יובנטוס תגיע בחודש הבא לסמי עופר ללא אוהדיה. זאת לאחר שאופ"א הטילה הערב (שישי) עונש על הקבוצה בעקבות האירועים במשחק החוץ מול פ.ס.ז' בצ'מפיונס.
כזכור, במהלך הניצחון 1:2 של פ.ס.ז' על יובנטוס, מספר של אוהדים איטלקיים נתפסו בעדשת המצלמה כשהם מצדיעים במועל יד, נוהמים, ועושים 'תנועות של קופים' אל עבר הקהל המקומי.
1 צפייה בגלריה
לא יוכלו להגיע לחיפה. אוהדי יובנטוס
לא יוכלו להגיע לחיפה. אוהדי יובנטוס
לא יוכלו להגיע לחיפה. אוהדי יובנטוס
(צילום: רויטרס)
הקבוצה האיטלקית ספגה קנס כספי בסך 15 אלף אירו ומלבד זאת אוהדיה גם לא יהיו רשאים לקנות כרטיסים ולהיכנס למשחק החוץ מול הירוקים ב-11 באוקטובר בסמי עופר. בנוסף, אופ"א הורתה ליובה לסגור יציע (כ-1,000 מושבים) במשחק הביתי בו הם יארחו את הירוקים. הדבר, יש לציין, לא אמור להשפיע על אוהדי החוץ עצמם.
יובנטוס נמצאת לאחרונה בתקופה רעה מאוד. ה-1:0 המביך בשבוע שעבר למונזה (ממנו יצא המאמן מסימיליאנו אלגרי בליווי משטרתי), אמנם היה ההפסד הראשון של יובה העונה בליגה, אך הוא מצטרף לארבע תוצאות תיקו שמציבות את הקבוצה במקום השמיני בלבד.
אוהדי יובנטוס מצדיעים במועל יד במשחק מול פ.ס.ז'
את שני ניצחונותיה הבודדים העונה, 0:3 על ססואולו במחזור הפתיחה ו-0:2 על ספציה, היא השיגה עוד באוגוסט. מלבד הפתיחה הרעה מאוד בליגה, שגם הושפעה מפציעותיהם של שחקנים שאמורים למלא תפקיד חשוב כמו פול פוגבה ופדריקו קייזה, יובנטוס הפסידה את שני משחקיה הראשונים בצ'מפיונס, 2:1 לפריז סן-ז'רמן בחוץ ו-2:1 לבנפיקה בבית בשבוע שעבר.