שתף קטע נבחר

לקחים מהמונדיאל: פגרת חורף באנגליה?

ראשי ההתאחדות שוקלים לבטל את קיומם של משחקים חוזרים בגביע האנגלי על מנת ליצור שבועיים חופש באמצע העונה. הם חוששים שהקבוצות ינצלו זאת כדי לקיים מסעות משחקי ראווה

מסורת מול הצלחה בינלאומית? נראה שבכדורגל האנגלי החליטו להפיק לקחים בעקבות ההדחה המוקדמת של הנבחרת ממונדיאל 2010. לא מעט אנשים הצביעו על העייפות הפיזית והמנטלית של שחקני אנגליה כסיבה המרכזית להדחה, ראשי ההתאחדות לא רוצים לראות מקרה כזה חוזר.

 

היום (ה') תתקיים פגישה של הנהלת ההתאחדות, כשעל הפרק דיון בנוגע ליישומה של פגרת חורף מתבקשת. אחת האופציות עליהן דובר בשנים האחרונות היא ביטול המשחקים החוזרים בגביע האנגלי, תחרות שכמעט ולא עברה שינוי ב-139 שנותיה.

 

אין זוהי ההצעה הראשונה על הפרק, אבל בהתאחדות הביעו הסכמה להכניס אותה לתוקף. דבר כזה יפנה מחזור משחקים שלם באמצע השבוע, אל התאריך הפנוי יוזז מחזור משחקי ליגה וזה יותיר שבועיים שלמים של מנוחה בתום משחקי חג המולד.

 

אחת הדאגות של ראשי ההתאחדות היא שקבוצות הפרמייר-ליג ינצלו את הזמן הפנוי באמצע העונה על מנת לארגן מסעות משחקי ראווה יוקרתיים מעבר לים. אם ההחלטה תתקבל היא תעוגן כחופש בו תוכל נבחרת אנגליה להתאמן בצורה מרוכזת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים