לאו מסי סבל מתסמיני שפעת בימים האחרונים, ולכן לא עלה בהרכב של נבחרת ארגנטינה למשחק הידידות מול ג'מייקה, שנערך הלילה (בין שלישי לרביעי) בארה"ב. ובכל זאת, בדקה ה-56 הקהל בניו ג'רזי קיבל את מבוקשו, כשהכוכב לא רק עלה מהספסל, אלא גם כבש צמד שקבע 0:3 לארגנטינה.
חוליאן אלבארס העלה את האלביסלסטה ל-0:1 אחרי בישול של לאוטרו מרטינס (13). בדקה ה-86 מסי המחליף כבש את הראשון שלו בבעיטה מחוץ לרחבה. שלוש דקות אחר כך ארגנטינה קיבלה כדור חופשי - ומי שלקח אותו היה כמובן מסי, שבעט פנימה. מסי רשם ארבעה שערים בשני משחקים, לאחר שגם בסוף השבוע כבש צמד ב-0:3 על הונדורס. כמעט כמו תמיד, גם הפעם אוהד הצליח לפרוץ את האבטחה ולהגיע למסי, והכוכב חתם לו.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי. עוד צמד
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
אוהד שפרץ כדי להתקרב למסי
(צילום: AFP)
ארגנטינה נמצאת בכושר מצוין לקראת המונדיאל שייפתח בנובמבר, ולא הפסידה כבר 35 משחקים ברציפות - שני משחקים בלבד מהשיא ששייך לנבחרת איטליה (37 משחקים ללא הפסד). בעקבות ההצלחה, החוזה של המאמן ליונל סקאלוני הוארך עד אחרי המונדיאל ב-2026. סקאלוני קיבל את הנבחרת אחרי ההדחה בשמינית גמר מונדיאל 2018 והוביל אותה לזכייה בקופה אמריקה.
בסיום המשחק המאמן החמיא למסי. "רוג'ר פדרר פרש והרבה היו רוצים לראות אותו משחק שוב טניס, אותו דבר כמו עם מסי", אמר סקאלוני. "אני הייתי קונה כרטיס כדי לראות אותו. לא יודע אם יהיה עוד משהו כזה, צריך ליהנות מזה".