רוג'ר פדרר הודיע על פרישה יוני ארליך
(צילום: אלכס בורטמן)
נובאק ג'וקוביץ', שצפה רק אתמול מקרוב במשחק הפרידה של רוג'ר פדרר מהטניס המקצועני, נמצא כעת בדרכו לישראל - לטורניר ה-ATP ווטרג'ן אופן בת"א (פרסים בסך מיליון דולר). ג'וקוביץ' ישחק לא רק בטורניר היחידים, אלא גם בזוגות - לצידו של יוני ארליך. היום (שבת) התברר כי השניים יתחילו את דרכם מול הצמד ההולנדי סנדר ארנדס ובארט סטיבנס.
ארליך בן ה-45 ישתף, כאמור, פעולה עם חברו הטוב והשניים ינסו לשחזר את ההצלחה מטורניר קווינס, בו זכו יחד ב-2010. "אני יודע שזה יהיה הטורניר האחרון שלך", אמר ג'וקוביץ' בסרטון וידאו שהקדיש לארליך עוד בשבוע שעבר. "הזיכרון הכי טוב בחיים שלי מהזוגות היה איתך. איתך זכיתי בתואר היחיד בזוגות - בקווינס ב-2010, זה היה אחד השבועות הטובים שלי בסבב. תמיד היית חברותי ומכבד כלפיי ועבור הצוות שלי".
2 צפייה בגלריה
יוני ארליך נואבק ג'וקוביץ'
יוני ארליך נואבק ג'וקוביץ'
ישתפו יחד פעולה בת"א. ארליך וג'וקוביץ'
(צילום: אורן אהרוני, נואבק ג'וקוביץ')
כזכור, קפטן-שחקן נבחרת הדייויס כיכב בנבחרת החלומות שהגיעה עד חצי הגמר מול ספרד ב-2009. בשבת שעברה, יחד עם דניאל צוקרמן רשם 4:6, 3:6 על ליירי להצ’קה ותומאש מאצ’ק הצ'כים, שלא הספיק, כאמור, לניצחון במפגש כולו.
ומה עוד לגבי טורניר ת"א? ישי עוליאל קיבל כרטיס חופשי לטורניר הזוגות יחד עם חמאד מג'דוביץ', אשר ג'וקוביץ' משמש כמנטור שלו. דניאל צוקרמן ועידן לשם ישחקו יחד מול הצרפתים קונסטן לסטיין ואלבנו אוליבטי.
2 צפייה בגלריה
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי במשחק הפרישה
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי במשחק הפרישה
ג'וקוביץ' רק אתמול היה בלונדון במשחק הפרידה מפדרר
(צילום: רויטרס)
הגרלת היחידים תתקיים מחר, כשבין השמות שאפשר יהיה לראות (מלבד ג'וקוביץ') יהיו דייגו שוורצמן הארגנטינאי, מארין צ'יליץ' הקרואטי, אסלן קראצב הרוסי ודומיניק תים האוסטרי.