתא
  • שבת, 08/06, 21:30
  • הפועל ת"א

לורנזו בראון: עדיין לא הראיתי כל מה שיש לי

הגארד אחרי הבכורה ב-91:97 על חולון: "יש עונה ארוכה ואנחנו מוכנים לעבוד". קטש: "הרבע האחרון? אשמתי". גודס: "עד שלא יגיע עוד גארד אנחנו בבעיה"

|
לורנזו בראון (איציק בלניצקי)
לורנזו בראון (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב עמדה במשימה שלה הערב (חמישי) כשגברה 91:97 על הפועל חולון בחצי גמר גביע ווינר וקבעה מפגש לוהט מול היריבה העירונית הפועל תל אביב בסוף החודש הבא.

לאחר ההתמודדות, לונזו בראון, שכיכב עם דאבל דאבל, אמר: “חולון חזרה למשחק? כשזה קורה צריך להישאר קרי רוח. יש לנו עוד עונה ארוכה ואנחנו מוכנים לעבוד. היה מאוד מרגש, האווירה מדהימה. החברים סמכו עליי, אבל עוד לא הראיתי כל מה שיש לי”.

עודד קטש אמר: “מה קרה ברבע האחרון? אולי זה טיפה באשמתי, אבל נרגענו. הפעם זה היה בסוף ולא בחצי הראשון. סך הכל אספנו הרבה דקות טובות. שיחקנו נגד קבוצה שיודעת מה היא עושה ומקשה. הייתה תחושה שהמשחק גמור ואסור שזה יקרה”.

קטש: "אני חושב שבאוברול זה היה המשחק הכי טוב שלנו עד עכשיו, אם מתייחסים לשלושת הרבעים הראשונים עד שנרגענו. עד שבעצם יצאנו מהקצב או הייתה תחושה שהמשחק כבר גמור. כמובן אסור שזה יקרה. זה מתחיל ממני, גם אני צריך ללמוד מה אפשר לעשות יותר טוב, הייתה גם עייפות של כמה שחקנים אבל סך הכל אני חושב שלורנזו הוסיף לנו המון כמו שראיתם. אהבתי את השילוב של לורנזו ו-ווייד, אני חושב שבשלושה רבעים שיחקנו כדורסל טוב. גם שמרנו, גם התקפית שיחקנו נכון. זהו, מסתכלים קדימה, זה עוד משחק להשתפר ממנו כבר בשבוע הבא".

עודד קטש (איציק בלניצקי)עודד קטש (איציק בלניצקי)

על לורנזו: "הוא חזר מאליפות אירופה וזה שחקן שנמצא בכושר משחק, בכושר גופני טוב. אמנם היה עליו עומס אבל כמו שראיתם הוא עוד רכז אמיתי על המגרש. אני חושב שהוא מסר 12 אסיסטים. לאו דווקא מסירות יותר מדי מסובכות, אבל אני חושב שהוא מפשט את המשחק. זה עוזר לווייד שעד עכשיו היה מוביל הכדור היחידי והמשחק היה עליו. זה יעזור לשניהם לשחק ביחד. רכז, עם קבלת החלטות, צריך איזה שניים - שלושה כאלה אם לא יותר, זה מה שהוא הוסיף לנו - את האיכות הזאת. האיכות שכולנו מכירים ממנו".

על פויתרס: "החטאנו המון ליי אפים ודאנקים, חלק מזה זה עדיין טרום עונה. הוא משחק המון דקות, חלק מזה זה גם עייפות מסוימת, הוא משחק בשני צידי המגרש. הוא עושה הרבה מאוד מאמץ, אבל אני לא דואג - הוא אחד הפינישרים הטובים ביותר. אלה דברים שבתור מאמן יש לך פחות שליטה עליהם, כמו החטאות עונשין. אבל ככה אנחנו רוצים לשחק. בתור מאמנים יש לנו בעיה אם הזריקות לא טובות, לא עם החטאות. אלה דברים שעובדים עליהם יום - יום באימונים".

אלכס פוית''רס (איציק בלניצקי)אלכס פוית''רס (איציק בלניצקי)

על הדומיננטיות בריבאונדים: "אני מאוד מקווה שנהיה כאלה בהמשך העונה, זה מרכיב מרכזי כדי לנצח משחקים. קבוצה שעושה את זה טוב זוכה ביותר פוזשנים. זה שם לחץ על ההגנה, זה משהו שאנחנו יכולים לעשות אותו, רוצים לשים עליו דגש ולתקן. אנחנו רק נרצה לעשות את זה יותר ויותר טוב".

על ג'ון דיברתולומאו: "יצא לי לאמן אותו בכמה חלונות, הייתי שמח אם זה היה קורה יותר. לא יודע למה זה מפתיע מישהו שג'ון שחקן כדורסל טוב מאוד, אותי זה לא מפתיע בכלל".

ההתייחסות למשחק: "זה באמת נשמע קלישאתי, אבל אנחנו מתרכזים בלהיות קבוצה טובה יותר. אנחנו קבוצה בהתהוות מהרבה מאוד בחינות, ההכנה הייתה מאוד מאתגרת כמו שאמרתי הרבה פעמים. קבוצה שנבנתה מחדש עם עשרה שחקנים - אין שום אפשרות שתציג את הכדורסל הכי טוב שהיא יכולה גם לא בעוד שבוע וגם לא בעוד שבועיים. מי שחושב שאפשר לחבר קבוצה של עשרה שחקנים תוך חודש או חודשיים - טועה ומטעה”.

“כן, אני רוצה לראות את השיפור שלנו מבחינה התקפית. משחקים הרבה יותר נכון, מגיעים לפואנטות שאנחנו רוצים. זה המון למידה, המון ניסוי ותהייה, שחקנים שחשבנו שצריכים לעשות דברים מסוימים - היום אנחנו נפשט להם את זה יותר או נשים אותם יותר בעמדות אחרות. גם הגנתית וגם התקפית - אני יכול להראות לך את הרשימות שיש לי, זו רשימה שלא נגמרת. זו עבודה שממשיכה".

אלכס פוית’רס, שסיים עם דאבל – דאבל, סיפר בסיום: "אנחנו שמחים, אבל עוד לא מרוצים. התהליך ייקח זמן וכולנו נהנים מהדרך. אני צריך להיות טוב יותר, לוקח זמן להסתגל. אלונזו מוסר גדול, רכז גדול ויודע איפה למצוא אותך. עוד לא היו לנו הרבה אימונים, השבוע יהיה טוב עבורנו להכנה לקראת ז'לגיריס. יש לנו הרבה שחקנים מגוונים בקבוצה, חבר'ה שיכולים לשחק בכמה עמדות, לקלוע ואנחנו נהיה בסדר. רפי יהיה נהדר ביורוליג, הוא שומר טוב ונותן קליעות גדולות".

עודד קטש (איציק בלניצקי)עודד קטש (איציק בלניצקי)

מאמן האלופה, גיא גודס אמר: “מטריד אותי ה-15 איבודי כדור שלנו, זה דבר שמלווה אותנו עוד ממשחקי האימון. לקחו עלינו הרבה ריבאונד התקפה, אני קורא לזה נקודות זולות. הרבע ברביעי? הייתה מלחמה על כל כדור, קפיצה לרצפה, קשיחות, ואגרסיביות. זה מראה על אופי, המשחק יכול היה להיגמר ב-30 הפרש ובסוף נגמר בפער של ארבע בלבד. שחקנים משחקים הרבה דקות ואין לנו עומק. עד שלא יגיע עוד גארד שיעזור לג’ו רגלנד וניב משגב, אנחנו בבעיה קשה”.

קטש: ״לורנזו מוסיף לנו המון״
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */