האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
ימין חזק לא רוצה לעצבן את הערבים |
ישר |
23.09.22 08:32 |
1 |
ימין חזק בזכות אי מעבר אחוז חסימה של מפלגה ערבית לפחות אחת... |
אחמש |
23.09.22 08:37 |
2 |
״הימין״ הביביסטי מתאפיין בלספר לעצמו מעשיות |
ישר |
23.09.22 09:13 |
19 |
אינטרס שלנו שיתמודדו |
תגובה |
23.09.22 09:49 |
32 |
אז למה המפלגות הערביות שונאות את נתניהו ? |
LiorA |
23.09.22 09:50 |
33 |
אחרי התמיכה בזכות השיבה - בחמאס מתפללים לחזרתו של ביבי |
נאקימה |
23.09.22 10:11 |
44 |
ביבי גרם לעולם פחות לדבר על הפלסטימים |
Unstoppable |
23.09.22 09:52 |
34 |
ו ? כשלא דיברו הם לא היו קיימים ? הם לא המשיכו לעשות פיגועים ? |
כינרת |
23.09.22 09:55 |
37 |
א. לא ביביסט. |
אחמש |
23.09.22 09:55 |
38 |
ימין חזק לא רוצה לחזק את תומכי הטרור, שמאל חזק רוצה לחזק אותם |
עבד לעם קדוש |
23.09.22 08:44 |
6 |
צודק. את השמאל ניתן להבין, אבל חשבתי שהליכוד הם חלק מגוש הימין |
the hawk |
23.09.22 08:44 |
7 |
הפוך גוטה, הימין יודע שבקשת פסילה לא תתקבל וזו רק הצגה שתחזק את המפלגות הערביות |
עבד לעם קדוש |
23.09.22 08:51 |
8 |
לא מסכים. אם בקשת פסילה לא תתקבל, זה רק יחזק אם תמיכת הימין, כולל הימין הרך בנחיצות ''עדכון'' מערכת המשפט |
the hawk |
23.09.22 08:55 |
9 |
ח עשרות שנים שהמחבלים האלו לא נפסלו, כולם יודעים בדיוק כמה שהמערכת רקובה, השאלה האם |
עבד לעם קדוש |
23.09.22 09:00 |
11 |
אתה טועה מכמה סיבות: |
חובב |
23.09.22 09:05 |
15 |
++👍 מי שעדיין לא רואה את זה , צריך משקפיים |
כינרת |
23.09.22 09:34 |
29 |
בנתיים ביבי הוכיח לראשונה שבשביל שלום עם ערבים |
Unstoppable |
23.09.22 09:54 |
35 |
ההבדל בין אסטרטגיה לטקטיקה |
ירחאפל |
23.09.22 09:02 |
14 |
לפעמים יש רק טקטיקה בלי אסטרטגיה |
ישר |
23.09.22 09:20 |
22 |
מה קרה, כואב לך? דבר עם נציגי הימין הפלסטינאי, אולי הם יגישו בקשה לפסילה… |
party pooper |
23.09.22 10:00 |
40 |
חבל שלא מביאים את ההסבר ההגיוני והעצוב כאחד שנתנו גוש הימין, פורסם אצל סגל מעט לפני |
HappyBD |
23.09.22 10:20 |
48 |
צריך לבטל את סעיף 7. אין סמכות לאף אחד למנוע התמודדות לכנסת. |
משה בן אברהם |
23.09.22 08:38 |
3 |
צריך שהסעיף ימנע אך ורק מאויבים להתמודד, זה אבסורד שאוייב יכול להיות ח''כ |
עבד לעם קדוש |
23.09.22 09:01 |
12 |
תרגום: הערבים הם אויבים ולכן צריך לשלול מהם זכויות ולהקים מדינת אפרטהייד |
ישר |
23.09.22 09:21 |
23 |
אמת. רק שלשלול זכויות מאוכלוסייה עויינת זה לא אפרטהייד. |
ultrasouth |
23.09.22 09:33 |
28 |
מתוך תקווה כי בלד עם הרוח |
גושן |
23.09.22 08:39 |
4 |
מעניין שהפעם שום פשיסט לא הגיש בקשה לפסילת עוצמה יהודית |
Liran401 |
23.09.22 08:39 |
5 |
התייאשו מבגצ |
Golani73 |
23.09.22 08:59 |
10 |
חחחח |
דגול |
23.09.22 10:39 |
54 |
אתמול בסקר 12 היו על 2.4%, רק שלא יעברו בסוף |
arbitori |
23.09.22 09:02 |
13 |
עלייה שלהם באה על חשבון תעל-חדש. ככל שיתקרבו לאחוז החסימה, גם חדש-תעל יתקרבו מצידם לאחוז החסימה |
חובב |
23.09.22 09:08 |
16 |
לפני 2 סבבים היו על 15 מנדטים |
arbitori |
23.09.22 09:11 |
17 |
לספור לפי מנדטים זה לא נכון, כי מנדטים מחולקים גם לפי בדר עופר |
חובב |
23.09.22 09:26 |
24 |
מסכים איתך פחות או יותר |
arbitori |
23.09.22 09:36 |
30 |
מישהו חייב לא לעבור |
donnie |
23.09.22 09:18 |
21 |
כי אין טעם |
העטלף |
23.09.22 09:12 |
18 |
בדיוק |
מעיד_נאמן |
23.09.22 09:28 |
25 |
לראשונה מתחילת האלף |
Gill Bates |
23.09.22 09:15 |
20 |
אין ספק שהחברה הישראלית מפנימה את העקרונות הדמוקרטיים |
יוסריאן |
23.09.22 09:30 |
26 |
פוליטיקאים צבועים, כולם |
כוספלסטיק |
23.09.22 09:30 |
27 |
❣❣❣ תקשיב, אחת התגובות הכי חזקות ומדויקות שקראתי ברוטר לאחרונה. |
כינרת |
23.09.22 09:41 |
31 |
אתה אומר בעצם, כדאי לנצח בקרב אבל להפסיד את המלחמה |
ירחאפל |
23.09.22 09:54 |
36 |
מה לעשות שזה המציאות? אינטרס |
תגובה |
23.09.22 09:56 |
39 |
אתה יודע מה מגוחך? הם בעצמם מבינים זאת טוב מאוד ועדיין מעמידים פנים… עכשיו רק נשאר שיאישמו |
party pooper |
23.09.22 10:19 |
47 |
אין ימין בישראל! |
סמולני_מפוכח |
23.09.22 10:03 |
41 |
יש ועוד איך ימין בישראל. ימין פלסטינאי… |
party pooper |
23.09.22 10:25 |
50 |
ביזיון! אז מה אם אי מעבר שלהם את אחוז החסימה עשוי לשתות קולות לסמול!!! |
קרט |
23.09.22 10:04 |
42 |
שופרסגל לא נותן פרשנות, שזה תכתיב של ביבי גם לסמוטריצים,כדי להיראות מתונים וגם להמשיך בשתפ |
אקטואלי |
23.09.22 10:06 |
43 |
״תכתיב של ביבי לסמוטריץ׳״ חחח אולי גם הוטו על עבאס היה תכתיב של ביבי… |
party pooper |
23.09.22 10:22 |
49 |
הימין צריך שירוצו כדי שישרפו קולות והשמאל יצטרך אותם בקואליציה |
ERIK85 |
23.09.22 10:11 |
45 |
בל''ד החברים הכי טובים של הליכוד. |
BoomBoX |
23.09.22 10:12 |
46 |
אין כאן שום בעיה מהותית. הבג''צ פוסל את הפסילה מחד כשמאידך-אולי הפעם, בל''ד פסלו את עצמם (עדיין לא בטוח) |
כבשה פועה |
23.09.22 10:27 |
51 |
מצויין. ריצה של הערביות ב-3 מפלגות תגרום שלפחות 1 מהם לא יעבור. |
אלי סקופר |
23.09.22 10:29 |
52 |
מלחמות היהודים ... שניים רבים שלישי לוקח... |
פודי בן קיפוד |
23.09.22 10:38 |
53 |
להבדיל משמאלנים מטומטמים שקודחים חורים בספינה, בימין בד''כ יותר חכמים. |
David Sword |
23.09.22 10:51 |
55 |
חבר מתאריך 6.7.14
9964 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.19
2169 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
בשונה מהשמאל שחייב שכל המפלגות הערביות יעברו אחוז חסימה + להסתמך על אצבעותיהם לממשלת החלומות שהם מתכננים....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
9964 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
אין הבדל משמעותי בין ביבי ולפיד במדיניות או ביחס למפלגות הערביות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.17
2110 הודעות, 14 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.09.22 בשעה 09:55 בברכה, תגובה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.11.16
4934 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
11678 הודעות, 28 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
עם מליון המצביעים שלו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.17
665 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
לפיד רק מעורר אותם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
33605 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
לא לדבר על בעיה קיימת זה לא הפתרון.
אני לא בעד מדינה פלשתינאית (בוודאי לא כזו שלא מכירה במדינת ישראל), אני נגד להתעלם מבעיה קיימת, משהו שביבי אלוף בו (ראה מה קרה לנגב שביבי שנים התעלם מהכיבוש שלו ע"י הבדואים).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.19
2169 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
ב. מעדיף את ביבי עם המפלגות הימניות מאשר לפיד עם המפלגות הערביות והפרוגרסיביות.
ואל תספר סיפורים על ממשלה מעורבת של ימין בראשות לפיד.... לא יקרה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
53050 הודעות, 209 מדרגים, 389 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
6417 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
כנראה ביבי מתכנן שת"פ כלשהו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
53050 הודעות, 209 מדרגים, 389 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
6417 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
53050 הודעות, 209 מדרגים, 389 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
יהיה לו אומץ לטפל?
העניין הוא שבקשת פסילה תעודד הצבעה של הערבים, דבר שעלול למנוע הקמת ממשלת ימין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.19
6882 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
1. בלד ממילא לא ייכנסו לכנסת - הם מתחת אחוז החסימה. בקשת פסילה רק יכולה לחזק אותם (בהנחה שבגץ יכשיר אותם)
2. אם בגץ יפסול אותם - זה יעזור דווקא לשמאל (כי לא יתבזבזו קולות)
3. בין כך ובין כך - זה יכול להועיל לשאר המפלגות הערביות לעורר את הרחוב הערבי שם.
4. ולגבי הימין הרך - לצערי הימין הרך מאמין בעליונותו של בגץ, ואין שום סיבה שהכשר של בגץ לבלד (כפי שכבר קרה בעבר) ישנה את התפיסה הזו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
33605 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.17
665 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
לא חייב למסור שטחים.
גם אם הוא תומך במדינה חדשה, לא חייב לבוא על חשבון שטח מדינתנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.08
15540 הודעות, 59 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
9964 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
6142 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מעניין שאליהם אין לך תלונות…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.19
1474 הודעות, 5 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
https://t.me/amitsegal/19339
*מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית: "קיבלנו החלטה משותפת עם כל מפלגות המחנה הלאומי להימנע מהשתתפות בהצגה חסרת תוחלת, ולכן לא יוגשו על ידינו בקשות פסילה על מועמדים או על רשימות"*
ראשי המפלגות של המחנה הלאומי הודיעו היום שלא יוגשו על ידם בקשות פסילה על מועמדים או על רשימות.
*בהודעה מטעם מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית נכתב: "סעיף 7א לחוק יסוד: הכנסת בצורתו הנוכחית, ובמיוחד לאור האיפה והאיפה הננקטת בשימוש בו בידי בית המשפט העליון, כמו גם הליך הפסילה הקבוע בחוק ובכללים של ועדת הבחירות המרכזית לכנסת, הפך לתיאטרון אבסורד, בו חברי ועדת הבחירות המשמשים כ"כנסת קטנה", הופכים להיות כותבי הטיוטות עבור שופטי העליון העושים בהליך ובתוצאותיו, כרצונם.*
את שיא האבסורד זכינו לראות כאשר עזמי בשארה, חנין זועבי ואחרים שהשתתפו בעצמם בפעילות עויינת כנגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל, לא נפסלו על ידי בית המשפט העליון גם אל מול הוכחות ברורות, חותכות וחד משמעיות. הם השתמשו בחסינותם הפרלמנטרית לצורך הפגיעה בבטחון מדינת ישראל, אך בית המשפט העליון כשל מלזהות זאת ולמנוע זאת, כפי שציווה עליו החוק.
לכן החלטנו, יחד עם שאר מפלגות המחנה הלאומי להימנע מהשתתפות בהצגה חסרת התוחלת. לא יוגשו על ידי המפלגות בקשות פסילה על מועמדים או על רשימות.
הדבר לא נובע מחוסר ראיות המבססות את בקשות הפסילה. גם באירועי שומר החומות, גם בשנה וחצי שחלפו מאז, וגם בפעילות בכנסת, הצטברו עוד ועוד ראיות לכך שמפלגות רע"מ, בל"ד, חד"ש-תע"ל וחברי הכנסת שלהם חותרים תחת עצם קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.
אנחנו מכבדים מאוד ומעריכים את ארגוני החברה האזרחית שאספו חומרים והגישו בקשות לפסילת רשימות של תומכי טרור, אך כנציגי הציבור כולו, איננו רשאים למחול על כבודה של הכנסת ועל כבודו של חוק היסוד.
מיד לאחר הבחירות, ואחרי הקמת ממשלת ימין בעזרת ה', נפעל לתיקון ולשינוי מנגנון הפסילה של סעיף 7א בחוק יסוד הכנסת.
בצורתו הנוכחית, אין בו כל טעם.
ולכן, כאמור, לא נגיש בקשות לפסילת מועמדים או רשימות."
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.15
17813 הודעות, 65 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
53050 הודעות, 209 מדרגים, 389 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
9964 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
אל תתבייש בדעות שלך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.16
3203 הודעות, 21 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
אפרטהייד כולל ניצול, איש בימין לא רוצה לנצל אותם. שיעופו מכאן.
אין מה להתבייש ואין מה לקחת את המושג הזה למדינה כאן. אולי הפוך- אפרטהייד מתנהל מול היהודים, אין זכויות ומנוצלים עד תום הנשמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
26063 הודעות, 175 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.16
12184 הודעות, 75 מדרגים, 129 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.13
10079 הודעות, 71 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.2.18
4204 הודעות, 27 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
4037 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אולי טועים לגבי הכוח שלהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.19
6882 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
הסיכוי ש2 המפלגות יעברו קלוש. זה יכול לקרות רק אם אחוז ההצבעה אצל הערבים יזנק, ולכן טוב שלא הוגשה בקשת פסילה, שהיתה גורמת לאחוז ההצבעה לעלות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
4037 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
סבב א 10 מנדטים
סבב ב 13 מנדטים (מאוחדים)
סבב ג 15 מנדטים (מאוחדים)
סבב ד 10 מנדטים
כלומר הפוטנציאל קיים, הם רק צריכים 12 מנדטים, אבל שיתחלקו שווה כדי שכל ה3 יעברו, אולי איזה קלפי שנמצאה ב12 בלילה ב1.11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.19
6882 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
ה15 מעולם לא היה באמת 15 (ואז היה שילוב של אחוז הצבעה גבוה כתוצאה מטעויות של הימין, וגם היו יהודים שהצביעו להם).
אני לא אומר שאין מספיק ערבים במדינה, אבל הסבירות שהם ייצאו להצביע (ויתחלקו בשווה בין המפלגות) נמוכה מאוד.
בבחירות האחרונות המשותפת קיבלה 212000 קולות. בהנחה שאין מעבר קולות מרעמ למפלגות האחרות (אם כבר המגמה היא הפוכה), המשמעות היא שכדי שגם בלד וגם תעל-חדש יעברו, הם צריכים בערך 300000 מצביעים שיתחלקו באופן שווה (אחוז החסימה הוא קרוב ל150000). כלומר להוציא עוד 90000 מצביעים מהבית- כאלו שלא הצביעו פעם שעברה. זה נראה כמעט בלתי אפשרי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
4037 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
אבל זה בהחלט אפשרי, הכל תלוי באחוז הצבעה שלהם כמובן, בסבבים האחרונים הוא היה נמוך כשהם היו מפולגים והגיע לשיא כשהיו מאוחדים, עוד מילה לגבי השיא - זה היה בדיוק במערכת בחירות שהליכוד הלך חזק מאוד על ״או ביבי או טיבי״ שגם גרם ל עלייה שם, בדיוק כמו שעושים עכשיו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.04
15792 הודעות, 62 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
אחת מהמפלגות הערביות או מרצ או גם וגם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.1.15
4207 הודעות, 43 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ממילא בג״ץ עושה מה שהוא רוצה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
20874 הודעות, 214 מדרגים, 408 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.13
16335 הודעות, 171 מדרגים, 337 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
52497 הודעות, 386 מדרגים, 756 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לומדת לקבל דעות שונות ומגוונות, מתקדמת בקבלת האחר בלי קשר לזהות שהוא מאמץ או מצהיר עליה והופכת סובלנית ומכילה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
18316 הודעות, 86 מדרגים, 148 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איך אנשים פה בתגובות מנסים להסביר ולתרץ ולחפש לסובב את זה
כל בחירות פוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית מסבירים כמה זה חשוב וצודק לפסול את בל"ד וכמה מדובר בתומכי טרור בתוך כנסת ישראל ושבושה שנותנים להם להתמודד
יש פסיקות רבות שאומרות "ברגע שירוצו לבד יהיה יותר קל לפסול אותם" כל מי שהגיב ש"הימין יודע שאין סיכוי" יודע שהוא משקר ושהוא מכסה על שקר, הריי אותם פוליטיקאים הגישו כל השנים כשהם ידעו שאין כמעט סיכוי ודווקא עכשיו פתאום הם ויתרו?
פוליטיקאים מהשמאל גם אהבו לרכב על הבקשת פסילה הזאת, היא גם הועילה להם והם גם דאגו להציג את זה כמשהו עקרוני
ואני שואל את אותם מגיבים שמגינים עכשיו על הפוליטיקאים האלו, אין לכם שום אידאולוגיה? שום עמוד שדרה? סתכלו קצת על עצמכם, הפכתם את הפוליטיקה לדת חדשה, אתם כבר לא מאמינים בכלום חוץ מבפוליטיקה עצמה! מה כל כך חשוב לכם להגן על האנשים האלו שהם חסרי כל עמוד שדרה מוסרי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
33605 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
כתבת כל כך נכון ומדוייק שאני בטח אקלקל אם אוסיף עוד מילה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.08
15540 הודעות, 59 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.17
2110 הודעות, 14 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
של עם ישראל שהם יתמודדו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
6142 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
את סמוטריץ׳ ובן גביר בהיותם ימין רופס (אבל אפס תלונות לסער וליברמן ה״ימניים״)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
3284 הודעות, 16 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רק תאוות שלטון וממון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
6142 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.17
3103 הודעות, 16 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איפה הערכים הציוניים??? איפה העקרונות??? בושה!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
76800 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
6142 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.10.08
14377 הודעות, 113 מדרגים, 221 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.15
22320 הודעות, 120 מדרגים, 233 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שיתפו פעולה ביחד כדי להפיל את הממשלה, כדי להוריד את האיסור על מניעת איחוד משםפחות ועוד.
ימין עאלק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.21
4998 הודעות, 30 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.12
16741 הודעות, 196 מדרגים, 392 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וכאן באי הגשת בקשה לפסילה, אנחנו משיגים את המטרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.22
2266 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
6115 הודעות, 37 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למרות שזו מפלגה של תומכי מחבלים, הפעם דווקא זה טוב לימין שהם רצים.
אם הפעם הייתה מוגשת עתירה נגדם, סביר שחונטת המאפייה המשפטית דוקא כן היתה מקבלת אותה כדי להגן על חביבי נפשם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד